Gå til innhold

Tlf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Linneah2013
Skrevet

Har 250 dager igjen av avtaletiden, ser jeg, må vente med bytting til august...koster vel skjorta å bytte før den tid

Skrevet

Talkmore

Anonymous poster hash: 8077a...ff1
Skrevet

Netcom mini

Skrevet

Djuice/Telenor

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Funky Punk
Skrevet

NetCom

Masse surfetid, ringeminutter og sms gratis. Jeg og mannen ringer gratis til hverandre

Skrevet

Har 250 dager igjen av avtaletiden, ser jeg, må vente med bytting til august...koster vel skjorta å bytte før den tid

Regner med du har kjøpt en tlf til lav sum som er bundet opp mot et abonnement? De abonnementene er gjerne veldig dyre. Mer fornuftig å kjøpe en telefon uten abonnement, og heller velge et billig abonnement. Da slipper du bindingstid også.

Se på totalprisen (står med liten skrift), da ser du hvor mye du egentlig betaler for telefonen din.

Anonymous poster hash: f5502...c69

Skrevet

Regner med du har kjøpt en tlf til lav sum som er bundet opp mot et abonnement? De abonnementene er gjerne veldig dyre. Mer fornuftig å kjøpe en telefon uten abonnement, og heller velge et billig abonnement. Da slipper du bindingstid også.

Se på totalprisen (står med liten skrift), da ser du hvor mye du egentlig betaler for telefonen din.

Se her for eksempel:

1,-
icon_4g_tcm52-241485.pngicon_hd_tcm52-241486.png
m/ Komplett M+

Minstetotalpris: 5989,-

Gjest Linneah2013
Skrevet

Det er akkurat dette jeg har gjort, har Telenor komplett L.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...