Gå til innhold

Tar vare på så mye "minner" (ting) fra ferier o.l, hva gjøre med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt opprydding i leiligheten, og har funnet en hel del med ting jeg ikke klarer å kvitte meg med fra ferieturer og andre ting jeg har deltatt på. konserter o.l. Det er både billetter, kort, turistguider, nøkkelringer, penger m.m.
Hva gjør jeg med alt dette? Kjenner ikke at jeg orker å bruke maaaange timer på å sortere o.l. Er det noen måte å bevare det på? Scrappbooking har jeg tenkt på, men kjenner ikke at jeg har ork... Eller er det andre måter å bevare det på?

Hvis noen av dere har samme "mani", hva gjør dere med tingene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Putter slikt i en skoeske som jeg setter i et skap.

• Liker 3
Skrevet

Jeg putter det i hver sin eske merket med ferienavn og år og legger eskene i en stor boks som står på loftet. Hvis jeg har bilder på papir legger jeg de i boksen.

Anonymous poster hash: 0c2da...d89

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slike ting liggende i en eske innerst i klesskapet mitt. Der har jeg alt fra billetter til sjeldne mynter eller valuta fra land jeg har besøkt, dåps-smykkene mine, bilder o.s.v... Med andre ord ting jeg ikke vil kaste, men som jeg heller ikke trenger å se hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Ta bilder av det og kast det :)

Ihvertfall det du greier..

• Liker 1
Skrevet

Billetter og sånt kan du fint sette i fotoalbumet eller legge i en sånn plastmappe som du setter i perm. Om det er mest papir, så kan du jo lage en slik plastlomme for hver ferie/opplevelse og sette alt i en perm også.

Skrevet

Lar være å kjøpe det, eller kaster det.

Anonymous poster hash: 9d545...36f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper fine esker på Søstrene Grene og skriver utenpå med tusj.

Skrevet

Lar være å kjøpe det, eller kaster det.

Anonymous poster hash: 9d545...36f

Takk for tipset, veldig kreativt :)

• Liker 1
Skrevet

Ta bilder av det og kast det :)

Ihvertfall det du greier..

Dette!
  • Liker 1
Skrevet

Rett og slett laget collage av mine minner jeg. Klipper, limer og får "alt" til å se fint ut i en ramme. Lurere noe bak/inni annet for å spare plass, men vet da at jeg har det. Henger i gangen og på do.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...