AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Visste du at det finnes flere uautoriserte nettbutikker enn autoriserte nettbutikker i Norge? Tok å sjekket det kjapt ut å kom til over 10 nettbutikker som ikke er autoriserte av GHD, noen av de er store å kjente som Netonnet, coverbrands og blush. Laget en liste over de som var autoriserte og de som ikke er det. Vet dere om flere autoriserte eller uautoriserte nettbutikker så legg de til. Autoriserte nettbutikker - trygge nettbutikker http://www.rettetang.no/ http://www.coverbrands.no/ www.blivakker.no http://www.beautykick.no Uautorisert nettbutikker - falske stylere Netonnet.no www.bangerhead.no www.mymakeup.no blanche.no ghd-rettetang.eu ghdrettetangpink.com rettetangenghdno.com ciweibao.net abooza.com www.nmkl.org Anonymous poster hash: bfed8...0bb
Gjest earthquake Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 ghdrettetangpink.com høres legit ut da 3
jabx Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vet du at f.eks. NetOnNet selger falske varer?
julia9999 Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan vet du at f.eks. NetOnNet selger falske varer? Skriv inn netonnet sin adresse på ghd sine sider http://www.ghdhair.com/no/help/website-checker "Det finnes falske nettsteder som vil sende deg dårlig kvalitet, falske stylingjern eller ingenting i det hele tatt. Ikke la deg lure av svindel og etterligninger av dårlig kvalitet.Den siste ghd-stylingjernserien er alltid tilgjengelig på ghdhair.com og i godkjente salonger.Du bør alltid bruke vår nettstedskontroll for å bekrefte at du bruker en godkjent forhandler, og husk å følge våre handletips som du finner på nettet"
jabx Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Påstanden var at NON selger falske produkter. Det står det ingen verdens ting om der. NON er en seriøst bedrift som selger alle mulige slags merkevarer.
julia9999 Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Påstanden var at NON selger falske produkter. Det står det ingen verdens ting om der. NON er en seriøst bedrift som selger alle mulige slags merkevarer. Når ghd går ut og anbefaler sine kunder om å ikke kjøpe ghd produkter fra aktører som ikke er autoriserte velger jeg å stole på de. Kjøper heller fra en autorisert aktør der jeg vet hva jeg får enn å kjøpe fra netonnet.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Når ghd går ut og anbefaler sine kunder om å ikke kjøpe ghd produkter fra aktører som ikke er autoriserte velger jeg å stole på de. Kjøper heller fra en autorisert aktør der jeg vet hva jeg får enn å kjøpe fra netonnet. Jeg har handlet på netonnet flere ganger og har kun positive erfaringer Anonymous poster hash: 63b30...e59
julia9999 Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har handlet på netonnet flere ganger og har kun positive erfaringer Anonymous poster hash: 63b30...e59 Jeg har også handlet en del hos netonnet og fått gode produkter. Men her var det snakk om at de ikke er autorisert, og at ghd ikke anbefaler at en kjøper hos uautoriserte leverandører. Så da hadde jeg heller ikke kjøpt det produktet hos de.
Arianna Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Det at de ikke er autorisert betyr vel ikke nødvendigvis at de ikke kjører ekte vare. Men husker når jeg kjøpte min tang fikk jeg beskjed om å ikke fjerne lappen som var festet på ledningen, fordi dette var et bevis på at den var kjøpt hos en autorisert selger, og da gjaldt diverse forsikringer osv. Så er det jo en trygghet og kjøpe den på de stedene hvor det er anbefalt at man kjøper dem, av selve leverandøren. Ingen vits å ta sjanser, er det vel? Tross alt snakk om et par tusenlapper, og da er det jo bare idioti å risikere å få falske produkter, right?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 De anbefaler blivakker, noe som er veldig useriøst av dem.
jabx Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Det er tullete å fremstille det som om f.eks. NetOnNet driver med salg av falske produkter. 2
julia9999 Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Det er tullete å fremstille det som om f.eks. NetOnNet driver med salg av falske produkter. De er uansett ikke autoriserte, rart at en såpass stor og seriøs aktør ikke er det.
julia9999 Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 De anbefaler blivakker, noe som er veldig useriøst av dem. Her anbefaler jeg kun autoriserte ghd nettbutikker, ville vært mer useriøst av meg om jeg anbefalte de uautoriserte
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 Her anbefaler jeg kun autoriserte ghd nettbutikker, ville vært mer useriøst av meg om jeg anbefalte de uautoriserte Blivakker selger kopiert dritt. 1
julia9999 Skrevet 12. desember 2013 #15 Skrevet 12. desember 2013 Blivakker selger kopiert dritt. De er uansett autorisert forhandler av ghd, og det er vell det som er relevant i denne saken her
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #16 Skrevet 12. desember 2013 Hahahhaha! Leste ghd som GHB og lurte på hvorfor i all verden noen skulle kjøpe det til jul Anonymous poster hash: 2c459...a57 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå