Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, blir gal av denne ventingen hver mnd. PP8 nå og IKM i dag, ingenting har skjedd enda. Tok en test i sted, negativ. Mange andre som har tatt negativ test på IKM og fremdeles vært gravid? Skal man ikke egentlig få positiv når det er så nære, hvis det har skjedd noe altså...?

Anonymous poster hash: a39a5...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hear ya sister!!

Anonymous poster hash: d4b11...04f
  • Liker 2
Skrevet

Samme situasjon..er 9 dager ikm og fikk negativ test på søndag..er redd for å teste nå :( Skal vente til fredag ihvertfall

Anonymous poster hash: 27977...d03
Skrevet

Samme situasjon..er 9 dager ikm og fikk negativ test på søndag..er redd for å teste nå :( Skal vente til fredag ihvertfall

Oj, 9 dager etter IKM. Jeg er alltid pluss minus 2-3 dager så veldig spent på de neste dagene nå altså... Supert med input fra noen som har fått positiv test etter negativ test rundt IKM...

TS

Anonymous poster hash: e9b30...6e0

Skrevet

Hater ventinga.....Føler nesten alltid at "denne gangen klaffa det" men det gjør aldri det.....IKM først om 10 dager...Gah! Ble inseminert på fredag å har ekstra testelyst denne PP....

Anonymous poster hash: 03358...767
Skrevet

Lykke til!! Jeg er 14DPO i dag, TR skulle vært her i går. Tok en negativ test i går. Tør ikke teste igjen før lørdag. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt 16DPO

Skrevet (endret)

Jeg testet igjen i dag og fikk negativ i dag også :( :( Utrolig irriterende. Tør liksom heller ikke å slappe av og vil ikke drikke eller noe sånt før den hersens mensen kommer

Endret av karella
Skrevet

TR kom i går her, ikke vært så sen på 6 mnd, rart! Får prøve igjen om en uke :-(

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...