Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre om råd, selv om det kan virke innmari teit for mange...

Jeg er i et nytt forhold. I begynnelsen tok han kontakt flere ganger dagen, siklet over meg, fortalte hele tiden hva han følte og komplimenterte meg. Var helt fantastisk hver gang vi så hverandre.

Det har bare gått en måned siden den tiden og nå er det jeg som tar kontakt som regel, jeg som besøker han (hvor jeg ikke alltid får hans fulle oppmerksomhet) og sexlysten virker som har gått litt ned for hans del. Jeg er så redd for å miste han, men jeg blir også irritert over at han gjør meg usikker.

Slik som nå har jeg ikke hørt fra han på et døgn, og da var det jeg som ringte han. Og jeg har ikke sett han på 3 dager selv om vi bor veldig nærme hverandre. Jeg prøver å ikke være klengete, men liker ikke følelsen av at hans interesse minsker :(

Anonymous poster hash: 5c65a...e61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben! Jeg tror guttene er veldig flinke til å ta oss for gitt. Når de først "har fått oss" så er det liksom ikke så farlig, spesielt når de vet hvor de har oss! :/

• Liker 3
Skrevet

ts her:

AKKURAT sånn jeg føler det! haha. fordi nå er vi jo sammen. Og jeg har ikke hørt noenting på et døgn. Driver og venter da, men herregud...send en melding og si du savner meg! :fnise:

Skrevet

Jeg har nesten funnet meg i at det bare er sånn det er. Han sier hele tiden "Jamen jeg er glad i deg, du vet jo at jeg elsker deg" bla bla bla når jeg tar det opp (ja jeg har tatt det opp en god del ganger). Jaaaaa vet jo det men er det så vanskelig å vise det avogtil?? Haha :) han har blitt flinkere nå da etter at jeg har tatt det opp og fortalt han at jeg blir usikker og sånn, så jeg ville rådet deg å snakke med han om det! Men ikke for mye heller, da går han bare lei (snakker av erfaring).

Tror man rett og slett bare må finne seg i at de er glad i oss og at det ikke kommer til å være som i begynnelsen på et forhold hele tiden. Også hjelper det å stole på seg selv. Jeg har vært (og er fortsatt ganske) veldig usikker på meg selv, og det er ganske vanskelig for noen å være glad i noen som ikke er glad i seg selv.

Usikkerhet er noe drit!:( Klemmer til deg ts, det er ikke noe gøy!

Skrevet

Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din?

Jeg skjønner at det er normalt å ta det roligere etterhvert i et forhold, men vi har da bare vært sammen i 10 uker... :S

Skrevet

Vi holdt på i et år, og har vært sammen i et år. Han var helt ekstrem det første året men nå har rollene blitt byttet om. Jeg er tøffelen, buhu :(

Holdt dere på lenge før dere ble sammen? 10 uker er kanskje litt lite, men det kan også være fordi han rett og slett er så trygg på deg at han føler han ikke trenger gjøre en innsats mer.

Skrevet

vet hvordan dere har det. bare at for min del ender det aldri med forhold. Gutter er veldig flinke til å backe unna når de vet at de har deg eller vet at du er interessert.
TS, jeg synes du faktisk skulle prøve å slutte å være den som kontakter han først. For jeg tror nemlig at da begynner han å lure på hvorfor du har sluttet å ta kontakt. Da blir han mer usikker, og tar mest sannsynlig mer kontakt med deg selv. I og med at dere er sammen, så er han jo glad i deg og interessert i deg, så tenker at du ikke kan tape på det.
hvertfall av det jeg har erfart, tror jeg at det er det smarteste:)

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Det var det jeg tenkte og noe som jeg tenker ofte i forhold. Jeg passer på å ikke være den som alltid tar kontakt først, men lar han sende først. Derfor han var så flink med meldinger og slikt i begynnelsen fordi jeg sendte sjeldent noe først.

Men vi er da voksne her, så jeg ringte han. Lang historie kort så fikk jeg svar på at dette forholdet ikke går i dass med det første, og han roet min usikkerhet veldig bra :danse: Og nå skal vi på date imorgen :biggrin:

Men er hyggelig å kunne ha en tråd hvor man kan snakke om ting som gjør en person usikker. Jeg vil gjerne følge denne videre og høre om noen av dere/andre føler behov for å dele noe usikkert så de kan få råd av andre jenter i lignende situasjoner :klem1:

• Liker 2
Skrevet

Huff, jeg vet hva det vil si å være usikker. Var på byen med kjæresten min i går kveld, vi har det skikkelig bra sammen og han setter meg veldig høyt, gir meg masse komplimenter og oppmerksomhet, men det er nesten som at jeg ønsker at han ikke skal være til å stole på, bare så mistankene mine har rot i virkeligheten! Uansett var vi ute på en pub og deltok i en quiz. Da kvelden var over var jeg ganske irritert, jeg følte at han hadde sett veldig på ei pen jente i baren, og at han sikkert syntes hun var mye mer spennende og pen enn meg selv. Da vi gikk hjem, klarte jeg ikke å la være og så sa jeg at jeg syntes det var ubehagelig at han hadde stirret sånn på henne. Hvem? Sa han, og jeg så at han virkelig mente det. Hun i baren, sa jeg, herregud. Men han ble oppriktig forvirret og frustrert, han forstod virkelig ikke hvem jeg mente og jeg kjenner igjen når han lyver og ikke etter alle disse årene. Han sa at han hadde mer enn nok med å henge med på quizen som foregikk på puben, han slet skikkelig med å få med seg spørsmålene. Jeg så at han var ærlig. Det begynte å gå opp for meg at jeg hadde kastet bort noe som kunne blitt en fin kveld på å lage masse mareritt-scenarioer i huet mitt HELT UTEN GRUNN for han hadde vært opptatt med noe annet, problemet var bare i hodet mitt. Han hadde ikke lagt merke til henne engang og jeg hadde sittet og tenkt at han sikkert ville forlate meg for henne hvis han bare fikk sjansen.

Det er så ille å ha det sånn, han sier hele tiden hvor pen og fin jeg er, jeg vet at han mener det og av og til er jeg enig, men når det kommer andre pene jenter blir jeg helt verdiløs, føler jeg. Og jeg blir så utrolig redd for at han skal ville ha henne mer enn meg. Huff. Det er forferdelig å være så usikker :(

Anonymous poster hash: 6294d...7a7
Skrevet

Kan ikke dere som tenker slik bare slutte å ta kontakt med kjæresten, vise han at det ikke bare er å ta dere får gitt. De får da fremdeles kjempe litt

Anonymous poster hash: f72c4...fba
Skrevet (endret)

Huff, jeg vet hva det vil si å være usikker. Var på byen med kjæresten min i går kveld, vi har det skikkelig bra sammen og han setter meg veldig høyt, gir meg masse komplimenter og oppmerksomhet, men det er nesten som at jeg ønsker at han ikke skal være til å stole på, bare så mistankene mine har rot i virkeligheten! Uansett var vi ute på en pub og deltok i en quiz. Da kvelden var over var jeg ganske irritert, jeg følte at han hadde sett veldig på ei pen jente i baren, og at han sikkert syntes hun var mye mer spennende og pen enn meg selv. Da vi gikk hjem, klarte jeg ikke å la være og så sa jeg at jeg syntes det var ubehagelig at han hadde stirret sånn på henne. Hvem? Sa han, og jeg så at han virkelig mente det. Hun i baren, sa jeg, herregud. Men han ble oppriktig forvirret og frustrert, han forstod virkelig ikke hvem jeg mente og jeg kjenner igjen når han lyver og ikke etter alle disse årene. Han sa at han hadde mer enn nok med å henge med på quizen som foregikk på puben, han slet skikkelig med å få med seg spørsmålene. Jeg så at han var ærlig. Det begynte å gå opp for meg at jeg hadde kastet bort noe som kunne blitt en fin kveld på å lage masse mareritt-scenarioer i huet mitt HELT UTEN GRUNN for han hadde vært opptatt med noe annet, problemet var bare i hodet mitt. Han hadde ikke lagt merke til henne engang og jeg hadde sittet og tenkt at han sikkert ville forlate meg for henne hvis han bare fikk sjansen.

Det er så ille å ha det sånn, han sier hele tiden hvor pen og fin jeg er, jeg vet at han mener det og av og til er jeg enig, men når det kommer andre pene jenter blir jeg helt verdiløs, føler jeg. Og jeg blir så utrolig redd for at han skal ville ha henne mer enn meg. Huff. Det er forferdelig å være så usikker :(

Anonymous poster hash: 6294d...7a7

Tenk at det er en grunn til at han er din kjæreste, og bare din. Han vil ha deg.

Endret av Jumo
  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke dere som tenker slik bare slutte å ta kontakt med kjæresten, vise han at det ikke bare er å ta dere får gitt. De får da fremdeles kjempe litt

Kjipt å måtte spille et spill, men det er faktisk eneste løsninga noen ganger, ja. Trist, men sant.

Skrevet

Tenk at det er en grunn til at han er din kjæreste, og bare din. Han vil ha deg. :)

tumblr_mi6jdyPrIE1qjm9bpo1_500_large.png

Den der blir litt for dum, selv om jeg ser den er ment for trøst ;) Man kan heller ikke si ''Ja, men han er jo sammen med deg! Da er det fordi han vil ha deg og ingen andre''. Jeg skal love deg at det er mange menn der ute som egentlig vil ha noe bedre, men rett og slett ikke har hatt kjangs til det.

Flere av mine kamerater har sagt det rett ut. ''Jeg er glad i dama, men fy faen tenk å hatt hun der da!''

(Ikke meningen å gjøre noen mer usikker her, men ikke vær for naiv heller.)

Anonymous poster hash: 357ec...226

Skrevet

Kjipt å måtte spille et spill, men det er faktisk eneste løsninga noen ganger, ja. Trist, men sant.

Ja. Ikke at det skal være et neverendig spill da, men i blant så må man vel lære at guttene må ta litt tak de også, om de skulle fallet litt av lasset.

Skrevet

Den der blir litt for dum, selv om jeg ser den er ment for trøst ;) Man kan heller ikke si ''Ja, men han er jo sammen med deg! Da er det fordi han vil ha deg og ingen andre''. Jeg skal love deg at det er mange menn der ute som egentlig vil ha noe bedre, men rett og slett ikke har hatt kjangs til det.

Flere av mine kamerater har sagt det rett ut. ''Jeg er glad i dama, men fy faen tenk å hatt hun der da!''

(Ikke meningen å gjøre noen mer usikker her, men ikke vær for naiv heller.)

Anonymous poster hash: 357ec...226

Sant nok det :) Men i dette tilfellet så innså hun jo selv at hun sammenligner seg med andre bare fordi hun er usikker. Sier jo ikke at det er sånn med alle, men i dette tilfellet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av brl
  • 1 måned senere...
Skrevet

For å sitere Charlotte i Sex og Singelliv.

Jeg er så lykkelig at jeg er veldig redd. Jeg har vært singel lenge nå, og har klart å kapre en fantastisk snill, god, kjekk og fantastisk kar! Og jeg går rundt hele tiden og er redd for å miste han. jeg vet han er glad i meg, men hvor lenge? Når kommer jeg til å gjøre noe som ødelegger forholdet?

Det har kommet til punktet hvor jeg har lyst til å spørre dere på kg hvordan man er en god kjæreste som en gutt vil elske å være sammen med, for lite av meg føles normalt nå..redd han merker hvor usikker jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...