followURdreams Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har hatt opprydding i leiligheten, og har funnet en hel del med ting jeg ikke klarer å kvitte meg med fra ferieturer og andre ting jeg har deltatt på. konserter o.l. Det er både billetter, kort, turistguider, nøkkelringer, penger m.m. Hva gjør jeg med alt dette? Kjenner ikke at jeg orker å bruke maaaange timer på å sortere o.l. Er det noen måte å bevare det på? Scrappbooking har jeg tenkt på, men kjenner ikke at jeg har ork... Eller er det andre måter å bevare det på? Hvis noen av dere har samme "mani", hva gjør dere med tingene?
Gjest Funky Punk Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Putter slikt i en skoeske som jeg setter i et skap. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg putter det i hver sin eske merket med ferienavn og år og legger eskene i en stor boks som står på loftet. Hvis jeg har bilder på papir legger jeg de i boksen. Anonymous poster hash: 0c2da...d89 1
She_Leiva Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har slike ting liggende i en eske innerst i klesskapet mitt. Der har jeg alt fra billetter til sjeldne mynter eller valuta fra land jeg har besøkt, dåps-smykkene mine, bilder o.s.v... Med andre ord ting jeg ikke vil kaste, men som jeg heller ikke trenger å se hver dag. 1
Rotemor Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Ta bilder av det og kast det Ihvertfall det du greier.. 1
Lea2 Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Billetter og sånt kan du fint sette i fotoalbumet eller legge i en sånn plastmappe som du setter i perm. Om det er mest papir, så kan du jo lage en slik plastlomme for hver ferie/opplevelse og sette alt i en perm også.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Lar være å kjøpe det, eller kaster det. Anonymous poster hash: 9d545...36f 2
hjertesukka Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg kjøper fine esker på Søstrene Grene og skriver utenpå med tusj.
followURdreams Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2013 Lar være å kjøpe det, eller kaster det. Anonymous poster hash: 9d545...36f Takk for tipset, veldig kreativt 1
Surriball Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Ta bilder av det og kast det Ihvertfall det du greier.. Dette! 1
Belima Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Rett og slett laget collage av mine minner jeg. Klipper, limer og får "alt" til å se fint ut i en ramme. Lurere noe bak/inni annet for å spare plass, men vet da at jeg har det. Henger i gangen og på do. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå