Gå til innhold

bekymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden februar nå i år tatt av meg 14 kg. Jeg slanker meg kun iukedagene, og i helgene koser jeg meg med det jeg har lyst på.. kiloene går sent av, det har værtflere uker hvor vekta har stått stille. Men tross det, så er jeg fornøyd..det jegnå er litt bekymra for er jeg veide meg sist torsdag. Da veide jeg 106.2 spiste da sunt torsdagen og fredag, og og hadde utskeielser på lørdag og søndag.mandag og tirsdag ingen utskeielser. Veide meg onsdag morgen og vekta viste 104, 5 .Så kom jeg over en artikkel om ufrivillig vekttap, at det kunne skyldes sykdom, ble redd....så spør jeg dere, det jeg har mista avkilosiden torsdag. Høres det skummelt ut eller norma

Anonymous poster hash: 69483...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det sånn at du har gått ned nesten 2 kg siden torsdag. Du sier du er på slankern. Er jo kjempeflott at du går seint ned da. 2 kg er ikke og bekymre seg over. Noen ganger kan man gå ned 1 kg pr uke og andre ganger litt mer. Det er ikke alarmerende når det er så lite. Jeg raste ned 20 kg på snaut 1 mnd men var syk så da kan det ringe en alarmklokke.

Anonymous poster hash: b0321...46b
Skrevet

For det sånn at du har gått ned nesten 2 kg siden torsdag. Du sier du er på slankern. Er jo kjempeflott at du går seint ned da. 2 kg er ikke og bekymre seg over. Noen ganger kan man gå ned 1 kg pr uke og andre ganger litt mer. Det er ikke alarmerende når det er så lite. Jeg raste ned 20 kg på snaut 1 mnd men var syk så da kan det ringe en alarmklokke. Anonymous poster hash: b0321...46b

Det jeg liksom ble bekymret for var at jeg pleier likom å strevefor å gå ned to kg. Var nettopp og veide meg nå og vekta viste 104, 8. Hadde det vært pga sykdom så hadde jeg vel ikke gått opp 300 gram..

Skrevet

Det er normalt at det kan variere litt. Du kan ha litt mer vann i kroppen. Når du er på slankern så er det best og kun veie seg 1 gang i uka. De aller fleste uansett til variere litt i vekt i løpet av uka. Det er nå det er snakk om ekstremt vekttap på kort tid man bør bli bekymret.

Anonymous poster hash: b0321...46b
  • Liker 1
Skrevet

Det er normalt at det kan variere litt. Du kan ha litt mer vann i kroppen. Når du er på slankern så er det best og kun veie seg 1 gang i uka. De aller fleste uansett til variere litt i vekt i løpet av uka. Det er nå det er snakk om ekstremt vekttap på kort tid man bør bli bekymret. Anonymous poster hash: b0321...46b

det at jeg har gått litt opp ca 300 gr . Spiste litt extra i går, taler vrl i mot sykdom.da hadde jeg vel rast ned uansett..beklager mas, men ble litt bekymret:-)

Ts

Anonymous poster hash: 69483...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...