othelie Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Hvordan fester frisøren tiaraen i håret, egentlig? Min tiara har ikke kam på sidene, men små hull i enden av bøylen... Er litt redd for at den må stå i spenn inntill hodet (som en hårbøyle), og da får jeg så vondt i hodet...Er det noen som vet noe om dette?
*Lene* Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 De blir festet med spenner :-) (hilsen tidligere frisør)
Livva Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Det har jeg på min tiara også, frisøren fikser det hun. Jeg hadde prøve-oppsett sist uke, og det gikk helt kjempefint. Tiaraen legger hun på toppen, og tro meg, den fester seg til all hårlakken :-) Fikk den nesten ikke ut. Så tok hun opp hår fra sidene og brettet noe opp på sidene til tiaraen så den satt helt fast. Bare spør frisøren, det er ingen problem. Lykke til
othelie Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk! En bekymring mindre. Begynner å nærme seg nå, og da dukker det opp mye rart
Bokalven Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Kommer ikke det ann på tiaraen? Jeg har en tiara uten spenner eller kammer...
Brurabrurabrura Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Skjønner hva du er redd for, husker da det var veldig in med svære diadem og åå så vondt jeg hadde i hodet innen skoledagen var over. Jeg er veldig opptatt av at denne dagen skal minnes for andre ting enn at man led masse for skjønnheten, men er trygg på at frisørene vet hvordan de skal feste tiaraen uten at den klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå