Gå til innhold

Tilbud på kokesjokolade noe sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal sette i gang julebaksten, og har planer om å lage masse jeg trenger kokesjokolade til! Jeg må innrømme at jeg liker best å bruke Freia eller litt finere sjokolade med høyt kakaoinnhold, men om jeg må kjøpe 20 av disse platene, blir det fort dyrt! Angrer virkelig på at jeg ikke hamstret da det var 10-krsmarked på spar for noen uker siden :sukk:

Noen som har sett noen tilbud i det siste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med de billigsjokoladene på kiwi ikke er bra nok? De koster vel 12-13 kroner eller noe tror jeg? :P

Anonymous poster hash: dc534...a5e
Skrevet

Jeg regner med de billigsjokoladene på kiwi ikke er bra nok? De koster vel 12-13 kroner eller noe tror jeg? :P

Anonymous poster hash: dc534...a5e

Jeg har tenkt tanken, men nei. Syns ikke de fra Eldorado og liknende merker er noe særlig god på smak. Og da vil jeg ikke gi de bort i julegave :)

men det er jo egentlig et godt forslag! :)

• Liker 1
Skrevet

Nå sjekket jeg tilbudsavisen til Rimi, og de har 4 kokesjokolader til 50 kr. De gode Freiasjokoladene, inkludert den med 70%. :)

Anonymous poster hash: 5fc2c...4b9
Skrevet

Nå sjekket jeg tilbudsavisen til Rimi, og de har 4 kokesjokolader til 50 kr. De gode Freiasjokoladene, inkludert den med 70%. :)

Hurra! det passer jo kjempebra! Takk for hjelpen :nigo:

Skrevet

Hurra! det passer jo kjempebra! Takk for hjelpen :nigo:

Bare hyggelig :)

Skrevet

Samboeren min fant 2 for 25 på coop extra nå nettopp. Så vist nok ikke så godt gjennom reklamen som jeg trodde.

Men der er ikke den 70% inkludert i tilbudet, så da er nok Rimi stedet å gå :)

Skrevet

Den fra IKEA var faktisk ikke værst den heller, kostet vel 9kr.

Anonymous poster hash: 0b228...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...