Gjest FrkAnna Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Lurer på kva den "dingsen" som høyrer med hårfønaren er til, 4stor rund plast-ting med "pigger" på. Går ikkje rundt. Beklager det dårlege ordforrådet..
Pringle Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Jeg visste hva du skulle spørre om da jeg så overskriften - og jeg lurer også! Den skal sitte på munnstykket, men akkurat hvilken hensikt den har, aner jeg ikke.
*Pixie* Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Det er en diffuser, for krøller! http://www.youtube.com/watch?v=JPrmEnRrPr4
Upadiela Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jepp, en diffuser! Veldig kjekt for oss med krøller! Det jeg gjør, er å ha hodet opp ned, og legge håret i "koppen" mens det føner. Man får nydelige krøller av det, mer definerte og fluffy enn ved lufttrørking. Forutsatt at man har krøller naturlig da!
Upadiela Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Det er en diffuser, for krøller! http://www.youtube.com/watch?v=JPrmEnRrPr4 Wæ, den videoen der var jo bare skremmende! Hun får jo skikkelig sprøtt og udefinert hår. Tror ikke hun har riktig hårtype for å best utnytte en diffuser.
*Pixie* Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Wæ, den videoen der var jo bare skremmende! Hun får jo skikkelig sprøtt og udefinert hår. Tror ikke hun har riktig hårtype for å best utnytte en diffuser. Jeg så helt ærlig ikke på videoen mer enn 5 sekunder Var lettere med link enn å skulle forklare det skriftlig.
Gjest Hold the door Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 (endret) - Endret 17. oktober 2016 av Hold the door
Gjest FrkAnna Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Jippi! Har lurt på dette i maangen år. Får gje den til mamma då, til sitt "kvit neger-afro hår" som ho kaller det Om nåken har tenkt å kalle ho/meg rasistisk no, så stemmer ikkje det.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå