AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Del Skrevet 11. desember 2013 Til dere som har gjort det; Hvordan ble stripene? Er det noe jeg burde vente med til etter jul? Håret mitt er VELDIG mettet med hårfarge, har farget det mørkt/svart i årevis. Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Del Skrevet 11. desember 2013 ops, denne skulle egentlig på hud, hår og kosmetikk.. Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Del Skrevet 11. desember 2013 ingen ? Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Del Skrevet 12. desember 2013 Forsøk på blonde striper i mørkt farget hår kan gjerne bli veldig oransje etter min erfaring, og har man f.eks ettervekst kan stripene bli lyse innerst. Jeg ville rådet deg til å gå til en frisør og spurt de Anonymous poster hash: 1fc32...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsMax Skrevet 12. desember 2013 #5 Del Skrevet 12. desember 2013 Vil også råde deg å gå til psykolog. Man KAN få det til hjemme selv(har selv farga fra mørkebrunt til lys blondt hjemme), men må noen omganger med bleking+farging til for å få et bra resultat da det først blir oransje. Også tørker håret veldig ut av blekingen så risikerer å få "tyggis-hår". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #6 Del Skrevet 12. desember 2013 Vil også råde deg å gå til psykolog. Man KAN få det til hjemme selv(har selv farga fra mørkebrunt til lys blondt hjemme), men må noen omganger med bleking+farging til for å få et bra resultat da det først blir oransje. Også tørker håret veldig ut av blekingen så risikerer å få "tyggis-hår". haha psykolog Jeg skal til frisøren altså!! jeg har ettervekst, men orker ikke ta den, for jeg vil stripe det litt lysere sånn etterveksten ikke viser så godt. ( Skal ikke ta stripe i etterveksten) Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsMax Skrevet 12. desember 2013 #7 Del Skrevet 12. desember 2013 haha psykolog Jeg skal til frisøren altså!! jeg har ettervekst, men orker ikke ta den, for jeg vil stripe det litt lysere sånn etterveksten ikke viser så godt. ( Skal ikke ta stripe i etterveksten) Anonymous poster hash: e6744...82b Hahahaha! Hjernen min var helt opphengt i en annen debatt :D Frisør ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 12. desember 2013 #8 Del Skrevet 12. desember 2013 Det ble etter min erfaring helt oransje. Men så hadde jeg litt mørkere hår enn deg! Så har lenge prøvd å bli kvitt det, for selv om jeg farget det svart igjen, så gikk fargen av etterhvert og det ble bare brunoransj. Eneste som hjalp meg var å klippe bort alt! Aldri mer bleking for min del, for da må du fortsette å gjøre det for alltid. Om du skal gå tilbake til ditt opprinnelige hår må alt klippes bort. Så jeg råder deg å bare farge det lysere, vil kanskje ikke bli like lyst, men blir jo lysere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Del Skrevet 12. desember 2013 Det ble etter min erfaring helt oransje. Men så hadde jeg litt mørkere hår enn deg! Så har lenge prøvd å bli kvitt det, for selv om jeg farget det svart igjen, så gikk fargen av etterhvert og det ble bare brunoransj. Eneste som hjalp meg var å klippe bort alt! Aldri mer bleking for min del, for da må du fortsette å gjøre det for alltid. Om du skal gå tilbake til ditt opprinnelige hår må alt klippes bort. Så jeg råder deg å bare farge det lysere, vil kanskje ikke bli like lyst, men blir jo lysere Skal ikke bli blond. Skal bli lysebrun. Har ikke så mørkt nå mer, pga hun tok på en "rens" på håret mitt sist gang. Ikke avfarging, men ble mye lysere enn det var. Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #10 Del Skrevet 12. desember 2013 Hahahaha! Hjernen min var helt opphengt i en annen debatt :D Frisør ja hehe! Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 12. desember 2013 #11 Del Skrevet 12. desember 2013 Skal ikke bli blond. Skal bli lysebrun. Har ikke så mørkt nå mer, pga hun tok på en "rens" på håret mitt sist gang. Ikke avfarging, men ble mye lysere enn det var. Anonymous poster hash: e6744...82b Men da tar du bare en mørkeblond farge og farger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #12 Del Skrevet 12. desember 2013 Men da tar du bare en mørkeblond farge og farger det Jeg er fortsatt litt mørk i håret, og det går ikke an å bare ta mørkeblond i håret Men når jeg skal stripe håret hos frisør, er det bleking da? Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #13 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg er fortsatt litt mørk i håret, og det går ikke an å bare ta mørkeblond i håret Men når jeg skal stripe håret hos frisør, er det bleking da? Anonymous poster hash: e6744...82b Det spørs hva frisøren bruker det, kan være farge, bleking, avfarging "return"... Anonymous poster hash: 5da0a...