AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har aldri testet når jeg har eggløsning. Ble gravid for første gang i livet og mistet for ca. 6 uker siden, da var jeg 11 uker på vei men fosteret døde i 6 uke cirka. Er veldig ivrig på å bli gravid igjen og ventet til jeg fikk mensen for å prøve igjen. Testet el for første gang i går og fikk positiv. Samboer og jeg har hatt sex på mandag og igår på onsdag (altså dagen jeg fikk positiv el). Har ingen sjans til å ha sex i dag da han akkurat dro og blir borte til i morgen. Leser flere steder at man burde ha sex også dagen etter positv el. Hvis det er tilfellet så mister jeg jo håpet på å bli gravid denne gangen Finnes det noen sjans for å bli gravid når vi hadde sex samme dag som positiv el?? Anonymous poster hash: 29b56...83b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 ts her. Noen som har noen råd her så ville jeg blitt kjempeglad!! *smisk smisk* Anonymous poster hash: 29b56...83b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Cirka annenhver dag skal holde bra.Anonymous poster hash: 8cccd...633
Silfen Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Det er best å ha sex i forkant av EL. Så dere ligger perfekt an. 2
Lovinda82 Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Du vet at eggløsning kommer så så lang tid etter positiv eggløsningstest? Med de testene jeg tar, så kommer eggløsning ca 24-48 timer etter positiv test.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Vi hadde kun sex før eggløsning denne mnd (samme dag og to dager før), og i går fikk jeg positiv test. Så sjansen er så absolutt til stede! Anonymous poster hash: 51b63...a93
Silfen Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Vi hadde kun sex før eggløsning denne mnd (samme dag og to dager før), og i går fikk jeg positiv test. Så sjansen er så absolutt til stede! Anonymous poster hash: 51b63...a93 Sjansen er HØYEST da.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Sjansen er HØYEST da. Det er jeg klar over! Det var ikke ment som en vurdering av sjansen totalt sett, men som et direktesvar på TS' siste setning "Finnes det noen sjans for å bli gravid når vi hadde sex samme dag som positiv el?" Anonymous poster hash: 51b63...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå