Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest justmeg
Skrevet

Er det noen som anbefaler å bruke strømpebukser når man trener? Er vel litt mer praktisk enn en vid joggebukse som henger og slenger når man skal bevege seg. Fortrinnsvis med en shorts eller panty utenpå. Men bare legger kan fort bli for kalt. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Jeg bruker jazzbukser eller trackpants og de slenger ikke men sitter godt på kroppen og de ser bra ut. Reebok, Adidas og Nike har slike bukser.

Gjest gjest1
Skrevet

Strømpebukser kan riktignok være så mangt, men nei.. Tror det blir svett og jævlig. Det finnes mye fint treningstøy som ikke ser ut som slaskete joggebukser.

Gjest Myumi
Skrevet
Det finnes mye fint treningstøy som ikke ser ut som slaskete joggebukser.

Helt enig- det finnes fantastisk mye fint i butikkene og Nike har satset mye på å designe treningsklær for kvinner. Jeg elsker trackpants'ene mine fra Nike og Reebok, de er ypperlige til både jogging og yoga. Ikke holder de på lukt, de beholder fasongen/fargen etter vask og de tørker raskt- og ikke minst, de ser bra ut.

Gjest justmeg
Skrevet
Strømpebukser kan riktignok være så mangt' date=' men nei.. Tror det blir svett og jævlig. Det finnes mye fint treningstøy som ikke ser ut som slaskete joggebukser.[/quote']

Når jeg danset ballett så måtte vi bruke strømpebukser. Det var ikke noen ulempe det. Strømpebukser har ofte en god tendens til å kunne puste. Dessuten så er det billigere enn slike treningspants, og jeg har ikke all verden for tiden. Men hvordan vil det ta seg ut? Jeg tror kanskje det blir litt uvanlig i den treningssettingen som jeg har nå. Sikkert ikke så mange som bruker det?

Gjest Myumi
Skrevet
treningspants

Trackpants :wink:

Og nei jeg kan ikke si at jeg ser mange joggere som bruker strømpebukser. Og har du lite penger kan du kjøpe jazzbukser på H&M for litt over 200 lappen.

Gjest justmeg
Skrevet

Jeg har ikke prøvd disse trackpantsene, men lurer på om ikke strømpebukser gir større velvære.

Gjest Myumi
Skrevet
Jeg har ikke prøvd disse trackpantsene, men lurer på om ikke strømpebukser gir større velvære.

Det kan jeg aldri tro. Trackpants er spesielt utviklet for trening, det er ikke strømpebukser.

Gjest Madley
Skrevet

strømpebukser klør når man svetter i dem!!!...det gjør ikke treningsbukser som er spesiallaget for trening...

Gjest Myumi
Skrevet

Strømpebukser sitter heller ikke like godt på kroppen under trening hvor man tross alt beveger seg endel mer enn når man står, går eller sitter.

Gjest Phair
Skrevet

Hehe, lurer litt på om dette kanskje er mer en fetisj for Justmeg jeg? :wink:

Gjest Xavia
Skrevet

Ja, det har vært mange strømpebukseinnlegg i det siste.

Gjest Myumi
Skrevet

Godt mulig det er den samme strømpebuksetøysegutten som var her for en tid tilbake.

Men dette kan jo også være en student med dårlig råd som lurer på om folk vil glo rart på henne om hun kommer på trening med strømpebukse under shortsen :)

Gjest Madley
Skrevet

Synes man er fryktelig kjappe med å komme med antydninger om ugler i mosen for tide...

Fei for egen dør så blir det meget renere her inne....

Gjest Phair
Skrevet
Godt mulig det er den samme strømpebuksetøysegutten som var her for en tid tilbake.

Men dette kan jo også være en student med dårlig råd som lurer på om folk vil glo rart på henne om hun kommer på trening med strømpebukse under shortsen :)

Og da må jeg, med hånden på hjeret si at hvis noen hadde kommet hvor jeg trener i strømpebukse hadde jeg nok løftet på øyelokket gitt :P

Gjest Myumi
Skrevet

Og da må jeg, med hånden på hjeret si at hvis noen hadde kommet hvor jeg trener i strømpebukse hadde jeg nok løftet på øyelokket gitt :P

Jeg også :)

Skrevet

Og samme her! Tipper det ser rimelig dumt ut :P

Skrevet

Det har da hendt seg at jeg på trening først har hørt banning i garderoben om glemt bukse - så sett damer med lang t-skjorte og kun strømpebukse og sko. Det ser ikke så veldig bra ut - men i nøden osv.

Som vanlig treningstøy, tror jeg det får være nok at ballettdansere bruker dem. :wink:

Gjest observatøren
Skrevet

Ser ikke så bra ut? Sorry men jeg skjønner ikke helt dette her jeg. Jeg ser damer gå med strømpebukse og skjørt titt og ofte. Jeg antar det er fordi de synes det ser bra ut, men når det kommer til trening er det plutselig helt på trynet. Hvordan kan plutseligdette plagget gå fra det ene til det andre sånn uten videre?

Hilsen en mann som synes kvinner kan være ganske vanskelige å forstå seg på...

Gjest Myumi
Skrevet

Hvis du ikke skjønner at det er en forskjell på å bruke strømpebukser til skjørt og bruke dem under shorts til trening så har du ett problem :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...