Gå til innhold

På jakt etter ullkjole. Har du sett noen fine?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier sitt. Har lyst på en deilig og varmullkjole jeg kan bruke med strømper og boots. Har lett litt rundt, men ikke funnet noen. Om du har sett noen, blir jeg glad hvis du forteller hvilken butikk eller legger ved link til nettbutikk :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Jaa, jeg har en kjempefin en fra Match :)

Skrevet

Sjekk ut Mette Møller

Anonymous poster hash: a5278...440

• Liker 2
Skrevet

Sjekk ut Mette Møller

Kjempefine kjoler, men akk, så dyrt.

Anonymous poster hash: 0ac0f...619

Skrevet

Epla?

Anonymous poster hash: c9c3d...59d
Gjest Lille-pus
Skrevet

Wolford er absolutt ikke rimelige de heller, men de har nesten alltid minst et par flotte kjoler i merinoull i hver vinterkolleksjon.

Smakebiter her, og jeg har valgt farver som gjør at kjolene kommer frem på bildene... noe sort ikke gjør.:

59597_8596.jpg51896_5627.jpg

59728_5627.jpg59671_8596.jpg

Lenke til Wolfordshop

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og ikke å forglemme så har (selvsagt) også John Smedley ullkjoler.

Jeg har selv en av dem.

beckinsdale_001_main.jpg

Lenke

Dette er den jeg har.

Den leveres i 12 ulike farver (sjekk lenken under bildet)

Jeg er 169cm og den rekker meg til rett over knèet i str. S

dawn_ruby_wine_main.jpg

Lenke

Skrevet

Og ikke å forglemme så har (selvsagt) også John Smedley ullkjoler.

Jeg har selv en av dem.

beckinsdale_001_main.jpg

Lenke

Dette er den jeg har.

Den leveres i 12 ulike farver (sjekk lenken under bildet)

Jeg er 169cm og den rekker meg til rett over knèet i str. S

dawn_ruby_wine_main.jpg

Lenke

Takk for tips. Ser veldig fine ut! :)

• Liker 1
Skrevet

Takk til dere andre også, skal ta en titt på de andre tipsene dere kom med! Setter pris på det:)

• Liker 1
Skrevet

Mette Møller er ikke det billigste, men verdt hver krone! De har sykt god kvalitet, jeg har noen som jeg bor i hele vintern, den ene er litt sliten etter 10 år! Vent på salget i januar!!!

Skrevet

Mette Møller er ikke det billigste, men verdt hver krone! De har sykt god kvalitet, jeg har noen som jeg bor i hele vintern, den ene er litt sliten etter 10 år! Vent på salget i januar!!!

Er jo aldri dumt å betale ekstra for ordentlig god kvalitet. Selger de Mette Møller i noen klesbutikker også, eller er det bare å få bestilt på nett?:)

• Liker 1
Skrevet

var ikke mye ull i den kjolen, men fin var den

Kan jo være enig i det, men min erfaring er at hvis det er mye ull så holder kanskje ikke fasongen så godt.

Skrevet

Er jo aldri dumt å betale ekstra for ordentlig god kvalitet. Selger de Mette Møller i noen klesbutikker også, eller er det bare å få bestilt på nett?:)

Hun har en butikk på Grunerløkka, men hvis du bor i andre byer, så tror jeg andre butikker fører noen av varene. Det står sikkert på websiden hennes. Jeg synes det er litt skummelt å kjøpe klær på nett, for det er noen ganger helt andre ting jeg liker når jeg prøver dem på, for meg er passform så viktig. Hvis det ikke sitter bra i ryggen, så ser jeg ikke bra ut, siden jeg er så svai. Men noen kler jo alt! Dessuten går det garantert å bytte!

Skrevet

COS har mye i 100 % merino.

Anonymous poster hash: 854ca...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...