Gå til innhold

NB! Les dette om du skal kjøpe ghd til jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste du at det finnes flere uautoriserte nettbutikker enn autoriserte nettbutikker i Norge? :sjokkert:

Tok å sjekket det kjapt ut å kom til over 10 nettbutikker som ikke er autoriserte av GHD, noen av de er store å kjente som Netonnet, coverbrands og blush.

Laget en liste over de som var autoriserte og de som ikke er det.

Vet dere om flere autoriserte eller uautoriserte nettbutikker så legg de til.

Autoriserte nettbutikker - trygge nettbutikker

http://www.rettetang.no/

http://www.coverbrands.no/

www.blivakker.no

http://www.beautykick.no

Uautorisert nettbutikker - falske stylere

Netonnet.no

www.bangerhead.no

www.mymakeup.no

blanche.no

ghd-rettetang.eu

ghdrettetangpink.com

rettetangenghdno.com

ciweibao.net

abooza.com

www.nmkl.org

Anonymous poster hash: bfed8...0bb
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

ghdrettetangpink.com høres legit ut da :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hvordan vet du at f.eks. NetOnNet selger falske varer?

Skrevet

Hvordan vet du at f.eks. NetOnNet selger falske varer?

Skriv inn netonnet sin adresse på ghd sine sider

http://www.ghdhair.com/no/help/website-checker

"Det finnes falske nettsteder som vil sende deg dårlig kvalitet, falske stylingjern eller ingenting i det hele tatt. Ikke la deg lure av svindel og etterligninger av dårlig kvalitet.Den siste ghd-stylingjernserien er alltid tilgjengelig på ghdhair.com og i godkjente salonger.Du bør alltid bruke vår nettstedskontroll for å bekrefte at du bruker en godkjent forhandler, og husk å følge våre handletips som du finner på nettet"

Skrevet

Påstanden var at NON selger falske produkter. Det står det ingen verdens ting om der. NON er en seriøst bedrift som selger alle mulige slags merkevarer.

Skrevet

Påstanden var at NON selger falske produkter. Det står det ingen verdens ting om der. NON er en seriøst bedrift som selger alle mulige slags merkevarer.

Når ghd går ut og anbefaler sine kunder om å ikke kjøpe ghd produkter fra aktører som ikke er autoriserte velger jeg å stole på de.

Kjøper heller fra en autorisert aktør der jeg vet hva jeg får enn å kjøpe fra netonnet.

Skrevet

Når ghd går ut og anbefaler sine kunder om å ikke kjøpe ghd produkter fra aktører som ikke er autoriserte velger jeg å stole på de.

Kjøper heller fra en autorisert aktør der jeg vet hva jeg får enn å kjøpe fra netonnet.

Jeg har handlet på netonnet flere ganger og har kun positive erfaringer

Anonymous poster hash: 63b30...e59

Skrevet

Jeg har handlet på netonnet flere ganger og har kun positive erfaringer

Anonymous poster hash: 63b30...e59

Jeg har også handlet en del hos netonnet og fått gode produkter. Men her var det snakk om at de ikke er autorisert, og at ghd ikke anbefaler at en kjøper hos uautoriserte leverandører. Så da hadde jeg heller ikke kjøpt det produktet hos de.

Skrevet

Det at de ikke er autorisert betyr vel ikke nødvendigvis at de ikke kjører ekte vare. Men husker når jeg kjøpte min tang fikk jeg beskjed om å ikke fjerne lappen som var festet på ledningen, fordi dette var et bevis på at den var kjøpt hos en autorisert selger, og da gjaldt diverse forsikringer osv.

Så er det jo en trygghet og kjøpe den på de stedene hvor det er anbefalt at man kjøper dem, av selve leverandøren. Ingen vits å ta sjanser, er det vel? Tross alt snakk om et par tusenlapper, og da er det jo bare idioti å risikere å få falske produkter, right? :P

Skrevet

De anbefaler blivakker, noe som er veldig useriøst av dem.

Skrevet

Det er tullete å fremstille det som om f.eks. NetOnNet driver med salg av falske produkter.

• Liker 2
Skrevet

Det er tullete å fremstille det som om f.eks. NetOnNet driver med salg av falske produkter.

De er uansett ikke autoriserte, rart at en såpass stor og seriøs aktør ikke er det.

Skrevet

De anbefaler blivakker, noe som er veldig useriøst av dem.

Her anbefaler jeg kun autoriserte ghd nettbutikker, ville vært mer useriøst av meg om jeg anbefalte de uautoriserte

Skrevet

Her anbefaler jeg kun autoriserte ghd nettbutikker, ville vært mer useriøst av meg om jeg anbefalte de uautoriserte

Blivakker selger kopiert dritt.

• Liker 1
Skrevet

Blivakker selger kopiert dritt.

De er uansett autorisert forhandler av ghd, og det er vell det som er relevant i denne saken her

Skrevet

Hahahhaha! Leste ghd som GHB og lurte på hvorfor i all verden noen skulle kjøpe det til jul :skratte:

Anonymous poster hash: 2c459...a57
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...