Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utro med kjæresten min. I form av at jeg kysset og rotet med en annen mann. Jegtrenger ingen moralpreken og slikt. Jeg elsker ham (trodde jeg iallfall)? Vi har vært sammen i over 2 år nå og samboere i ca 1,5 år. Men i det siste har det gått forferdelig opp og ned mellom oss. Vært nære på å bli slutt, rett og slett forhold som en berg og dalbane. Han har også en tendens til å tråkke meg ned, og påpeke at jeg er lubben, noe jeg absolutt ikke er. Er veldig fornøyd med meg selv, men det er tydeligvis ikke ham. Har en slank mage, brede hofter, og en fin fyldig men stram rumpe. Jeg vet ikke hvorfor jeg var utro, men det skjedde bare..

Det jeg lurer på er, nå som jeg har vært utro føler jeg faktisk ikke noe skyldsfølelse. Jeg trenger ingen moralpreken og slikt. Jeg lurer bare på om noen har vært i samme situasjon? Kanskje det sier seg selv, men er jeg ikke forelska lenger? trenger en bekreftelse fra en annen, fordi det går så mye tanker rundt i hodet mitt. Skal sies som tidligere nevnt at min kjæreste har en tendens til å tråkke litt over meg (har fått inntrykk av at det er fordi han vil jeg skal tro at ingen andre vil ha meg?). Ja, jeg lurer rett og slett på om det er et tegn på at jeg ikke elsker ham lenger? Det faktum at jeg ikke har skyldsfølelse for utroskap (skal nevnes at jeg er ellers en utrolig empatisk person som kan gråte med mannen i gata fordi dama dumpa ham).

Anonymous poster hash: 3e462...104
Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var det bare unskyldninger, så da får du klare deg selv ;)

Anonymous poster hash: 321f0...626
  • Liker 1
Skrevet

Det at du ikke har skyldfølelse kan jo være et tegn på at du ikke elsker kjæresten din, ja. Eller at du evt vil straffe ham litt, eller bevise at du faktisk er attraktiv for andre. Bare teorier fra min side.

Skrevet

Jeg synes du skal gå fra han

Anonymous poster hash: 1c420...191
Skrevet

her var det bare unskyldninger, så da får du klare deg selv ;)

Ok? Hvorfor kommenterer du i det heletatt om du ikke har noe å komme med? Jeg spør og du MÅ ikke lese.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar fra dere andre.
Jeg unnskylder ikke min utroskap, jeg var utro og slik er det, pynter ikke på det. Men jeg mener også at hvordan han behandler meg er en påvirkende faktor i dette.

TS

Skrevet

Jeg unnskylder ikke min utroskap, jeg var utro og slik er det, pynter ikke på det. Men jeg mener også at hvordan han behandler meg er en påvirkende faktor i dette.

TS

Nei, det er bare din skyld. Ikke legg skylda på han. Det er ingen unnskyldning for utroskap uansett.

Anonymous poster hash: 1c420...191

• Liker 1
Skrevet

Men skrev ikke jeg at jeg ikke trengte moralpreken? Trengte bare svar på et spm. Om du ikke har svar, ikke skriv.

TS

Skrevet

Men skrev ikke jeg at jeg ikke trengte moralpreken? Trengte bare svar på et spm. Om du ikke har svar, ikke skriv.

TS

Skrevet

Ånei, han kalte meg lubben!?!? :rasende: Men..men...men da skal jeg være utro! :lur::lur::kosteskaft:

Anonymous poster hash: 50d5e...31d
  • Liker 4
Skrevet

Kan hende at du er litt avstumpet til det hele fordi du ikke har tatt inn over deg hva du har gjort og alvoret i dette? Eller så kan det være som andre sier her at du ikke elsker han lenger..

Skrevet

Gå fra han :)

Skrevet

Har aldri sagt det er derfor jeg var det.. Herregud. Er mange flere faktorer som spiller inn. Han har opprettet datingkonto mens vi har vært sammen. så er ikke bare det som spiller inn. Kan ikke spørre om noe på KG uten at folk går amok.

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Før du gjør noe annet er første steget: Si det til han.

Med tanke på at du ikke har skyldfølelse kan det hende du ikke elsker han på samme måten lengre, og at du føler du må ha det bekrefta at du er god nok. Er jo en dum måte å gjøre det på, men det vet du jo allerede selv.

Du skal ikke la deg bli tråkka på støtt og stadig, men han skal heller ikke finne seg i at kjæresten er utro. Men ja, ville fortalt det og tatt det derfra. Høre hva han tenker og mener.

Er en kjedelig situasjon og sitte i, men ærlighet varer lengst uansett, og tror det er fint for begge parter å få snakket ut uansett.

Endret av Jumo
Skrevet

Jeg har vært utro med kjæresten min. I form av at jeg kysset og rotet med en annen mann. Jegtrenger ingen moralpreken og slikt. Jeg elsker ham (trodde jeg iallfall)? Vi har vært sammen i over 2 år nå og samboere i ca 1,5 år. Men i det siste har det gått forferdelig opp og ned mellom oss. Vært nære på å bli slutt, rett og slett forhold som en berg og dalbane. Han har også en tendens til å tråkke meg ned, og påpeke at jeg er lubben, noe jeg absolutt ikke er. Er veldig fornøyd med meg selv, men det er tydeligvis ikke ham. Har en slank mage, brede hofter, og en fin fyldig men stram rumpe. Jeg vet ikke hvorfor jeg var utro, men det skjedde bare..

Det jeg lurer på er, nå som jeg har vært utro føler jeg faktisk ikke noe skyldsfølelse. Jeg trenger ingen moralpreken og slikt. Jeg lurer bare på om noen har vært i samme situasjon? Kanskje det sier seg selv, men er jeg ikke forelska lenger? trenger en bekreftelse fra en annen, fordi det går så mye tanker rundt i hodet mitt. Skal sies som tidligere nevnt at min kjæreste har en tendens til å tråkke litt over meg (har fått inntrykk av at det er fordi han vil jeg skal tro at ingen andre vil ha meg?). Ja, jeg lurer rett og slett på om det er et tegn på at jeg ikke elsker ham lenger? Det faktum at jeg ikke har skyldsfølelse for utroskap (skal nevnes at jeg er ellers en utrolig empatisk person som kan gråte med mannen i gata fordi dama dumpa ham).

Selv om det frister å gi deg en moralpreken, unngår jeg det denne gang. Du sier at du ikke har noen skyldfølelse - og der har du egentlig svaret ditt. Om det er din feil, hans feil eller begges, er mangelen på skyldfølelse hovedmomentet jeg baserer svaret mitt på. Det viser enten at du er psykopat (noe du neppe er), eller at du rett og slett er over han, at du kanskje har ønsket å bli ferdig med ham. At utroskapen egentlig var en ubevisst måte å rettferdiggjøre en avslutning på forholdet på. Det samme gjelder unnskyldningene dine, de er også et tegn på at du vil ut av forholdet, fordi du hevder at det er hans feil. Gjør det slutt. Bli ferdig med ham. Og gjør det på en verdig måte. Utroskap er feigt og uverdig - men som regel ligger det en grunn bak det, som jeg ikke gidder å spekulere i.

Anonymous poster hash: 8aad6...7a0

Skrevet

Før du gjør noe annet er første steget: Si det til han.

Med tanke på at du ikke har skyldfølelse kan det hende du ikke elsker han på samme måten lengre, og at du føler du må ha det bekrefta at du er god nok. Er jo en dum måte å gjøre det på, men det vet du jo allerede selv.

Du skal ikke la deg bli tråkka på støtt og stadig, men han skal heller ikke finne seg i at kjæresten er utro. Men ja, ville fortalt det og tatt det derfra. Høre hva han tenker og mener.

Enig!

Anonymous poster hash: 8aad6...7a0

Skrevet

Takk for siste svar. Du har rett. Og jeg kan ikke rettferdiggjøre dette. Det var svaret jeg trengte. Takk for meg, trenger ikke fler svar nå:)

TS

Skrevet

TS

det er jo dette som oftest er kjernen til ethvert utroskap. Er forholdet bra for begge parter, så har man gjennom dette grunnlaget skjermet seg fra utroskap. Menn blir altfor ofte kritisert og skjelt ut huden full her på kg fordi disse mennene har vært utro. Men det signalet dere damer på KG sender ut til menn generelt er at det er mer ok for damer å være utro enn hva det er for menn. Damer er utro fordi de ikke har det bra med sin partner, mens menn er utro fordi de er drittsekker. Beklager, menn respekten for dere dobbeltmoralske vesener synker bare mer og mer.

Ja, gjør det slutt med han du er i forhold med. Han fortjener så mye bedre enn en utro tøs som deg. Har du det ikke bra i et forhold, så jobber du gjerne med deg selv og din mann for at ting kan bli bra - eller du pakker sakene og drar. Jeezes, jeg som er så mektig imot utroskap generelt merker at denne posten og responsen den får gjør at til og med jeg kunne tenke meg å være så egoistisk at jeg tyr til utroskap for å få tilfredsstilt MINE behov, uten å ta noe som helst hensyn til puledukken jeg har hjemme - pose og sekk

• Liker 1
Skrevet

TS

Hahaha, du tåler altså ikke å høre hvor forferdelig du er?

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, du tåler altså ikke å høre hvor forferdelig du er?

Ok, for det første - hvor gammel er du? Virker som en kommentar en 14 år gammel jente kunne slengt. Og for det andre, jo jeg tåler det - men har ikke behov for det. Jeg skrev klart og tydelig i innlegget at jeg ikke trengte en moralpreken, fordi jeg vet hva jeg selv har gjort og at det ikke er greit. Jeg spurte et spørsmål enkelt og greit, som jeg ville ha svar på. Du er vel ikke feilfri du heller? Synes det er råttent å rakke ned på andre, når du ikke vet hva du snakker om. Jeg er et menneske og har følelser, men når jeg har vært i et forhold der jeg har blitt slått, psykisk trakkasering og at ham selv har vært medlem av datingside er det tøft når man ikke blir tatt vare på, og da hender det man tyr til andre alternativer, og jeg unnskylder ikke på noen måte det jeg har gjort. Men jeg gjorde det, og trenger ikke at andre forteller meg at det er galt når jeg vet det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...