Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har et barn sammen. Barnet er helt nydelig, god klump!!! Men meg og min samboer krangler stadigvekk!! Et av de største problemene er at vi aldri skværer opp, etter en krangel. Det er full krig, også dagen etter skal vi liksom være perle-venner igjen. Dette tærer veldig på meg!! Er så utrolig lei av å krangle hele tiden. Jeg trives ikke, og blir veldig lei meg.

Det som er så fortvilende er at jeg syntes så synd på han gullungen min, som er helt uviten om situasjonen foreldrene er i.

Jeg klarer ikke avgjøre om jeg skal fortsette forholdet, eller gå min vei. Det er så vondt.. Gruer meg til jul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SNAKK om det??

Skrevet

SNAKK om det??

Går til profesjonelle å snakker om det. Føler ikke at det hjelper.

Skrevet

Går til profesjonelle å snakker om det. Føler ikke at det hjelper.

Var det sånn før dere ble sammen? Eller ble det når barnet kom? Snakker dere noe om det utenom timer med profesjonelle? Viktig å ikke bare snakke med profesjonelle om det, men også prøve å gjøre noe med det.

Skrevet

Bestill time på Familievernkontoret før det er for sent.

Skrevet

Var det sånn før dere ble sammen? Eller ble det når barnet kom? Snakker dere noe om det utenom timer med profesjonelle? Viktig å ikke bare snakke med profesjonelle om det, men også prøve å gjøre noe med det.

Har blitt verre etter vi fikk barn (men det er jo visst vanlig)!! Vi snakker masse om det hjemme.

Skrevet

Bestill time på Familievernkontoret før det er for sent.

Har vært der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...