AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Gutten er utvist til nyåret... Jeg skjønner ikke hvordan min velfungerende, snille gutt kan bli ett monster på skolen slik at lærere ikke klarer og håndtere han. Beklager hele verden, tar denne kampen men er dritt lei lei og lei!!!!!!! Hvordan vil ten årene bli? Alle har venner osv osv mens hans beste venn er MAMMA........... Noen som kan hjelpe meg litt??????Anonymous poster hash: f61a2...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hvordan har lærere lov til å gjøre dette mot ett barn?????? DRITTLEI!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: f61a2...0c2 1
minister-mio Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Uff, hørtes ikke lett ut. Men har de lov til å utvise et barn så lenge?
Gjest Eurodice Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Vet lærerne at gutten har Aspergers syndrom? Hva er grunnen til at han er blitt utvist? 5
Gjest Magdalene Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Men har han ikke en assistent eller slikt på skolen?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Er vel bare snakk om en ukes tid. Men jeg er veldig lei meg. Jeg går alene med han helg etter helg, sommer etter sommer, all fritid. Aktiviseter, bruker opp pengene, alt for hans lykke og fungering. Jeg nekter og gi opp, nekter og se på det som ett problem. Men ingen er med. Ingen forstår, ingen støtter, vi har alle odds mot oss. Jeg er bare så forbanna lei. Anonymous poster hash: f61a2...0c2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Han har egen assistent joAnonymous poster hash: f61a2...0c2 1
Version 2.0 Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Hvor gammel er gutten din? Får han og du hjelp til å takle syndromet hans i form av god nok informasjon av folk som har god kjennskap til dette? Får lærerne på skolen hjelp av andre instanser til hvordan de skal takle han best mulig? Synes det høres rart ut at skolen utviser et barn som ikke engang er i tenårene. Er det i det hele tatt lov? Snakk med noen som innehar fagkompetanse! Og ta vare på gutten din
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Selvfølgelig tar jeg vare på han, men jeg må virkelig ta vare på meg selv også. Jeg er drittLEIAnonymous poster hash: f61a2...0c2 3
Version 2.0 Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Selvfølgelig tar jeg vare på han, men jeg må virkelig ta vare på meg selv også. Jeg er drittLEIAnonymous poster hash: f61a2...0c2 Hva med å få litt avlastning i form av avlastningshjem? 10
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Du over misforstår! Jeg trenger forståelse Ikke avlastning!!! Jeg trenger kompetente mennesker som ikke utviser ett barn med diagnose!!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: f61a2...0c2 2
Dagoberta Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Er det grunnskole eller videregående?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 Du vet at de som har blant annet autisme, adhd/add og aspergers blir bedre og fungerer bedre når de begynner på glutenfri og melkefri diett? Og så er det viktig å få inn fett og protein og grønt i kosten. Og vann! Jeg har selv slitt med adhd, men la om til noe ale lavkarbo, og har blitt så mye bedre. Jeg trenger ikke ta medisiner og jeg fungerer normalt og kan faktiskt konsentrere meg når jeg leser! Ta med gutten din til Balderklinikken i Oslo, om du har mulighet. Der fikk jeg god hjelp av en lege som har peiling på hva kosthold gjør med kroppen både psykisk og fysisk. Anonymous poster hash: 8cb00...937 2
Populært innlegg Version 2.0 Skrevet 11. desember 2013 Populært innlegg #14 Skrevet 11. desember 2013 Du over misforstår! Jeg trenger forståelse Ikke avlastning!!! Jeg trenger kompetente mennesker som ikke utviser ett barn med diagnose!!!!!!!!!!!Anonymous poster hash: f61a2...0c2 Det er vanskelig å vise forståelse når du framstår som et aggressivt hespetre, ikke minst når man ikke vet halve historien en gang. Du skriver jo ikke noe særlig detaljert. Og måten du skriver på virker på meg som at du faktisk trenger avlastning. 85
Silfen Skrevet 11. desember 2013 #15 Skrevet 11. desember 2013 De utviser da ikke barn uten videre. Hva har han gjort? Dersom utvisningen ikke er hensiktsmessig (og den er lang, syns jeg) så ville jeg kontaktet advokat.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #16 Skrevet 11. desember 2013 Det er vanskelig å vise forståelse når du framstår som et aggressivt hespetre, ikke minst når man ikke vet halve historien en gang. Du skriver jo ikke noe særlig detaljert. Og måten du skriver på virker på meg som at du faktisk trenger avlastning. 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #17 Skrevet 11. desember 2013 Kan skjønne TS sin frustrasjon, men hør med BUP, kan godt hente skolen mangler kompetanse. Anonymous poster hash: 098fe...da9
Dagoberta Skrevet 11. desember 2013 #18 Skrevet 11. desember 2013 Det er vanskelig å vise forståelse når du framstår som et aggressivt hespetre, ikke minst når man ikke vet halve historien en gang. Du skriver jo ikke noe særlig detaljert. Og måten du skriver på virker på meg som at du faktisk trenger avlastning. . Jeg er forbanna ja! Dette har tatt år av mitt liv og ennå ingen hjelp og få. Takk for ditt empatiske svar det var nobelt av deg!Anonymous poster hash: f61a2...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #19 Skrevet 11. desember 2013 Beklager at jeg ikke skriver detaljert og virker sint. Jeg er bare så sliten av og alltid møte motgang. Hvis jeg kontakter skolen har jeg erfaring med at de går til angrep, fremstiller meg for en jeg ikke er, orker ikke mer av det. Anonymous poster hash: f61a2...0c2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #20 Skrevet 11. desember 2013 Hvis jeg kunne trylletvekk autisme med glutenfri kost hadde jeg vært fra meg av lykke. Anonymous poster hash: f61a2...0c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå