AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Flørten min er av typen som ikke tar så ofte kontakt, i hvertfall ikke hvis han er bortreist. Når vi møtes er alltid alt like bra, og han svarer hvis jeg tar kontakt, men jeg vil jo ikke være "masete" heller... Problemet er bare det at i og med at han ikke er så opptattav å sende meldinger, blir jo jeg usikker mellom hver gang vi møtes. Har jeg grunn til å bekymre meg? Det skal sies at både han igjen i perioder ikke er i byen "vår".Anonymous poster hash: a4d83...a86
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Tar initiativ til treffene deres eller er det du som gjør det og?Anonymous poster hash: ac588...5e1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg flørter også med en fyr som sjeldent tar kontakt. Vi bare snapper litt og jeg skal ikke lyve og si at det ikke gjør meg litt usikker, for det gjør det. Men jeg prøver heller å møte han på halvveien og forstå han. Forstå at det er slik HAN er. Enda verre er det jo om de ikke spør om å møtes da, da er det ikke så rart man blir veldig usikker. Jeg har nå møtt fyren to ganger og første gangen spurte han, andre gangen spurte jeg. Nå vet jeg ikke hvem som skal ta steget i å spørre om en tredje date (selv om begge har sagt at vi vil møtes igjen). Håper jo han spør før jeg gjør det Du får bare prøve å slappe av litt og innse at han ikke er den typen. Og så evt ta litt intiativ selv. Tror kvinner må ta mer intiativ med menn som ikke er av den smstypen, de er litt tregere på den fronten, men trenger ikke alltid å bety at de ikke er interessert. Anonymous poster hash: 313b6...f96
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Ble jo sammen med en hvor jeg følte jeg måtte tvinge meg på. Folk er ulike, tidligere har jeg vært vant til at flørter har vært på hele tiden. SMS til alle døgnets tider, umiddelbar svar. Hadde ingen tvil der. Det hadde jeg med han jeg måtte "tvinge" meg på - men etter hvert skjønte jeg at det bare er sånn han var som person. Små ting han gjorde for å vise at han brydde seg, var store for ham. Merk: små ting i mine øyne, ting som kanskje har vært hverdagslige ting i tidligere forhold. Det betyr mye for meg også når jeg skjønner hvor stort det er for ham. Setter mer pris på det nå, en tidligere. Rart det der F.eks da vi drev på, før vi ble sammen - følte jeg at jeg måtte tvinge meg til å komme på besøk. Var aldri noe direkte fra ham. Gjerne var det løse planer, så jeg brukte å si "Jeg kommer om en halvtime", punktum. Men om jeg stod utenfor inngangsdøra hans, ikke ringte på med en gang, kunne jeg høre hvor han panisk prøvde å rydde/gjøre fint (Det jenter, er et tegn - hvis en gutt rydder før du kommer på besøk - da er det alvor da ) Anonymous poster hash: 9679a...c31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå