Gå til innhold

Hudfarget strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har registrert at det er feil med hudfarget strømpis på vinteren. På julebord til finkjolen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke prøv deg, for ellers kommer KGstrømpebuksepolitiet og tar deg!!!!!!!

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er feil.

Hvis det er å være KGstrømpebuksepoliti, så tar jeg rollen med glede.

Hudfargede ben hører ingensteds hjemme på vinterstid.

• Liker 3
Skrevet

Så hva slags farge bruker man på stømpebuksa til svart kjole?

• Liker 1
Skrevet

Hudfarvet eller annen farve. Solbrun er strengt ulovlig. Sort er bare stygt.

Anonymous poster hash: ee295...994

• Liker 2
Skrevet

Hva var det jeg sa?? :fnise:

Billige hersketeknikker i begge innleggene dine - et tappert forsøk på å kvele alle meninger som ikke hyller den o'hellige hudfargede.

For meg er det desverre fortsatt like jævlig som sandaler i januar.

• Liker 2
Skrevet

Billige hersketeknikker i begge innleggene dine - et tappert forsøk på å kvele alle meninger som ikke hyller den o'hellige hudfargede.

Nei...man har vel ikke lov til å gå med peeptoepumps etter juli mnd heller.....sukk.. det er godt jeg selv har evne til å klare å se hva som er pent på MEG,, det viktigste er at jeg selv syns jeg er fin. Heldigvis.

• Liker 7
Skrevet

Nei...man har vel ikke lov til å gå med peeptoepumps etter juli mnd heller.....sukk.. det er godt jeg selv har evne til å klare å se hva som er pent på MEG,, det viktigste er at jeg selv syns jeg er fin. Heldigvis.

Juli er å overdrive. Men seriøst, hvem bruker peeptoe-sko om man må ha noe oppi de for å holde seg varme?

Selv om smak er subjektivt grenser jo det nesten over til perverst. Det ER jo ikke pent. Selv ikke på deg.

• Liker 1
Skrevet

Juli er å overdrive. Men seriøst, hvem bruker peeptoe-sko om man må ha noe oppi de for å holde seg varme?

Selv om smak er subjektivt grenser jo det nesten over til perverst. Det ER jo ikke pent. Selv ikke på deg.

Så du bestemmer hva som er pent? Nude strømpebukse i sorte peeptoesko til 60 talls etuikjole er det jeg har brukt nå i 2 juleselskaper. Det er jo ikke snø, like jævlig kaldt uansett med lukket tå som åpen. Går ikke i støveletter til kjole. Syns du har overdrevent mye føleleser rundt hva andre har på seg...det kan ikke være sunt.

• Liker 1
Skrevet

TS: sånne regler bryr jeg meg fint lite om. Du får se hva som passer til kjolen. Jeg pleier å ende opp med å skippe strømpebuksa.

Hvorfor er det jævlig med sandaler i januar? Så lenge det er snøfritt (og ikke høljer ned utenom sommeren) finner du meg i flippflapper.

Fint poeng. Jeg brukte pepptoe-sko på julebordet i helga. Uten noe oppi fordi jeg er alltid så varm likevel. Så da var det lov da? ;)

Anonymous poster hash: f2d18...607
  • Liker 1
Skrevet

Hudfarvet eller annen farve. Solbrun er strengt ulovlig. Sort er bare stygt.

Anonymous poster hash: ee295...994

Om du kjøper strømpebuksa på Rema ja. Sorte strømpebukser kan være veldig lekre dem, men de bør ikke være helt transparent.

Anonymous poster hash: 390f2...47e

Skrevet

Så du bestemmer hva som er pent? Nude strømpebukse i sorte peeptoesko til 60 talls etuikjole er det jeg har brukt nå i 2 juleselskaper. Det er jo ikke snø, like jævlig kaldt uansett med lukket tå som åpen. Går ikke i støveletter til kjole. Syns du har overdrevent mye føleleser rundt hva andre har på seg...det kan ikke være sunt.

Finnes det ingen mellomting mellom peeptoe og støvletter? :klaske:

Det som er virkelig usunt er når folk ikke forstår forskjellen på å ytre noe i et debattforum kontra det virkelige liv...... Jeg går selvfølgelig ikke bort til folk å forteller dem det ene eller andre om sko eller strømpebukser. Men lager du en tråd på KG - ja, da skal du sannelig få min mening! Og den er presis like mye verdt som din! :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

TS: sånne regler bryr jeg meg fint lite om. Du får se hva som passer til kjolen. Jeg pleier å ende opp med å skippe strømpebuksa.

Hvorfor er det jævlig med sandaler i januar? Så lenge det er snøfritt (og ikke høljer ned utenom sommeren) finner du meg i flippflapper.

Fint poeng. Jeg brukte pepptoe-sko på julebordet i helga. Uten noe oppi fordi jeg er alltid så varm likevel. Så da var det lov da? ;)

Høres kjempelekkert ut. Fortsett sånn...

Skrevet

Finnes det ingen mellomting mellom peeptoe og støvletter? :klaske:

Det som er virkelig usunt er når folk ikke forstår forskjellen på å ytre noe i et debattforum kontra det virkelige liv...... Jeg går selvfølgelig ikke bort til folk å forteller dem det ene eller andre om sko eller strømpebukser. Men lager du en tråd på KG - ja, da skal du sannelig få min mening! Og den er presis like mye verdt som din! :tommelsmil:

Men jeg er ikke så forbanna usaklig at jeg kaller deg pervers selv om du liker sort strømpebukse. :murvegg:

• Liker 1
Skrevet

Men jeg er ikke så forbanna usaklig at jeg kaller deg pervers selv om du liker sort strømpebukse. :murvegg:

For "KGstrømpebuksepolitiet" er ikke usaklig? :murvegg:

Skrevet

Høres kjempelekkert ut. Fortsett sånn...

Du svarte meg ikke. Hvorfor synes du det høres ulekkert ut?

Skrevet

Du svarte meg ikke. Hvorfor synes du det høres ulekkert ut?

Fordi jeg syns bare ben ser helt fjernt ut i vinterhalvåret.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hudfarget strømpebukse skal være så ille? Så lenge strømpebuksa matcher din egen hud, så hvorfor ikke? Selv bruker jeg nesten alltid den type strømpebukse på julaften/nyttårsaften :P

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...