AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Han er en flott mann med pene former og et nydelige ansikt. Jeg har gjerne lyst til å be han ut på middag. Men problemet er at han har samboer. Men de har ingen barn. Jeg. Et jo at det er galt å legge seg etter andres ektefelle. Men jeg klarer ikke å la være å bli betatt av han. Bør jeg be han ut på middag. Nå ønsker jeg ikke å ødelegge forholdet mellom dem, men jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Anonymous poster hash: 99f3f...bed
ekkoet Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Er det ikke det julebord er til for å finne ut av? Neida, høres ut som en dårlig idè. Sitt på gjerdet til han blir uninteressant, singel eller noe bedre kommer drivende. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg vil ikke anbefale å legge an på en opptatt mann.. attpåtil på jobb. Har stått i dine sko og det endte med KAOS! Anonymous poster hash: 50c1e...806 3
BritneyBitch Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Don`t walk that road. Jeg sier det bare. 2
Fuglen Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes det er en veldig dårlig idé å be han ut på date, du kan jo heller begynne med å bare prate med han på jobb og bli kjent med han? Personlig synes jeg flørting med en opptatt mann er fy-fy, men snakking er jo lov. 2
Infinite Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Hva er det som i det hele tatt får deg til å tro at det er noen vits i å be han ut på middag, når du allerede vet at han har kjæreste? Hvis du har et lite snev av sosiale antenner, holder du deg unna. Sannsynligvis vil det ende opp med at du blir gjort til latter uansett (noe som selvsagt ville vært vel fortjent). 5
Inwe Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Av erfaring har jeg funnet ut at kollegaer er en dårlig ide, uansett om de har kjæreste heller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes det er en veldig dårlig idé å be han ut på date, du kan jo heller begynne med å bare prate med han på jobb og bli kjent med han? Personlig synes jeg flørting med en opptatt mann er fy-fy, men snakking er jo lov. Ja jeg skal prøve og prate med han og komme mer innpå han. Anonymous poster hash: 99f3f...bed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Hvis du vet at mannen har samboer og er opptatt, hvorfor skal du trenge deg på å bli mer opptatt av fyren? Er ikke akkurat så veldig smart at det gjør noe. Anonymous poster hash: 4ac4a...187 2
-Jiinxs- Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Synes det er egoistisk å prøve seg på noen som er i et forhold. Ville aldri ha prøvd å fått et forhold med en jeg jobber med heller, men det er nå bare meg.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Han er en flott mann med pene former og et nydelige ansikt. Jeg har gjerne lyst til å be han ut på middag. Men problemet er at han har samboer. Men de har ingen barn. Jeg. Et jo at det er galt å legge seg etter andres ektefelle. Men jeg klarer ikke å la være å bli betatt av han.Bør jeg be han ut på middag. Nå ønsker jeg ikke å ødelegge forholdet mellom dem, men jeg klarer ikke å la være å tenke på han.Anonymous poster hash: 99f3f...bed Nei det synes jeg ikke du skal... med mindre du ønsker å gjøre verden til et svært pinlig sted å være for deg selv. Tenk så morsomt de to vil ha det under middagen når han forteller om hun på jobben som inviteret ham ut med et tydelig ønske om å forføre ham... Det spiller da vel ingen rolle om de har barn eller ikke? Han blir da ikke mer 'lovlig' om han ikke har barn med sin samboer.. eller var det sin ektefelle.. 1
guppy Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 .. synd at han er opptatt. Har du fått noen signal fra ham om at det (en middag, eller treff bare dere to) er noe han hadde ønsket?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Man legger seg ikke etter noen i forhold, kort og enkelt. Anonymous poster hash: bd37c...e0b
Gjest Whitestripes Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 .. synd at han er opptatt. Har du fått noen signal fra ham om at det (en middag, eller treff bare dere to) er noe han hadde ønsket? Spiller det noen rolle hvilke signaler han sender? Mannen er opptatt, så enten blir det til at TS driter seg ut hvis hun ber han med ut, eller så sier han ja, og hun finner ut at han er en dritt som ikke tar fem øre for å bedra kjæresten sin. Tap-tap situasjon, uansett. Du høres ekstremt egosentrisk ut, TS. Du vet han er opptatt, men det spiller ingen rolle, for du klarer ikke å slutte å tenke på han. Vel, du kan jo tenke på han alt du orker, men så lenge han er opptatt, holder du deg unna. Eier du ikke integritet? Og en kollega attpå til, det er jo å be om trøbbel.
per78 Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Mannen har samboer, men du ønsker å be han ut på middag? Prøv og les den setningen igjen, men nå i jeg form. "En kjekk kollega har SAMBOER, men jeg ønsker å be han ut på middag!" Les den samme setningen igjen og igjen og se om det høres riktig ut.
Björk_no1 Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 tja min mening är att it takes 2 to tango.... Jag bryr mig inte om en kille är upptagen.... men däremot så måste man läsa signalerna riktigt för att inte bli sårad..... mitt förslag är att du lär känna honom lite bättre först innan du prövar dig på något annat Lycka till :D
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Han er en flott mann med pene former og et nydelige ansikt. Jeg har gjerne lyst til å be han ut på middag. Men problemet er at han har samboer. Men de har ingen barn. Jeg. Et jo at det er galt å legge seg etter andres ektefelle. Men jeg klarer ikke å la være å bli betatt av han. Bør jeg be han ut på middag. Nå ønsker jeg ikke å ødelegge forholdet mellom dem, men jeg klarer ikke å la være å tenke på han.Anonymous poster hash: 99f3f...bed Pene former..? Nydelig ansikt..? Aaaaldri hørt en kvinne bruke en slik vending om en mann... Ts, du kan bli kjent med denne *mannen* ved å snakke sammen som venner uten å gå for langt. Men kaffe/middag/teksting på tlf er egentlig over grensen dersom *mannen* har en *kone*. Derfor bør du snakke som venner først for å finne ut hvordan det egentlig står til. Men er det virkelig en kollega så bør du egentlig holde deg unna. Anonymous poster hash: b6c10...be2
Björk_no1 Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 förstår mig inte på folk som anser sig att man skall hålla sig ifrån kolleger.... men däremot att man skall först lära känna personen ifråga först innan man ev går vidare..... har många kolleger på jobben min som e sammen och går väldigt bra......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå