Gå til innhold

Kvinner som kutter ut pillene bak ryggen på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette? Eksen til mannen min gjorde dette. Hun fortalte meg det en gang, og det stemte med det han sa. Så det er helt sant.

Jeg ble sjokkert da jeg fikk vite det at eksen samboern min gjorde dette. Han ble far som 23- åring, hun var 29. Han sier selv hvor vanskelig alt ble i ettertid, og hvordan han mistet tilliten til henne totalt, istedenfor å elske henne mer, slik hun sikkert ønsket

Har googlet fenomenet og sett at kvinner bevisst gjør dette. Hva i all verden? Er det virkelig noen som oppnår lykke ved å påtvinge en mann et barn???

Vi har fått barn nå, og det var planlagt.

Håper kvinner ikke gjør dette for å oppnå kjærlighet av en mann, for det virker mot sin hensikt.

Anonymous poster hash: 2cac3...5a7
Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Det er mange rare skruer i denne verden, dessverre. Det kan man jo se klart her på KG.

Skrevet

Den babysyken kan ta komplett overhånd noe jeg har kjent på selv, og man har da som ansvar å si ifra til mannfolket så han kan tre på seg en kondom for å være trygg. Men dessverre er det ikke alle som funker slik..

Tror det handler lite om å beholde mannen, men heller det at han aldri er klar og kvinnfolket tror det bare er noe han sier.

Anonymous poster hash: 36bfe...dc6
Skrevet

Kjenner noen som har gjort det, og det har vært litt sånn fordi mannen aldri ble klar. Mennene har ikke hatt så mye i mot det når det først har skjedd da. Men blir jo litt åpenlyst når kvinnen skylder på at hun ble gravid tross p piller.....når hun før hun ble gravid klaget på at mannen aldri ble klar, også poff "ble visst gravid"

Anonymous poster hash: f8b61...193
Skrevet

Kjenner noen som har gjort det, og det har vært litt sånn fordi mannen aldri ble klar. Mennene har ikke hatt så mye i mot det når det først har skjedd da. Men blir jo litt åpenlyst når kvinnen skylder på at hun ble gravid tross p piller.....når hun før hun ble gravid klaget på at mannen aldri ble klar, også poff "ble visst gravid"

Rar påstand, jeg hadde aldri tilgitt noe sånt.

Skrevet (endret)

Jeg mener det er ekstremt egoistisk, og jeg blir skremt av at det finnes jentunger ( for ja med den tankegangen er de unger, voksne mennesker tenker litt mer enn som så) med så lite respekt for andre. Jeg ønsker meg ikke barn og kan ikke tenke meg hvordan det hadde vært om det menneske jeg stolte mest på hadde vært så pass dritsekk både mot meg og mot et barn.. Noen ønsker ikke barn, det er ganske hårreisende at det ikke blir respektert, og mann og muligens et barn sitter igjen som den tapende part på bekostning av egoisme.. At begge har beskyttelse ansvar er en ting, men tillit er og en fin ting i et parforhold. Det burde iallfall være det. Trist når slikt skjer, og hadde det vært meg som hadde opplevd et slikt svik ville det aldri kunne blitt tilgitt.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hei.

Ja det skjer at verpesyke damer blir gravide uten mannen er klar over det.

Kondom - ja menn det bør en bruke spesielt i ved ons. og lignende.

Der er damer som er unge 18-22 som vi bli mødre.. De har et bilde som er glamorøst, de tenker at dette går bra enten med eller uten mannen. De er ofte en økonomisk byrde for samfunnet enten en vil mene det eller ikke. De kan være skolelei og ser dette som en veg videre.

En har de voksne damer 30-40 som ser at de kan få barn med en mann. Her er det de som har sex med flere venner ons. og ikke bruker beskyttelse mot graviditet. Noen sier de ikke kan bli gravide og noen sier ikke noe. De tar barnet som en bonus i den alder om de er uten barn. Ja det er til og med de som har fem -seks stykker (vet om).

Fra mannes side er det kun snakk om sex, og skulle de forsøke være foreldre samme går det sjelden bra.

En kan stille flere spørsmål her.

Sex for nytelse og ikke familieplanlegging bør ikke føre til barn.

Men den klassiske skjer hver eneste dag der hun ble gravid. Det hele med sexen var en baktanke.

Selvfølgelig skjer det at prevensjonen svikter. Men eks. p-piller er svært sikkert og svikter langt færre ganger enn alle graviditeter som aldri skulle skjedd.

Menn og kondomer er et kapittel for seg selv. Nå dama sier du kan sprute trygt i meg tror da mange dette når en kjenner vedkommende. En tror ofte det beste om andre mennesker: Mange menn føler seg i ettertid lurt med de følger det innebærer om hun velger fullføre svangerskapet når graviditeten var uønsket fra mannes side.

Endret av Peter007
  • Liker 1
Skrevet

Skulle vert straffbart... Er jo helt idiotisk at en kvinne kan frarøve mannen minst 18 år av livet uten at mannen har en dritt han skulle ha sagt! (Ja, alle KG'ere som nå kommer med regla: "Men mannen må jo bruke kondom blablabla o.s.v" Hvor mange tror dere bruker kondom om de har fått fortalt at dama går på piller og de f.eks har vert sammen i flere år uten noen graviditet? Jeg tipper null.)

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Ja det skjer at verpesykedamer blir gravide uten mannen er klar over det.

Kondom - ja menn det bør en bruke spesielt i ved ons og lignende.

Der er damer som er unge 18-22 som vi bli mødre.. De har et bilde som er glamorøst, de tenker at dette går bra enten med eller uten mannen.

En har de voksne damer 30-40 som ser at de kan få barn med en mann. Her er det de som har sex med flere venner ons og ikke bruker beskyttelse mot graviditet. Noen sier de ikke kan bli gravide og noen sier ikke noe. De tar barnet som en bonus i den alder om de er uten barn. Ja det er til og med de som har fem -seks stykker (vet om).

Fra mannes side er det kun snakk om sex, og skulle de forsøke være foreldre samme går det sjelden bra.

En kan stille flere spørsmål her.

Sex for nytelse og ikke familieplanlegging bør ikke føre til barn.

Men den klassiske skjer hver eneste dag der hun ble gravid det hele med sexen var en baktanke.

Selvfølgelig skjer det at prevensjonen svikter. Men eks. p-piller er svært sikkert og svikter lengt færre ganger enn alle graviditeter som aldri skulle skjedd.

Menn og kondomer er et kapittel for seg selv. Nå dama sier du kan sprute trygt i meg tror da mange dette når en kjenner vedkommende. En tror ofte det beste om andre mennesker: Mange menn føler seg i ettertid lurt med de følger det innebærer om hun velger fullføre svangerskapet.

Mens alle leger og helsesøstre jeg har vært hos sier at det er ganske vanlig ;) Spesielt Loette er en gjenganger ;)

Anonymous poster hash: 70495...774

Skrevet

Mens alle leger og helsesøstre jeg har vært hos sier at det er ganske vanlig ;) Spesielt Loette er en gjenganger ;)

Anonymous poster hash: 70495...774

Hvor mange damer slurver med å ta p -piller regelmessig eller "glemmer"?

Det ble skrevet det skulle vært straffbart og "pålure" en mann farskap.

Jeg er ening i dette, men spørsmålet er hvordan bevise dette. En kunne ta mor inn til avhør og en del tilfeller ville nok bli avdekket der.

Jeg forstår noen synes er en kontroversiell mening. Jeg er ikke så sikker på den er allikevel. Det er faktisk mange damer som mener det samme. De sier det ikke alltid. De sier som regel det er moralske forkastelig ovs.

Hva hjelper moral og frivillighet her, ikke noe. Det er det samme som om det skulle vært frivillig å betale barnebidrag ved uønsket farskap.

Ja dere må gjerne være uenige, det er det som skaper diskusjoner. Samfunnet endres, og hva lover og forskrifter blir i framtiden vet en ikke. Men at det skjer noe med det dyre sosial-systemet vi har rundt dette temaet er sikkert.

Dette harmonerer ikke ved samlivsbrudd, det blir større konflikter. Derfor er det viktig at fedres rettigheter økes også ved samlivsbrudd.

Norge kan fort bli et svakere samfunn økonomisk i framtiden. Dette innvirker både på det offentliges bidrag til "alenemødre" som ikke er alene - barnet har som regel en far som deltar. Samtidig vil dette også innvirke på barnebidrag der en ikke hadde tenkt og bli far.

Klart det tar tid, men endringer skjer.

Skrevet (endret)

Dette vil aldri bli et godt parforhold om en får barn på denne måten.

Skulle jeg bli far slik, ville jeg følt meg lurt.

Vanskelig å tilgi hun som ble mor.

Endret av Peter007
Skrevet

Har blitt gravid på hormonprevensjon flere ganger. Det skal sies at jeg har bestandig vært mer i mot å få barn enn de mennene jeg har vært sammen med.

Jeg ville aldri ha lurt en mann for å få tilfredsstille mine egne behov for å få et barn. Ikke den beste måten å starte en familie på.

Anonymous poster hash: 66431...41f
Skrevet

Hvis en kvinne gjør dette, har en mann rett til å stikke fra både kjerring og barn.. Så kan hu jo sitte der med skjegget i postkassen.. Barn skal være ønsket av begge.

• Liker 1
Skrevet

jeg skal erlig talt innrømme at jeg har vurdert å gjøre dette flere ganger, men jeg har ikke samvittighet til det. hadde heller ikke klart å latt vær å si det i ettertid. synes det er dumt at folk gjør slike ting, siden det skal være to om saken om å få et barn sammen, men jeg tenker kanskje at av og til blir lysten på å få barn så stor at den overtar dømmekraften litt?

Anonymous poster hash: b44b5...3bf
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis en kvinne gjør dette, har en mann rett til å stikke fra både kjerring og barn.. Så kan hu jo sitte der med skjegget i postkassen.. Barn skal være ønsket av begge.

Ja tenk om det vært slik. I Norge er det ikke slik.

Mannen blir avkrevd barnebidrag.

Har en ikke samvær får en ikke fradrag for dette. Det kan fort bli slik en ikke orker samvær med barn en ikke ønsket. Noen blir tvunget til samvær for og overleve da bidraget blir så høyt. Dette er ikke til barnets beste heller og ha samvær med en far som av økonomiske grunner blir tvunget til dette.

Med en vanlig inntekt uten samvær og en mor som ikke er i jobb kan det fort bli 4500-5000 kr. og oppover. På ungdom høyere.

Hvis mor starter utdannelse eller ikke gidder jobbe etter overgangsstønaden kan det fort bli 6-7 år uten inntekt på henne. Da blir bidraget holdt ekstra høyt.

Det er som sagt en del "syke" urimelige ordninger har som en burde se på.

Ja tenk om det kunne være slik sitat.

Hvis en kvinne gjør dette, har en mann rett til å stikke fra både kjerring og barn.. Så kan hu jo sitte der med skjegget i postkassen. Barn skal være ønsket av begge

Dagens bidrags og støtteordninger er for lengst utgått på dato slik samfunnet er blitt i dag.

De tviholdes på av kvinnepolitiske organisasjoner, og politiske fraksjoner som støtter de.

Dette blir totalt feil sett i et nøytralt perspektiv.

Endret av Peter007
Gjest Passing by
Skrevet

Skulle vert straffbart... Er jo helt idiotisk at en kvinne kan frarøve mannen minst 18 år av livet uten at mannen har en dritt han skulle ha sagt! (Ja, alle KG'ere som nå kommer med regla: "Men mannen må jo bruke kondom blablabla o.s.v" Hvor mange tror dere bruker kondom om de har fått fortalt at dama går på piller og de f.eks har vert sammen i flere år uten noen graviditet? Jeg tipper null.)

Enig, har man bodd sammen eller vært sammen lenge så må man bare stole på hverandre, men har man sex med tilfeldige damer på byen så må man bare sikre seg med kondom i tillegg.

Jeg syns det er forkastelig å lure noen på denne måten, på samme måte som jeg syns det er forkastelig å sette feil mann som far til barnet.

Skrevet

Korreksjon - hun og BARNET sitter med skjegget i postkassa.

Hvis en mann forlater barnet fordi han har "rett" til det, kan han fint bare dra.

Skrevet

Det er nok mer av dette em man tror.. Jar hatt noen vennepar som har plutselig blitt gravide uten at mannen har skjønt noe. Og gjerne har det i forkant vært prat på at mennene vil vente.

Men samtidig så er det farlig å si noe, for det kan faktisk skje uhell.

Min sønn var ikke planlagt (men ønsket selvfølgelig). Men jeg er glad det var mannen som var klar og jeg ville vente i vårt forhold. For da kan i hvertfall ikke jeg anklages for å ha blitt gravid mot noens vilje.

Skrevet (endret)

Korreksjon - hun og BARNET sitter med skjegget i postkassa.

Hvis en mann forlater barnet fordi han har "rett" til det, kan han fint bare dra.

Og grunnen til at moren og barnet sitter med skjegget postkassen er pga av hun selv. Hun har med viten og vilje frarøvet barnet en far om han ikke ombestemmer seg, og det er helt opp til han selv. Når man først er så pass egosentrisk at man ikke tenker på at det er et u ønsket barn fra hans sin side så bryr hun seg heller ikke om barnet. Hun bryr seg kun om seg selv og sin skrikende livmor. Hun kan umulig tenke på barnets ve og vel. Og i slike situasjoner er barnet dessverre alltid den tapende part, men det er moren som har satt barnet i den posisjonen, ikke far som har vært klar på hva han ønsker.

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...