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #14 Del Skrevet 12. desember 2013 okei:) Men er det noen som har hatt litt mørkebrunt hår, ettervekst, og stripet det? ( uten å farg etterveksten) Hvordan ble det? Ble etterveksten litt mindre synlig? Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Del Skrevet 13. desember 2013 ingen?) Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #16 Del Skrevet 13. desember 2013 okei:) Men er det noen som har hatt litt mørkebrunt hår, ettervekst, og stripet det? ( uten å farg etterveksten) Hvordan ble det? Ble etterveksten litt mindre synlig? Anonymous poster hash: e6744...82b Jeg hadde veldig mørkt hår, deler av det var sort. Jeg farget hele håret i farge 3 (hjemmefarge) i mange år, til jeg bare begynte å farge etterveksten. Men uansett, jeg stripa håret mitt hos frisøren. Hun la inn masse lyse striper, ikke heelt innerst der etterveksten var (den farga hun i en litt mørkere bunnfarge). Resultatet ble veldig bra. Fikk spill i håret, og stripene ble ikke oransje. Noen er kanskje litt kobberfarget, men totalt sett ser det veldig bra ut. Det ble myye finere og ser mer naturlig ut enn det sorte håret. Men anbefaler å gå til en flink frisør, det er en ganske krevende prosess, og det kreves at de vet hva de driver med. Selv om jeg farget etterveksten, så tror jeg resultatet hadde blitt like bra om jeg ikke hadde farga den, men jeg ønsket litt mørkere bunnfarge. Men nå er det jo en stund siden jeg var hos frisøren og etterveksten har kommet. Men det ser fremdeles bra ut, så jeg vil absolutt si det kan bli bra uten å farge ettervekst også. Lykke til Anonymous poster hash: e37dc...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg hadde veldig mørkt hår, deler av det var sort. Jeg farget hele håret i farge 3 (hjemmefarge) i mange år, til jeg bare begynte å farge etterveksten. Men uansett, jeg stripa håret mitt hos frisøren. Hun la inn masse lyse striper, ikke heelt innerst der etterveksten var (den farga hun i en litt mørkere bunnfarge). Resultatet ble veldig bra. Fikk spill i håret, og stripene ble ikke oransje. Noen er kanskje litt kobberfarget, men totalt sett ser det veldig bra ut. Det ble myye finere og ser mer naturlig ut enn det sorte håret. Men anbefaler å gå til en flink frisør, det er en ganske krevende prosess, og det kreves at de vet hva de driver med. Selv om jeg farget etterveksten, så tror jeg resultatet hadde blitt like bra om jeg ikke hadde farga den, men jeg ønsket litt mørkere bunnfarge. Men nå er det jo en stund siden jeg var hos frisøren og etterveksten har kommet. Men det ser fremdeles bra ut, så jeg vil absolutt si det kan bli bra uten å farge ettervekst også. Lykke til Anonymous poster hash: e37dc...52f Ble stripene helt like i fargE? Eller litt forskjellig på alle stripene? jeg har litt forskjellig nyanser i håret, litt lys, mørkt osv i hele håret ( ser det ikke så godt, så ser ikke så jævlig ut som det høres ut som . hehe) Anonymous poster hash: e6744...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #18 Del Skrevet 13. desember 2013 Ble stripene helt like i fargE? Eller litt forskjellig på alle stripene? jeg har litt forskjellig nyanser i håret, litt lys, mørkt osv i hele håret ( ser det ikke så godt, så ser ikke så jævlig ut som det høres ut som . hehe) Anonymous poster hash: e6744...82b Nei, som nevnt ble de ikke helt like i fargen, men det ser egentlig bare naturlig ut at ikke alle stripene er platinablond i fargen. Noen er veldig blonde, mens noen er litt mer kobberfarget. Jeg hadde også en god del forskjellige nyanser i håret etter mye farging. Sort, brunt, egen farge. Men til tross for dette så la stripene seg veldig naturlig. Ikke sleit det så mye på håret heller, tvert imot synes jeg håret ser mye bedre ut nå som jeg får litt tekstur på det. Men skal sies at jeg har ganske tykt hår, kan hende resultatet blir annerledes hvis man har veldig tynt, nordisk hår som er slitt fra før. Viktigste tror jeg er at stripene er veeeldig tynne og MANGE. istedet for noen tykke. Det er da resultatet blir mest naturlig. Frisøren min brukte folie. Hun tok også en teststripe først, for å se hvordan håret tok til seg blekingen før hun stripet resten. Mtp etterveksten din er det også viktig at de starter ikke helt inn mot hodebunnen men kanskje 5-10 cm ut. Anonymous poster hash: e37dc...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå