Gå til innhold

Til abortdronningene på KG.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kvinner som ikke er i mot abort, om kjæresten deres hadde hatt veldig lyst på en sønn, men ikke ønsket en datter. Hadde dere vært villige til å ta abort for kjæresten deres? Og er det greit å si til dama at man egentlig bare ønsker seg sønner?

Tenker selv det er like legitimt å ønske seg sønner som "friske" barn eller å ikke ønske barn på feil tidspunkt i livet.

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Ikke er det greit, og ikke er det lov. Heldigvis.

• Liker 24
Skrevet

Nei. Er jeg gravid med en baby, så får kjæresten takke ja til akkurat den babyen, uansett kjønn! Hvis ikke han kan akseptere det, er det grunnlag for skilsmisse!

Anonymous poster hash: 6d86a...ad8
  • Liker 15
Skrevet

Du får ikke vite kjønn før godt ut i svangerskapet uansett, og jordmødre nekter å si det før tidligst i uke 12. Men det er virkelig noe som feiler deg om du ikke vil ha en datter når du går inn for å få barn summers.

Anonymous poster hash: e5728...133
  • Liker 21
Skrevet

Kjønnsdiskriminering er ulovlig ;)

Anonymous poster hash: dcf4c...6e7
  • Liker 5
Skrevet

Hadde mannen min sagt noe slik hadde jeg gått fra ham.

Skrevet

Dersom en mann ønsker seg en sønn SÅ intenst, så foreslår jeg at han sparer opp penger, finner en villig dame, tar turen til et land som foretar sædvask/PGD, og får en sønn inn fra begynnelsen fremfor å mene damen skal ta abort.

• Liker 11
Skrevet

Jeg klikket meg inn i tråden for å finne ut hva en 'abortdronning' er. :klo:

Og nei.

• Liker 24
Skrevet

Og nei.

Jeg lurer fortsatt på hva en abordronning er.

Èn ting skal KG ha - jeg har aldri vært borti et forum som er så kreativ når det gjelder kallenavn på de man er uenig med.

• Liker 23
Gjest Gunfreak
Skrevet

Og nei.

Det er så klart dronningene av abortistand,

• Liker 5
Skrevet

Velkommen ti 1950-tallet....

• Liker 2
Skrevet

Dersom en mann ønsker seg en sønn SÅ intenst, så foreslår jeg at han sparer opp penger, finner en villig dame, tar turen til et land som foretar sædvask/PGD, og får en sønn inn fra begynnelsen fremfor å mene damen skal ta abort.

Takk, det var et godt tips, ønsker å få barn på den naturlige måten, selv om det viktigste er at jeg ikke får døtre.

Men sædvask går greit for de fleste kvinner?

Skrevet

Jeg lurer fortsatt på hva en abordronning er.

Èn ting skal KG ha - jeg har aldri vært borti et forum som er så kreativ når det gjelder kallenavn på de man er uenig med.

En abortdronning er en som er veldig liberal når det kommer til abort.

Jeg har ikke noe i mot abortdronninger, ikke er jeg i mot abort og i dette tilfellet ønsker jeg jo en kjæreste som kan ta abort ved feil kjønn på ungen.

• Liker 1
Skrevet

Takk, det var et godt tips, ønsker å få barn på den naturlige måten, selv om det viktigste er at jeg ikke får døtre.

Men sædvask går greit for de fleste kvinner?

Nå ender nok du opp singel for all evighet, men muligens så vil det være noen der ute som syns at en sønn kan være fint.

• Liker 6
Skrevet

Nå ender nok du opp singel for all evighet, men muligens så vil det være noen der ute som syns at en sønn kan være fint.

OK, akkurat hva mener du er galt med sædvask og hvorfor tror du alle andre kvinner også er i mot det?

Skrevet

OK, akkurat hva mener du er galt med sædvask og hvorfor tror du alle andre kvinner også er i mot det?

Det er ingenting galt med sædvask. Men det er jo ikke akkurat en hyggelig måte å bli gravid på, å ligge med beina i bøyler og få sprutet inn sædceller, ene og alene fordi man har en mann som er gal.

• Liker 21
Skrevet (endret)

Dette er helteit! Hallo; sammenligne jenter med sykdom. Er jenter liksom en sjuk gutt da?

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Skrevet

Fordi noen mennesker vil elske et barn uansett kjønn og har ingen preferanser. Noen mennesker vil ikke ha en designbaby. Men det er veldig fint å fortelle henne om dine holdninger sånn at hun kan styre unna deg :)

Anonymous poster hash: e5728...133

• Liker 1
Skrevet

Det er ingenting galt med sædvask. Men det er jo ikke akkurat en hyggelig måte å bli gravid på, å ligge med beina i bøyler og få sprutet inn sædceller, ene og alene fordi man har en mann som er gal.

Jeg er jo med på det at det er bedre å få barn på den naturlige måten og det er det jeg skal prøve på først.

Tror ikke det er veldig uvanlgi å ha preferanser på kjønnet til ungen og sædvask/abort er jo noe som er over relativt raskt samtidig som man har ungen hele livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...