AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har verdens greieste kjæreste, det vet jeg. Han har ikke gitt meg noen grunn til at jeg ikke skal kunne stole på han. Han er ikke noe partygutt, han snakker ikke med noen andre jenter enn de veninnene han alltid har hatt, han er så mot utroskap som det går ann å bli, han tåler ikke snakke om det engang da blir han sint, han har vært der for meg og sagt han ikke kommer til å forlate meg enda jeg har slitt i et år med depresjon. Han var sjalu før, men han er ikke det nå lenger, fordi han sier han stoler på meg. Det er fint å høre, jeg er glad for at han stoler påmeg og skulle ønske at jeg klarte å stole på han også! HVORDAN skal jeg klare det? Jeg er livredd for at han en dag skal bytte meg ut, være utro, gå lei meg osv, selv om jeg vet det er helt tullete av meg klarer jeg ikke la være å kjenne på den angsten litt for ofte. Det skal nevnes at jeg har vært i to tidligere forhold hvor begge gangene jeg har blitt utsatt for utroskap. Anonymous poster hash: 0e847...be3
Cho Kon It Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Det er du som må velge å stole på kjæresten din. Som du sier har han ikke gjort noe som får deg til å ikke stole på han, og da er saken klar for min del i hvert fall. Det er deg selv du er usikker på, ikke han. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Kan man virkelig bare bestemme seg for å stole på noen, og så klarer man det? Anonymous poster hash: 0e847...be3
Gjest Jumo Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Kan man virkelig bare bestemme seg for å stole på noen, og så klarer man det? Anonymous poster hash: 0e847...be3 Tror man rett og slett må undertrykke følelsen og tankene på at han ikke er å stole på. Man må tvinge seg selv til å stole på han, og tenke positivt. Hvertfall den måten som har funket best for meg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Det er deg selv du må jobbe med. Når du stoler på deg selv så vil du stole på han. Kjæresten til oss som stoler på kjæresten sin kan også møte en annen i fremtiden som han blir glad i,det kan også skje med oss, men det er ikke noe kjærester kan kontrollere så hvorfor bekymre seg over det? Forhåpentligvis så gror det frem ett sterkt og ekte forhold, å gjør det ikke det....vel.....så gjør det ikke det. Det er helt utenfor vår kontroll Jeg vet iallefall det at å være sjalu ødelegger ett forhold langt mere enn å ikke være sjalu. Man vil knytte seg sterkere følelsesmessig til en som har tilitt til deg enn en som ikke har det, så stoler man ikke på partneren sin så saborterer man egentlig for seg selv samtidig som man gjør det mere sannsynlig at han faktisk mister følelsene for deg. Så jobb med deg selv. Din nåværende kjæreste er ikke en av xne dine. Han vil derfor heller ikke oppføre seg som xne dine og fortjener derfor heller ikke å bli behandlet som xne dine. Tillit er noe man automatisk får av meg, det man må jobbe for er å beholde den Anonymous poster hash: d675f...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Ja, det er et valg. Og det valget må du ta hver dag. Anonymous poster hash: 38b92...99d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Er ikke vits å stole på menn da alle er utro før eller senere uansett. Dessverre. Min ex var også tilsynelatende imot utroskap, og gjett hva som skjedde? Jeg skal ALDRI stole på menn igjen og anbefaler dere damer til å ikke gjøre det heller. Ender bare med skuffelse da menn juger som faen. Anonymous poster hash: d1c2d...77d 2
Gjest Lille-pus Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Det er deg selv du må jobbe med. Når du stoler på deg selv så vil du stole på han. Kjæresten til oss som stoler på kjæresten sin kan også møte en annen i fremtiden som han blir glad i,det kan også skje med oss, men det er ikke noe kjærester kan kontrollere så hvorfor bekymre seg over det? Forhåpentligvis så gror det frem ett sterkt og ekte forhold, å gjør det ikke det....vel.....så gjør det ikke det. Det er helt utenfor vår kontroll Jeg vet iallefall det at å være sjalu ødelegger ett forhold langt mere enn å ikke være sjalu. Man vil knytte seg sterkere følelsesmessig til en som har tilitt til deg enn en som ikke har det, så stoler man ikke på partneren sin så saborterer man egentlig for seg selv samtidig som man gjør det mere sannsynlig at han faktisk mister følelsene for deg. Så jobb med deg selv. Din nåværende kjæreste er ikke en av xne dine. Han vil derfor heller ikke oppføre seg som xne dine og fortjener derfor heller ikke å bli behandlet som xne dine. Tillit er noe man automatisk får av meg, det man må jobbe for er å beholde den Anonymous poster hash: d675f...c5d Som jeg skulle sagt det selv. +1 og applaus.
flashthis Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 Jobb med forholdet, gi forholdet en grunn til å ikke være utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå