Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen altså. Jeg hater dette her. Nå har jeg vært syk i 1 måned snart, og er bare blitt verre og verre (skal til lege på mandag, men jeg vet at det ikke kommer til å skje noe utredninger før nyttår) så da blir det vel lite mat denne jula også siden jeg ikke har matlyst.

I fjor var jeg innlagt på sykehus helt til et par dager før julaften pga magen da også. Så da spiste jeg ingenting i jula da heller.

Det er jo maten som er så koselig med jula synes jeg :( (blant annet da selvsagt) så det er så forferdelig. Og jeg som elsker ribbe og julekaker og julebrus. Husker i fjor at de andre i juleselskapet også synes det var forferdelig at jeg nesten ikke spiste noe (de var vel bekymret, så de dreiv og maste om at jeg måtte spise) så jeg gruer meg kjenner jeg.

Hvorfor må jeg være så uheldig?

Anonymous poster hash: f4f80...7cd
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Kan det ha sammenheng med at du stresser mye før jul? Med forberedelser, eksamener/jobb? God bedring :)

Skrevet

Kan det ha sammenheng med at du stresser mye før jul? Med forberedelser, eksamener/jobb? God bedring :)

Nei, det tror jeg ikke. Jeg stresser ikke heller. Jeg koser meg veldig mye og elsker å pynte til jul og lage julegaver :) Jeg har gledet meg helt siden september

Anonymous poster hash: f4f80...7cd

Skrevet

Stakkars deg som er så uheldig :/ God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...