Gå til innhold

Hvordan kommer over en man er betatt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jeg har vært betatt av lenge, godt over ett år, nesten to. Er ikke sånn at jeg tenker på han hele tiden, så vil ikke si jeg er forelsket. Men hver gang han er og handler hos meg klarer jeg nesten ikke se han i øynene og jeg rødmer så fælt, håper alltid han ikke skal komme i min kasse! La han til på facebook, vi har en del felles venner, og jeg visste hvem han var fra før. Han godtok og vi har snakket mye sammen der, og sendt bilder til hverandre på snapchat titt og ofte. Han har spurt om jeg vil komme på besøk. Men han er så opptatt hele tiden, han har en jobb som tar mye tid. Og ting har aldri blitt noe av.

Jeg prøver å komme over han, men jeg får ikke til. Hjelp? Føler meg som en tenåring igjen..

Anonymous poster hash: fdb25...0c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel ikke å komme over han? Du kan jo satse på han istedet!! :D

Be han med ut på noe da vel! Og be han ut med på noe konret, og foreslå dag:)

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Om han har invitert deg på besøk er det vel en bedre ide at du besøker han og kommer over han på den måten?

:)

Skrevet

Er en jeg har vært betatt av lenge, godt over ett år, nesten to. Er ikke sånn at jeg tenker på han hele tiden, så vil ikke si jeg er forelsket. Men hver gang han er og handler hos meg klarer jeg nesten ikke se han i øynene og jeg rødmer så fælt, håper alltid han ikke skal komme i min kasse! La han til på facebook, vi har en del felles venner, og jeg visste hvem han var fra før. Han godtok og vi har snakket mye sammen der, og sendt bilder til hverandre på snapchat titt og ofte. Han har spurt om jeg vil komme på besøk. Men han er så opptatt hele tiden, han har en jobb som tar mye tid. Og ting har aldri blitt noe av.

Jeg prøver å komme over han, men jeg får ikke til. Hjelp? Føler meg som en tenåring igjen..

Haha jeg og du er bra like vi to! Møtte han jeg er utrulig betatt av i går på jobben og jeg satt i kassa JIPPI!! Han smilte til meg og jeg har han på Facebook fra før av. Men hvordan i all verden skal jeg ta kontakt med han på Facebook? Føler "Hei, hva skjer?" blir litt kjedelig.. Noen gode råd? :fnise:

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har det likt ;) Satser på at det skjer noe festligheter på hjemplassen i romjula, og at han og skal dit. Har egentlig gitt han opp, for han er hard to get.. men samtidig har vi god kjemi når vi snakker og da har jeg så lyst å bli bedre kjent med han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...