Grønt blad Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Noen som vet hvor man kan kjøpe tyske filmer på nett? Er det også noen som vet om nettsteder der man kan strømme/streame tyske filmer (med tysk tale)? Jeg lurer på strømming/streaming (som er lovlig), ikke nedlasting (som ikke er lovlig).
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Amazon.de kanskje? Anonymous poster hash: c272b...450
Grønt blad Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2013 Glemte å skrive at jeg kjenner til amazon.de, men jeg kjenner ikke til noen andre. Det kan også være østerikske eller sveitsiste nettbutikker. Amazon.de er dyr frakt (det var i alle fall dyrt sist gang jeg bestilte), og jeg ønsker derfor alternativer.
Berentsens Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Kan anbefale denne siden: http://www.jpc.de/ Jeg bestiller en del derfra.
Grønt blad Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2013 Kan anbefale denne siden: http://www.jpc.de/ Jeg bestiller en del derfra. Takk for tipset. Skal se på den siden.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Glemte å skrive at jeg kjenner til amazon.de, men jeg kjenner ikke til noen andre. Det kan også være østerikske eller sveitsiste nettbutikker. Amazon.de er dyr frakt (det var i alle fall dyrt sist gang jeg bestilte), og jeg ønsker derfor alternativer. Amazon.de tar 4.50 eur for standardsendinger til Norge mens jpc.de tar 6.00 eur. Østerrikske og sveitsiske nettbutikker er ikke billigere, de ligger også under amazon.de, og det er faktisk ofte slik at man må betale mer for å få ting sendt til Østerrike og Sveits enn man må hvis man bestiller til Tyskland. Mange på Amazon.de selger brukte artikler. I noen tilfeller tar de så å si ingenting betalt, så du må i praksis bare betale for selve forsendelsen. Anonymous poster hash: f1af8...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå