frøken bambi Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hellu. Jeg skal overraske kjæresten min med et tandemhopp i julegave, men i gavekortform. Og han er alltid så kreativ når han pakker inn mine gaver, så nå er det min tur. Har fått forslag om å pakke inn et egg med fallskjerm, på amerikansk vis med boks med lokk. Men synes de var litt kjedelige. Noen som har noen gøye forslag? :D
Gjest Kv84 Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Legge lapper rundt i huset som hører sammen, en liten oppgaveløype.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg fikk engang en snusboks pakket inn i en pappeske som det hadde vært en skikkelig stygg, gammel telefon i. Den som pakket inn hadde lagt oppi litt annet så det ble litt tyngde på den, så jeg trodde faktisk jeg fikk den telefonen, Anonymous poster hash: 9a79d...150 1
missdior Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Legg det i en eske ja. Eller kjøp en dødsstor ballong og rull sammen gavekortet inni og blås den opp, og pakk den inn 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Du kan jo alltids se om nærmeste lekebutikk har en falskjermhopper-figur som du kan henge i juletreet? Så må han lete blant pynten. Eller om du finner noe som ligner typisk fallskjermsilke så kan du pakke inn dette i en eske med gavekortet. Eller om du får tak i slike briller en bruker så kan du pakke inn dem med en lapp som sier "du vil trenge desse"? Anonymous poster hash: 8fb16...19a 1
babyananas Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Legg gavekortet mellom to treklosser/planker og skru sammen med 4 skruer. Legg ved et skrujern. Han må skru opp skruene for å finne gavekortet 1
The Kitten Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Min mor pakket inn penger til kusinen min i vaskepulveresker en gang. Kusinen min ble rasende og kastet hele gaven i bosset. 1
Strange Doll Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har bare kjøpt en fin eske og rullet det sammen med et fint silkebånd på (det er på ark) og lagt det på silkepapir nedi esken før jeg pakket Men samboeren min tok en svær (og da mener jeg svær) eske en gang og fylte med Stein med et gavekort i:p ellers har jeg og fått julestrømpe der gavekortet var inni den papirgreia med info på
strawberry Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Ei venninne av meg fikk engang fullt av småpenger i GELE .. Går jo an å skrive en lapp og dekke den med plastikk og legge den i geleen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå