Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på kva den "dingsen" som høyrer med hårfønaren er til, 4stor rund plast-ting med "pigger" på. Går ikkje rundt.

Beklager det dårlege ordforrådet.. :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste hva du skulle spørre om da jeg så overskriften - og jeg lurer også! Den skal sitte på munnstykket, men akkurat hvilken hensikt den har, aner jeg ikke.

Skrevet

Jepp, en diffuser! Veldig kjekt for oss med krøller!

Det jeg gjør, er å ha hodet opp ned, og legge håret i "koppen" mens det føner. Man får nydelige krøller av det, mer definerte og fluffy enn ved lufttrørking. Forutsatt at man har krøller naturlig da! :)

Skrevet

Det er en diffuser, for krøller!

http://www.youtube.com/watch?v=JPrmEnRrPr4

Wæ, den videoen der var jo bare skremmende! Hun får jo skikkelig sprøtt og udefinert hår. Tror ikke hun har riktig hårtype for å best utnytte en diffuser.

Skrevet

Wæ, den videoen der var jo bare skremmende! Hun får jo skikkelig sprøtt og udefinert hår. Tror ikke hun har riktig hårtype for å best utnytte en diffuser.

Jeg så helt ærlig ikke på videoen mer enn 5 sekunder :fnise: Var lettere med link enn å skulle forklare det skriftlig.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jippi! Har lurt på dette i maangen år. Får gje den til mamma då, til sitt "kvit neger-afro hår" som ho kaller det :fnise:

Om nåken har tenkt å kalle ho/meg rasistisk no, så stemmer ikkje det..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...