AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Hei alle Jeg sliter litt med instagram. Ofte ser jeg slike "tag-challenges" der man f.eks skal liste 20 facts om seg selv. Tingen er at når jeg skal gjøre dette fra iphonen min, så får jeg ikke skriften "punktvis" under hverandre, om dere skjønner? Alt blir liksom i en uoversiktlig suppe under bildet. Sånn som dette: 1. Kaldt 2. Varmt 3. Gult 4. Rødt. Jeg vil heller at det skal se slik ut: 1. Kaldt 2. Varmt 3. Gult 4. Rødt. Kan noen hjelpe meg med dette? På vanlige meldinger trykker jeg jo på "return"-knappen, men det fungerer ikke på instagram-appen Anonymous poster hash: 50628...e29
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Det går ikke å gjære det anderledesAnonymous poster hash: 393d7...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Det går ikke å gjære det anderledesAnonymous poster hash: 393d7...fbe Ikke? Men jeg har jo sett andre lage slike lister? Er det da på android-baserte telefoner? Anonymous poster hash: 50628...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå