AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Søsteren min har fått seg kjæreste og siden jeg ikke kjenner fyren, så gir jeg de noe sammen dette året. Har kjøpt en vinflaske, men føler at dette er litt stusselig da de både bror og kjæreste, og søster og mann får hver sine gaver... Anonymous poster hash: 956fe...e94
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Søsteren min har fått seg kjæreste og siden jeg ikke kjenner fyren, så gir jeg de noe sammen dette året. Har kjøpt en vinflaske, men føler at dette er litt stusselig da de både bror og kjæreste, og søster og mann får hver sine gaver... Anonymous poster hash: 956fe...e94 Sjokolade, hjemmelagde karameller/kjeks, vinglass, spekemat? Anonymous poster hash: 419c0...e24
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Takk for raskt svar Har tenkt noe i retning ost og kjeks, men det blir litt dumt å legge osten under juletreet Har ikke ubegrenset med penger, da det er mange i familien som skal ha gaver. Men spekemat hørtes bra ut, hva kan man evt kjøpe? som ikke koster skjorta? Og hvilken sjokolde? Regner med at ei plate med melkesjokolade ikke helt passer inn Anonymous poster hash: 956fe...e94
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Takk for raskt svar Har tenkt noe i retning ost og kjeks, men det blir litt dumt å legge osten under juletreet Har ikke ubegrenset med penger, da det er mange i familien som skal ha gaver. Men spekemat hørtes bra ut, hva kan man evt kjøpe? som ikke koster skjorta? Og hvilken sjokolde? Regner med at ei plate med melkesjokolade ikke helt passer inn Anonymous poster hash: 956fe...e94 Ja ost blir kanskje litt rart å legge under juletreet. Det finnes forskjellige typer spekemat, men spekepølse er jo ikke så dumt. For eksempel: Sjokoladetyper er jeg litt usikker på. Men mørk sjokolade er jo alltids litt finere å gi til julegave . http://www.matgaver.no/product/sott Noe her kanskje? Helt ærlig så har jeg ganske lite peiling på dette, men får gjøre det beste ut av det. Om du ikke vil bestille på nettet, så går det jo ann å gå innpå en vanlig matbutikk. Tror du finner ganske mange mørke sjokolader der, med for eksempel nøtter, appelsinsmak osv. Eller så kan du lage noe selv da. Anonymous poster hash: 419c0...e24
Lea2 Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Sjokolade... aldri feil! Styr unna konfektesker og kjøp heller noe skikkelig i mindre mengder. Ellers er kaffe stas også. Kjøp et sted der de maler kaffen for deg. De pleier jo å ha spesiell julekaffe blant annet. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Jacobs sjokoladetrøfler Ikke for dyrt, men veldig gode og lette å få tak i om du ikke bor et sted med egen sjokoladebutikk. Anonymous poster hash: 11498...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Dra på Oliviers & Co å kjøp kjeks og tapenade eller noen av de andre godsakene.http://www.oliviers-co.no Anonymous poster hash: 4b40e...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Er det vanlig å gi mat i gave til nær familie? Anonymous poster hash: a3134...62d
Vater Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Jeg ville satt større pris spennende mat og drikke fremfor sokker, truser, slips, bøker etc. etc... O&Co som er nevnt over har mye bra.
lisske Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Er det vanlig å gi mat i gave til nær familie? Anonymous poster hash: a3134...62d Vet ikke hvor vanlig det er, men er jo kjekt å gi til de som "har alt" Min mormor og morfar ønsker seg kun mat i år. Jeg prøvde å gi til veldedighet ett år, men det fikk jeg får meg at de ikke satte noe pris på. Så i år blir det julesennep(hjemmelaget) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå