AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Denne tråden er mer dedikert til oss menn, da det er vi som blir avvist 95% av tilfellene. Jeg lurer på hvor tolerant du er når det kommer til avvisning og evt. blokkering? Tar du det pent, tenker "ja, synd for henne da" og går til neste, eller furter over det og tenker at hun i det minste kunne gjort det på en hyggelig måte? Det siste året har jeg vært på Sukker og til nå sendt melding til god del jenter, med varierende resultater. Jeg er ganske tolerant av meg og vet at for å finne noen, må man gjennom en god del avvisninger først. Har heller ikke imot det. Det tror jeg også er inneforstått av fleste. Hvordan det gjøres derimot, er en diskusjonssak. Har opplevd å få både ærlige og hyggelige tilbakemeldinger, og mindre hyggelige. Jeg syns at en god avvisning kan faktisk hjelpe til å la vedkommende komme over det veldig fort, i motsetning til en dårlig en. For min del kan jeg bruke disse eksemplene: God: "Hei. Jeg holder på med en nå og vil se hvordan det går. Lykke til videre." eller "Hei. Tror ikke vi passer helt sammen. Beklager. Lykke til med jakten." Dårlig: Nei. *blokkert* eller sorry.. *blokkert* eller direkte frekke svar. Så, hva er deres tanker? Anonymous poster hash: 5a29d...5a7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Mener du å bli avvist mens man ennå ikke har møttes utenfor nettet? Det som oftest skjer da er at dialogen renner ut i sanden, altså, hun svarer ikke. Og det tenker jeg nesten ikke over engang. Er nok for dreven i gamet, på godt og vondt;) Har ofte dialog med opptil 5-6 stk samtidig, og det er nok en fordel. Tallet ditt på 95% er ikke min erfaring heller. Første gang jeg prøvde nettdating husker jeg at jeg ble betatt av ei FØR vi møttes, og det er jo bare teit. Nå bare melder jeg med ett mål, å få avtalt et møte asap. Det er jo først da det "begynner". Anonymous poster hash: ead32...cd7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Avvist er avvist – du kommer ikke til å ha noe mer med henne å gjøre, så spiller det noen rolle om hun gjør det på en "god" eller "dårlig" måte? Anonymous poster hash: d8887...c7b
mara2012 Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er jente da, men har vært litt av og på, på Sukker jeg også. Har ikke blitt avvist så mye, etter som det sjelden er jeg som tar kontakt først. Men jeg er derimot dårlig på å avvise menn, er alltid redd for å såre noen. Så jeg pleier faktisk å ta den enkle løsningen; blokker. Egentlig bør man ta hintet når man ikke får svar mer, men noen gjør ikke det, og sender både 4 og 5 mld etterpå å spør hvorfor jeg ikke svarer. Da er det bedre å bare "kvele det i fødselen", så blir det ikke noe kjipe tilbakemeldinger..
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Avvist er avvist – du kommer ikke til å ha noe mer med henne å gjøre, så spiller det noen rolle om hun gjør det på en "god" eller "dårlig" måte? Anonymous poster hash: d8887...c7b Nei,egentlig ikke, men det er ikke det tråden handler om. Jeg lurer på hvordan folk tar det i seg, om de ønsker noe mer enn bare "Nei" eller ikke. Men du har nok aldri blitt avvist, så du forstår det ikke. Jeg får mer respekt for jenter som tar seg tid til å skrive noen linjer enn de som kun ignorerer og blokkerer. Anonymous poster hash: 5a29d...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Avvist er avvist – du kommer ikke til å ha noe mer med henne å gjøre, så spiller det noen rolle om hun gjør det på en "god" eller "dårlig" måte? Anonymous poster hash: d8887...c7b Det handler om folkeskikk, tenker jeg. Noen har det, mens andre kommer fra hjem med mindre ressurser. Anonymous poster hash: 5e1a4...82f 1
Nettinettet Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Avvist er avvist – du kommer ikke til å ha noe mer med henne å gjøre, så spiller det noen rolle om hun gjør det på en "god" eller "dårlig" måte? Anonymous poster hash: d8887...c7b Jeg tror det har stor betydning, for du skaper forskjellige reaksjoner og følelser i deg selv, ved å velge en god eller en dårlig måte å reagerer på. Hvis du har behov for å "ta" en dame som avviser deg, så skaper jo du unødvendig drama. Det er også viktig for meg å få frem at det at flest menn blir avvist er en myte. Vi damer blir avvist mye vi også. Det kommer ann på hvem man selv er, og hvem man kontakter. De fleste som har en OK profil med OK bilder og som tar kontakt på en OK måte, vil også bli avvist på en OK måte. Endret 13. desember 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Nei,egentlig ikke, men det er ikke det tråden handler om. Jeg lurer på hvordan folk tar det i seg, om de ønsker noe mer enn bare "Nei" eller ikke. Men du har nok aldri blitt avvist, så du forstår det ikke. Jeg får mer respekt for jenter som tar seg tid til å skrive noen linjer enn de som kun ignorerer og blokkerer. Anonymous poster hash: 5a29d...5a7 Så forutinntatt av deg. Anonymous poster hash: d8887...c7b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Det handler om folkeskikk, tenker jeg. Noen har det, mens andre kommer fra hjem med mindre ressurser. Anonymous poster hash: 5e1a4...82f Enig. Det handler om å ha respekt for andre. Ingen skal fortelle meg at det er så vanskelig å skrive et par linjer og gi en forklaring. Det er jo bare å svare høflig at en ikke er interessert, og ønske lykke til videre. Hvis det blir mas etter den forklaringen, får en heller blokkere. Da har den det angår fått et svar, og slipper å lure på hva som skjedde. Jeg tror det hører til sjeldenhetene at det blir noe mas hvis en gir høflig, men tydelig, tilbakemelding. Anonymous poster hash: b42f5...f3a
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Jeg er jente da, men har vært litt av og på, på Sukker jeg også. Har ikke blitt avvist så mye, etter som det sjelden er jeg som tar kontakt først. Men jeg er derimot dårlig på å avvise menn, er alltid redd for å såre noen. Så jeg pleier faktisk å ta den enkle løsningen; blokker. Egentlig bør man ta hintet når man ikke får svar mer, men noen gjør ikke det, og sender både 4 og 5 mld etterpå å spør hvorfor jeg ikke svarer. Da er det bedre å bare "kvele det i fødselen", så blir det ikke noe kjipe tilbakemeldinger.. Bare sånn til opplysning så tror jeg ikke det er mindre sårende å plutselig bli blokkert enn å få en høflig men avvisende melding.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Jeg får mer respekt for jenter som tar seg tid til å skrive noen linjer enn de som kun ignorerer og blokkerer. Anonymous poster hash: 5a29d...5a7 Jeg tror nok disse jentene som ignorerer/blokkerer gir katten i om du har mer respekt for jenter som tar seg tid til å skrive noen ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå