AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Har nylig møtt en helt fantastisk mann som er blitt elskeren min. Han er tolv år eldre enn meg, erfaren og dominant, sadistisk og kjekk...... Har ikke vært noe glad i sex tidligere, men med denne mannen er det umulig å få nok. Jeg vil jo alltid ha mer. Har fortalt ham dette, og han liker det selvsagt. Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan få tilbake "balansen" etter at jeg har avslørt at jeg synes sexen med ham er den deiligste jeg noensinne har opplevd. Hva synes menn generelt om at kvinner viser at de har lyst og nyter sex, er det bedre enn kvinner som er mer nøytrale/likegyldige eller er sistnevnte bedre siden dere da kan "jakte" mer? Må kanskje si at dette ikke er vanlig A4-sex; han er dominant og jeg er submissiv/underdanig og han tenner på å bedrive fysisk avstraffelse, være hard, eksperimentere med pusteleker/kvelning, bondage, pisking......Slike ting gjør jo alt mer intenst, og er redd jeg har havnet i en slags subspace hvor jeg fantaserer om ham nærmest hele tiden...lengter etter neste dag....men samtidig vil jeg altså fremstå som litt mystisk også. Vanskelig. Er det normalt å ha så lyst på sex med noen av man legger seg ekstra tidlig så man kan ligge lenge og bare fantasere om personen? Føle at man stenger alt annet ute der og da når man endelig får ha sex med personen igjen, føle at man nærmest lever seg så fullt og helt inn i det at man nesten er som i en seksuell transe...og når samleiet er over er nesten vondt fordi man vil så gjerne ha mer -med en gang, helst. Det er rart å gå fra å ha vært tilnærmet aseksuell til å bli nesten nymfoman. Anonymous poster hash: b9c7b...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Har nylig møtt en helt fantastisk mann som er blitt elskeren min. Han er tolv år eldre enn meg, erfaren og dominant, sadistisk og kjekk...... Har ikke vært noe glad i sex tidligere, men med denne mannen er det umulig å få nok. Jeg vil jo alltid ha mer. Har fortalt ham dette, og han liker det selvsagt. Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan få tilbake "balansen" etter at jeg har avslørt at jeg synes sexen med ham er den deiligste jeg noensinne har opplevd. Hva synes menn generelt om at kvinner viser at de har lyst og nyter sex, er det bedre enn kvinner som er mer nøytrale/likegyldige eller er sistnevnte bedre siden dere da kan "jakte" mer? Må kanskje si at dette ikke er vanlig A4-sex; han er dominant og jeg er submissiv/underdanig og han tenner på å bedrive fysisk avstraffelse, være hard, eksperimentere med pusteleker/kvelning, bondage, pisking......Slike ting gjør jo alt mer intenst, og er redd jeg har havnet i en slags subspace hvor jeg fantaserer om ham nærmest hele tiden...lengter etter neste dag....men samtidig vil jeg altså fremstå som litt mystisk også. Vanskelig. Er det normalt å ha så lyst på sex med noen av man legger seg ekstra tidlig så man kan ligge lenge og bare fantasere om personen? Føle at man stenger alt annet ute der og da når man endelig får ha sex med personen igjen, føle at man nærmest lever seg så fullt og helt inn i det at man nesten er som i en seksuell transe...og når samleiet er over er nesten vondt fordi man vil så gjerne ha mer -med en gang, helst. Det er rart å gå fra å ha vært tilnærmet aseksuell til å bli nesten nymfoman.Anonymous poster hash: b9c7b...9a9 Jepp, er i den situasjonen selv! Bare at han er en utro drittsekk som har kjæreste.. Anonymous poster hash: 3fc98...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jepp, er i den situasjonen selv! Bare at han er en utro drittsekk som har kjæreste.. Anonymous poster hash: 3fc98...3a0 Haha! Det samme gjelder her. Jeg som er TS. Tenker du å forbli elskerinne, eller håper du på mer? Selv vil jeg ha mer, og prøver å tenke taktisk fremover. Anonymous poster hash: b9c7b...9a9
Gjest Raindrops Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Haha, kanskje det er samme fyren. 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Har nylig møtt en helt fantastisk mann som er blitt elskeren min. Han er tolv år eldre enn meg, erfaren og dominant, sadistisk og kjekk...... Har ikke vært noe glad i sex tidligere, men med denne mannen er det umulig å få nok. Jeg vil jo alltid ha mer. Har fortalt ham dette, og han liker det selvsagt. Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan få tilbake "balansen" etter at jeg har avslørt at jeg synes sexen med ham er den deiligste jeg noensinne har opplevd. Anonymous poster hash: b9c7b...9a9 Løpet er allerede kjørt, han har deg rundt lillefingeren og han vet det, og det har ikke så mye å gjøre med at du digger sexen. Han er eldre enn deg, han har plassert seg i en dominant rolle, han har allerede en kjæreste, og du tenker bare på hvordan du skal please han mest mulig. Han kommer til å bruke deg til han går lei, og du kommer til å sitte igjen med knust hjerte. Bryt nå, før du har involvert deg noe mer, det er massevis av flotte menn der ute som både kan tilfredsstille deg og være sammen med deg. Anonymous poster hash: 88d55...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Haha, kanskje det er samme fyren. Hehe. Interessant..... TS: Anonymous poster hash: b9c7b...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Løpet er allerede kjørt, han har deg rundt lillefingeren og han vet det, og det har ikke så mye å gjøre med at du digger sexen. Han er eldre enn deg, han har plassert seg i en dominant rolle, han har allerede en kjæreste, og du tenker bare på hvordan du skal please han mest mulig. Han kommer til å bruke deg til han går lei, og du kommer til å sitte igjen med knust hjerte. Bryt nå, før du har involvert deg noe mer, det er massevis av flotte menn der ute som både kan tilfredsstille deg og være sammen med deg. Anonymous poster hash: 88d55...8b6 Du har sikkert rett, men i så fall er det vel bare om å gjøre å gjøre meg interessant for ham så lenge som mulig.... Anonymous poster hash: b9c7b...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Har opplevd det samme, men både han og jeg var i et forhold. Og når han begynte å snakke om og forlate kona for å bli med meg, fikk jeg panikk og måtte avbryte forholdet, dessverre. Aldri hatt slik deilig sex før Anonymous poster hash: 15247...fa5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Du har sikkert rett, men i så fall er det vel bare om å gjøre å gjøre meg interessant for ham så lenge som mulig.... Anonymous poster hash: b9c7b...9a9 Og hva tror du gjør en uerfaren og naiv ungjente mer interessant enn den han har valgt å ha som partner, og kanskje har hus/barn/nettverk sammen med, så lenge hun gjør seg så tilgjengelig som du gjør? Så lenge du gir han muligheten til å ri to hester på en gang finnes det ikke incentiv her for at han skal bryte med førstevalget sitt. Anonymous poster hash: 88d55...8b6
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Men hva vet noen av oss om at denne mannen har en samboer, en kone, en kjæreste? ... eller er det noe som bare 'forutsettes' ut av tynn luft eller ved å blande TS med den andre AB brukeren... Så, til TS; selv om denne mannen har en dominant disiplin & sadist side så betyr ikke det at han ikke er et menneske utenfor den seksuelle settingen. Dôg smigrer det hans dominante side at du er avhengig av ham, og at dere tenner gjensidig.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Å jeg blir så kvalm av at det finnes slike utro drittsekker! Jeg tror jeg aldri vil inn i et forhold igjen! Herregud så kvalmt. Og det som er dumt? Slike utro drittsekker gjør at jeg tror jeg aldri klarer å stole på en fyr om han er aldri så trofast og skikkelig mann! :cry: Anonymous poster hash: 0ecd8...416 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Men hva vet noen av oss om at denne mannen har en samboer, en kone, en kjæreste? ... eller er det noe som bare 'forutsettes' ut av tynn luft eller ved å blande TS med den andre AB brukeren...[b/] Så, til TS; selv om denne mannen har en dominant disiplin & sadist side så betyr ikke det at han ikke er et menneske utenfor den seksuelle settingen. Dôg smigrer det hans dominante side at du er avhengig av ham, og at dere tenner gjensidig. Hun skriver det i innlegg #3Anonymous poster hash: a855b...0ac 2
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 Hun skriver det i innlegg #3Anonymous poster hash: a855b...0ac Ja, det gjør TS gitt.... Ok... jeg kan bare tenke meg at den som klynger seg til noen er det lett å bli litt fort 'lei av'... men, jeg kjenner jo ikke denne mannen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå