Gjest Roookk Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 http://www.nordlys.no/nyheter/article7037391.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0&fb_action_ids=3672942117630&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582 Fikk helt sjokk, først de åtteåringene som ble ditchet på bursdagen sin, og no en 10 åring??? Stakkars, syns det er foreldrene sitt ansvar og sende ungene i bursdagene de blir invitert på, og hvis ikke ungene leverer lappen så kan faktisk foreldrene sjekke skolesekken. Det gjorde alltid mamma, sjekket alltid skolesekken min etter skolen i permen min. Hvor beskjeder, bursdagsinvitasjoner osv lå. Hva tenker dere om dette?
Lammelåret Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Nei, jeg får ikke sjokk. Sånt skjer. Jeg tenker at som forelder til bursdagsbarnet ville jeg ringt dem som ikke kom og spurt om de hadde glemt det. Først og fremst ville jeg undersøkt om alle som ikke hadde svart hadde fått invitasjonen et par dager tidligere. Dersom jeg visste at det var noe spesielt som skulle skje denne spesielle dagen som ville tiltrekke mange, ville jeg lagt opp bursdagen til en annen dag. Jeg tror ikke hjemmebursdag er så fælt at ungene ikke gidder gå. Synes heller ikke at barnet skal gis noe valg. Man går i bursdag, sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Da jeg var barn kom alltid så og si alle i bursdagene vi var invitert til. Husker at hver gang jeg fikk en bursdagsinvitasjon, så fortalte jeg det til mamma med en gang og viste henne den. Må si at jeg syns det er merkelig om det viser seg at så mange barn glemte å levere bursdagsinvitasjon hjemme? Skjønner det om et par stykker gjør det, men en hel gjeng? For meg høres det ut som f.eks at guttene avtalte å ikke si ifra om bursdagen hjemme? Anonymous poster hash: ab390...804 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Nei, jeg får ikke sjokk. Sånt skjer. Jeg tenker at som forelder til bursdagsbarnet ville jeg ringt dem som ikke kom og spurt om de hadde glemt det. Først og fremst ville jeg undersøkt om alle som ikke hadde svart hadde fått invitasjonen et par dager tidligere. Dersom jeg visste at det var noe spesielt som skulle skje denne spesielle dagen som ville tiltrekke mange, ville jeg lagt opp bursdagen til en annen dag. Jeg tror ikke hjemmebursdag er så fælt at ungene ikke gidder gå. Synes heller ikke at barnet skal gis noe valg. Man går i bursdag, sånn er det. En ting som er lurt er å skrive mobilnr nederst på invitasjonen og be folk ringe å si om de kommer eller ikke - da må de ringe uansett om de kommer eller ikke! Om man ikke ringer innen en viss dag, kan man ta kontakt med de som ikke har tatt kontakt. Anonymous poster hash: ab390...804 1
Lammelåret Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Sjekk denne: Har funnet bursdagsinvitasjoner i søppla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå