Gå til innhold

Hva koster Noa i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Vet noen hvor mye Noa koster i Norge for 50ml?

Videoannonse
Annonse
Gjest Butterflygirl
Skrevet
Like over 350 kroner.

Det var ganske dyrt, synes jeg da. Jeg husker at parfymer i Norge pleier å være billigere. 350 for en 50ml, var ganske mye. synes dere ikke? så den på SN til 260kr. var ganske billig da.

Gjest Myumi
Skrevet
350 for en 50ml, var ganske mye. synes dere ikke? så den på SN til 260kr. var ganske billig da.

Men du spurte etter prisen i Norge, ikke over nett. Klart den er billigere online :) Cacharel som står bak Noa kan ta seg godt betalt, Noa er ingen billig parfyme men jeg vil ikke kalle den knalldyr. Det finnes parfymer til langt over 1000 kroner for 50 ml.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noa lukter kjempegodt :) Lurer på hvordan den "perlen" er..tror jeg må knuse flasken når den blir tom :P

Gjest Cuddly
Skrevet

Det var ganske dyrt, synes jeg da. Jeg husker at parfymer i Norge pleier å være billigere. 350 for en 50ml, var ganske mye. synes dere ikke? så den på SN til 260kr. var ganske billig da.

Nei, det synes jeg ikke var oppsiktsvekkende dyrt... overhodet ikke, det høres ganske vanlig ut for 50 ml.

Gjest Myumi
Skrevet
Nei, det synes jeg ikke var oppsiktsvekkende dyrt... overhodet ikke, det høres ganske vanlig ut for 50 ml.

Jeg må si meg enig. Og nå snakker vi om prisene i ett norsk parfymeri, ikke over nett.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

tenkte jeg skulle kjøpe den på SN hvis dere var billigere der. Men tror jeg skrev det på en rar måte. Sorry people.... :sjarmor: Mente at hvis den ikke kosta så mye mer i Norge så skulle jeg kjøpe den her, hvis ikke, kjøper jeg den på SN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...