Gå til innhold

Har kjæresten din kontakt med sine ekser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor?

Plager dette deg eller går det helt fint?

Hva synes du om dem?

Min kjærestes eks har dere sett i blader og på tv, og JA hun er flott :(

Anonymous poster hash: 0c755...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri. Men hadde ikkje gjort meg nåke om dei hadde hatt kontakt. Er vel ikkje av den sjalu typen.

Skrevet

Dater en mann nå som har barn så han har naturlig noe kontakt med barnas mor ang. dem.

Ellers, når de er barnløse, nei. Alle jeg har datet før har ikke hatt kontakt med sine ekser. Jeg har ingen kontakt med mine heller.

Anonymous poster hash: d8eb1...fc6
Gjest TheRighteous
Skrevet

Min nåværende kjæreste har ingen ekser, men andre har ikke hatt noen som helst kontakt med dem nei.

Skrevet

Det gjorde ingenting, helt til han ikke klarte å ta vare på vårt forhold og hadde et øye for hun hele tiden. da ble det stopp. Nå har jeg angst for ekser.

Anonymous poster hash: 29e0b...232
  • Liker 1
Skrevet

Han hadde det ja,men løy om det hele tiden. Avslørte seg etterhvert selv. Etter at det ble slutt ble han sammen med en av dem. Nå har han alle på fb:) mannfolk

• Liker 1
Skrevet

Han har ingen ekser. Synes det er veldig greit. Da slipper jeg å tenke på det.

• Liker 3
Skrevet

Ja med den siste eksen har han kontakt, fordi de har barn sammen. Med de andre, nei.

Skrevet

Nei og ja.

Møter hun av og til, ser ut til kjæresten min takler hun ganske bra. Dem har til og med hatt en rånertur sammen hehe.

Liker når ekser ikke er psykopater :)

Anonymous poster hash: 24569...720
Skrevet

Nei, heldigvis! Men hører rykter om at hun har blitt singel nå, så er ikke godt å vite om hun skal prøve å få ham tilbake. Men jeg stoler på ham :)

Skrevet

Nei, men jeg er og eksen hans er venninner (vi kjente ikke hverandre når de to var sammen altså).

Anonymous poster hash: aec14...b69
Skrevet

Nja kontakt og kontakt. De snakker sammen om de møter hverandre ute på byen, men ellers ingenting mer.

Anonymous poster hash: da380...10a
Skrevet

Nei, heldigvis for det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er folk så engstelige for ekser? :klo: Sånn helt oppriktig?

Ja han har det, har hatt henne over på middag flere ganger faktisk. Både når jeg har vært der og når de har vært alene. Eks er en eks. Min forrige eks hadde ikke kontakt med sin eks, men har litt sporadisk kontakt med meg men det avhenger litt av situasjonen.

Har ikke noe problem med det.

Anonymous poster hash: 31233...8ec
Skrevet

Er folk så engstelige for ekser? :klo: Sånn helt oppriktig?

Ja han har det, har hatt henne over på middag flere ganger faktisk. Både når jeg har vært der og når de har vært alene. Eks er en eks. Min forrige eks hadde ikke kontakt med sin eks, men har litt sporadisk kontakt med meg men det avhenger litt av situasjonen.

Har ikke noe problem med det.

Anonymous poster hash: 31233...8ec

For meg er ekser rett og slett et unødvendig element, og veldig glad for at jeg slipper å forholde meg til dem. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle ha interesse av å bli kjent med dem, og jeg ser ikke helt hvorfor han skal ha kontakt med sine ekser så lenge det er over mellom dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kontakt med alle mine ekser. Og møter to av dem (har tre ekser). Har ingen barn.
Nå skal det sies at var ung når jeg var sammen med disse. Det var ikke kjipe ting som gjorde at det ble slutt, bare valg av videre studier, ting som ikke klaffet - eller at vi rett og slett vokste i fra hverandre.
De er flotte gutter alle sammen. Kan ikke si noe vondt om noen av dem. Og kontakten har vi hatt selv om de har fått seg nye kjærester.

Jeg ser egentlig mer på dem som venner enn ekser. Liker i grunn ikke å si til folk at "han er en eks", fordi det ordet vekker mye fæle tanker/følelser til andre mennesker. Jeg har ikke samme følelsen rundt ordet "eks".

Nåværende kjæreste bryr seg ikke (og ikke eksene heller når jeg hadde kontakt med eksen før). Så lenge jeg kan introdusere dem til hverandre, så er det ikke noe problem. Nå snakker jeg ikke om at vi skal alle møtes over en middag, men at de kan hilse hvis vi møtes tilfeldig på gaten eller lignende. Tror dette er viktig for nåværende kjæreste - for hadde jeg skjult noe, så hadde jeg jo unngått det? (Slik tenker jeg at han tenker i hvert fall :fnise: ) Dog, han våkner kanskje litt når jeg skal møte en eks som har blitt singel eller lignende. Men jeg har satt det slik at hvis han ikke liker at jeg møter - så gjør jeg det heller ikke. Forholdet jeg har med ham er viktigere å pleie enn et venneforhold til eks. Og jeg er en ganske åpen person, sier det som det er. Det er jeg som nevner at en av eksene har blitt singel, fordi jeg vil ikke at kjæresten skal tro jeg skjuler noe - om det kommer opp i ettertid, om dere skjønner?

Anonymous poster hash: 7fdcb...afb
  • Liker 1
Skrevet

Nei, og heldigvis ikkje. Eg har heller ikkje kontakt med mine :) Fortid er fortid, skjønar ikkje kvifor han skulle ha brukt tid på dei då!

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet (endret)

En eks er jo en person man har delt store eller små deler av livet sitt med så for mrg er det ganske naturlig å stoppe opp og prate med han eller dem om vi en gang hadde truffet hverandre tilfeldig et eller annet sted.

Men oppsøker dem ikke.

Litt prat på chat via fb om hvordan det går ned hverandre og hva vi har drevet med siden sist ser jeg ikke noe galt med.

Og gjør kjæresten det samme så er det selvfølgelig også helt ok.

Men det fins jo en grense. Man flørter ikke og man trenger ikke å sitte å mimre om fortiden og når man var sammen. Det gjelder både når nåværende kjæreste er til stede eller ikke.

Grensen går når man gjør noe man ellers ikke ville gjort framfor ansiktet til sin kjære:)

Og ja, eksene hans er flotte, veltrente kvinner. Men kjenner dem ikke og aner ikke hvordan de er som person. Er nok sikkert en grunn til at de er nettopp det de er; ekser.

Endret av Cr'eme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...