Gå til innhold

Hjelp meg å finne denne jakka!

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Wah, jeg blir helt sprø. Nå har jeg sett den samme jakka hele 3 ganger, men er for tilbakeholden til å spørre hvor den er ifra. Den er rutete i stoffet (ikke i fargen!) og har et noe ridejakke/jaktjakkepreg, de jeg så var marineblå, også var det et slags stretchstoff på sidene. Den var skikkelig casual og fin, men gjorde litt ut av seg. Vil si den er figurnær og virker som om den har glidelås og knapper.

Så noe lignende på høyer i fjor fra Barbour, men den var uten stretch stoff detaljen på sidene.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Vaffeljakke, ja! Haha, hadde glemt hvor artig navnet var :fnise:

Den første linken var den som lignet mest, men vet ikke helt om det er akkurat den modellen. Tusen takk for hjelpen i hvert fall! :D Gjør jobben mye lettere for meg.

Skrevet

Hehe, ja jakka på første linken var absolutt finest! Lurer på om jeg skal bestille meg en sånn selv. Synes de er kjempekule, men samtidig ganske enkel :P *Tenke* Bare hyggelig forresten :)!

Anonymous poster hash: 35583...078
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hehe, ja jakka på første linken var absolutt finest! Lurer på om jeg skal bestille meg en sånn selv. Synes de er kjempekule, men samtidig ganske enkel :P *Tenke* Bare hyggelig forresten :)!

Ja, har egentlig hatt det i bakhodet helt siden jeg så det på en klassevenninne i fjor, tror nok det blir et godt kjøp på mildere vinterdager kombinert med et tykt skjerf :laugh:

Skrevet

Ja, har egentlig hatt det i bakhodet helt siden jeg så det på en klassevenninne i fjor, tror nok det blir et godt kjøp på mildere vinterdager kombinert med et tykt skjerf :laugh:

Helt enig! :Nikke:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Lenge leve KG! Lenge leve google!

Modellen er fra Zara, og er for det meste utsolgt... off to evilbay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...