Gjest Linneah2013 Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Hvilket telefonselskap har dere?
Gjest Linneah2013 Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Har 250 dager igjen av avtaletiden, ser jeg, må vente med bytting til august...koster vel skjorta å bytte før den tid
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Talkmore Anonymous poster hash: 8077a...ff1
Gjest Funky Punk Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 NetCom Masse surfetid, ringeminutter og sms gratis. Jeg og mannen ringer gratis til hverandre
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Har 250 dager igjen av avtaletiden, ser jeg, må vente med bytting til august...koster vel skjorta å bytte før den tid Regner med du har kjøpt en tlf til lav sum som er bundet opp mot et abonnement? De abonnementene er gjerne veldig dyre. Mer fornuftig å kjøpe en telefon uten abonnement, og heller velge et billig abonnement. Da slipper du bindingstid også. Se på totalprisen (står med liten skrift), da ser du hvor mye du egentlig betaler for telefonen din. Anonymous poster hash: f5502...c69
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Regner med du har kjøpt en tlf til lav sum som er bundet opp mot et abonnement? De abonnementene er gjerne veldig dyre. Mer fornuftig å kjøpe en telefon uten abonnement, og heller velge et billig abonnement. Da slipper du bindingstid også. Se på totalprisen (står med liten skrift), da ser du hvor mye du egentlig betaler for telefonen din. Anonymous poster hash: f5502...c69 Se her for eksempel: 1,- m/ Komplett M+ Minstetotalpris: 5989,- Anonymous poster hash: f5502...c69
Gjest Linneah2013 Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Regner med du har kjøpt en tlf til lav sum som er bundet opp mot et abonnement? De abonnementene er gjerne veldig dyre. Mer fornuftig å kjøpe en telefon uten abonnement, og heller velge et billig abonnement. Da slipper du bindingstid også. Se på totalprisen (står med liten skrift), da ser du hvor mye du egentlig betaler for telefonen din. Anonymous poster hash: f5502...c69 Det er akkurat dette jeg har gjort, har Telenor komplett L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå