Gå til innhold

Hvor mange sjanser gir du en du elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet vårt røk for ca en måned siden, og han har ikke tatt kontakt med meg bortsett fra når jeg har tatt kontakt pga praktiske ting, og da er det ikke måte på hvor mye han elsker meg og bla bla bla. I mellomtiden gjør han ingenting. Inntil jeg tar kontakt igjen pga en annen praktisk ting, og da begynner han med desperat kjærlighetssnakk og prater om savn igjen. Når jeg ikke tar kontakt gjør han ingenting.

Jeg føler han bare beviser at han egentlig ikke bryr seg og bare innbiller seg at "hun tok kontakt pga den tingen, det må jo bety at jeg har en sjanse?"

Jeg har følelser for han, men jeg mener at måten han griper tingene på bare bekrefter at forholdet er over.

Hva er det rimelig at jeg krever at han skal gjøre, for at jeg skal gi han en sjanse?

Hilsen frustrert jente

Anonymous poster hash: d1e07...3c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

han tar aldri kontakt med de få gangene du tar kontakt så savner han deg å elsker deg?

nei vettu hva... vil han ha en sjangs så får han prøve litt å. herre....

Anonymous poster hash: aafd1...4b1
Skrevet

han tar aldri kontakt med de få gangene du tar kontakt så savner han deg å elsker deg?

nei vettu hva... vil han ha en sjangs så får han prøve litt å. herre....

Ja, det er sånn har har gjort det hittil. Jeg blir frustrert og oppgitt av det hele. Det hjelper liksom ikke hva jeg har sagt at jeg forventer og krever heller. Han gjør jo ingenting av det.

Skrevet

da er han ikke så interessert heller. han vil bare gi uttrykk for det antageligvis. bare for å få deg til å tenke å kanskje "beklage deg" for ting eller noe.

Skrevet

Han spør om vi kan møtes, men det er bare det at når han spør i denne sammenhengen så føler jeg at han egentlig ikke mener det. Hvis han var så desperat etter å møte meg, hvorfor tar han ikke kontakt selv og kommer med dette forslaget andre dager?

Skrevet

da er han ikke så interessert heller. han vil bare gi uttrykk for det antageligvis. bare for å få deg til å tenke å kanskje "beklage deg" for ting eller noe.

Det kan godt hende, for det var jeg som gikk. Han påstår at han fikk sjokk, men gudene skal vite at jeg har forsøkt å bryte ut mange ganger tidligere. Og det vet han.

Skrevet

Det kan godt hende, for det var jeg som gikk. Han påstår at han fikk sjokk, men gudene skal vite at jeg har forsøkt å bryte ut mange ganger tidligere. Og det vet han.

Da har han fått nok sjanser.

Skrevet

Da har han fått nok sjanser.

Så da mener du at nå når han kun kommer med slike ord når jeg tar kontakt pga praktiske ting, så er det ikke verdt å lytte til? Herregud jeg føler meg så lost. Jeg mener jo at han burde jobbe for å få meg tilbake. Han påstår at han jobber for det, men det ser jeg ikke noe av?

Har lyst til å kutte all kontakt og se om han i det hele tatt forsøker å ta kontakt.

Skrevet

Forholdet vårt røk for ca en måned siden, og han har ikke tatt kontakt med meg bortsett fra når jeg har tatt kontakt pga praktiske ting, og da er det ikke måte på hvor mye han elsker meg og bla bla bla. I mellomtiden gjør han ingenting. Inntil jeg tar kontakt igjen pga en annen praktisk ting, og da begynner han med desperat kjærlighetssnakk og prater om savn igjen. Når jeg ikke tar kontakt gjør han ingenting.

Jeg føler han bare beviser at han egentlig ikke bryr seg og bare innbiller seg at "hun tok kontakt pga den tingen, det må jo bety at jeg har en sjanse?"

Jeg har følelser for han, men jeg mener at måten han griper tingene på bare bekrefter at forholdet er over.

Hva er det rimelig at jeg krever at han skal gjøre, for at jeg skal gi han en sjanse?

Hilsen frustrert jente

He's not that into you.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Har lyst til å kutte all kontakt.

Prøv dette. Høres ut som en god løsning.

Skrevet

Så da mener du at nå når han kun kommer med slike ord når jeg tar kontakt pga praktiske ting, så er det ikke verdt å lytte til? Herregud jeg føler meg så lost. Jeg mener jo at han burde jobbe for å få meg tilbake. Han påstår at han jobber for det, men det ser jeg ikke noe av?

Har lyst til å kutte all kontakt og se om han i det hele tatt forsøker å ta kontakt.

Og det er akkurat det du bør gjøre.

Samtidig som du tenker igjennom grunnene til hvorfor du har forsøkt å bryte ut mange ganger tidligere.

Skrevet

Grunnene til at jeg ikke ser for meg at vi fortsetter er mange, men hovedsaklig at han ikke respekterer meg. Det er så merkelig alt sammen, vi er jo gift også, som han ville. Men tilslutt følte jeg at det ble et valg mellom å ha selvrespekt eller ikke. Så jeg gikk. Og nå lurer jeg på om han noensinne har elsket meg. Eller om alt bare var et spill for å få ting som han ville det.

Skrevet

Du har svaret selv her.

Skrevet

Han spør om vi kan møtes, men det er bare det at når han spør i denne sammenhengen så føler jeg at han egentlig ikke mener det. Hvis han var så desperat etter å møte meg, hvorfor tar han ikke kontakt selv og kommer med dette forslaget andre dager?

Uten at jeg kjenner alle detaljer som vedrører din situasjon, så kan den kanskje sammenlignes med min egen.

Jeg og kjæresten gikk fra hverandre for noen måneder siden. Jeg elsker henne, noe som har gått opp for meg etter bruddet. Jeg vet også at hun er veldig glad i meg, og jeg skulle veldig gjerne ha sett at vi hadde gjort et nytt forsøk. Vi har nesten ikke hatt kontakt etter bruddet, kun i forbindelse med diverse praktiske saker. Jeg har også ymtet frampå om hva jeg føler for henne, men har ikke henvendt meg kun i henseende å forespørre om hun også kanskje vil gjøre et nytt forsøk.

Kall meg gjerne feig, men tror det kan ha å gjøre med at jeg er redd for at hun sier nei. Det samme kan også være årsaken til at din x oppfører seg slik han gjør.

Anonymous poster hash: 64022...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...