Gå til innhold

Hvordan spør jeg om han har kjøpt julegave til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferskt forhold. Veldig ferskt. Vet egentlig ikke helt om vi er kjærester heller enda. Men er veldig glad i han.

Har bare ikke tatt "praten" enda. Og derfor er det litt dumt å ikke vite om man skal kjøpe julegave til han eller ikke. Har ikke spurt han. Vet ikke hvordan jeg skal spørre heller for jrg føler at uansett hvordan jeg spør så høres det ut som at jeg krever gave. Og det gjør jeg jo ikke. Vil bare vite om han tenker å kjøpe til meg eller ikke.

Hvordan kan jeg spørre?? :)

Anonymous poster hash: e0206...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe noe og gi til han? Julegaver er noe man skal gi til dem som betyr noe for en, og han betyr tydeligvis noe for deg! Det trenger jo ikke å være noe ekstravagant heller, en genser eller noe sånt - så får han ikke dårlig samvittighet for å ikke ha gitt deg noe (ikke ta helt av med dyr parfyme, playstation osv...!), dersom han ikke har noe! Eventuelt kan du gi han i litt god tid, slik at han får funnet noe til deg.

Det er ikke noe vits i å lage stort problem ut av det, synes jeg. :)

Anonymous poster hash: a662b...06b
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å foreslå at dere tar en tur på konsert/teater/restaurant som julegave til hverandre? Så kan dere planlegge sammen. Det blir ikke kleint enten han hadde tenkt å kjøpe gave eller ikke.

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe noe og gi til han? Julegaver er noe man skal kan gi til dem som betyr noe for en, og han betyr tydeligvis noe for deg! Det trenger jo ikke å være noe ekstravagant heller, en genser eller noe sånt - så får han ikke dårlig samvittighet for å ikke ha gitt deg noe (ikke ta helt av med dyr parfyme, playstation osv...!), dersom han ikke har noe! Eventuelt kan du gi han i litt god tid, slik at han får funnet noe til deg.

Det er ikke noe vits i å lage stort problem ut av det, synes jeg. :)

Julegaver er vel ikke noe man skal gi :opplyser:

Anonymous poster hash: 71b40...2a9

• Liker 1
Skrevet

Enkelt...

Hei, skal vi kjøpe julegaver til hverandre i år?

Anonymous poster hash: 6c559...27b
  • Liker 2
Skrevet

Julegaver er vel ikke noe man skal gi :opplyser:

Anonymous poster hash: 71b40...2a9

Whoopsi! Fælt så prikete du var! :fnise:

Men jeg mente det jo ikke på den måten - når man først skal gi, så gir man jo til de som betyr noe.

• Liker 1
Skrevet

Enkelt...

Hei, skal vi kjøpe julegaver til hverandre i år?

Anonymous poster hash: 6c559...27b

See, problem solved! :)

Anonymous poster hash: 6fcc8...225

Skrevet

hvor ferskt?

Anonymous poster hash: de352...0d1

Skrevet

hvor ferskt?

Anonymous poster hash: de352...0d1

TS her:

Så ferskt at jeg ikke vet helt om vi er et par eller ikke.:)

Skrevet

See, problem solved! :)

Anonymous poster hash: 6fcc8...225

Men da er jeg redd han svarer "ja" uten å helt mene det. Hadde jeg fått det spøesmålet så hadde jeg syntes det var ganske teit å svare nei, så hadde sikkert sagt ja på tross av at jeg i utgangspunktet kanskje ikke mente det =P

Kan være det er jeg som tenker veldig komplisert her nå men.

Vil bare ikke gi han feil inntrykk :)

Skrevet

Hvis du vil gi han gave, så gir du, jeg gir gaver til de jeg vil uten å forvente noe tilbake fordi jeg elsker å gi gaver. Jeg hadde ikke spurt så tidlig i "forholdet", hadde vært redd for at det hadde skremt ham bort. Heller gitt noe enkelt spontant, som noen andre har nevnt her oppe.

Skrevet

Du spør han "Hva ønsker du deg til jul? :)"

• Liker 1
Skrevet

Du kan også bare gi han en konvolutt med to kinobiletter i, så kan han tolke det som en julegave om han ønsker det, eller bare som en invitasjon til en date?

Skrevet

Hvis du vil gi han gave, så gir du, jeg gir gaver til de jeg vil uten å forvente noe tilbake fordi jeg elsker å gi gaver. Jeg hadde ikke spurt så tidlig i "forholdet", hadde vært redd for at det hadde skremt ham bort. Heller gitt noe enkelt spontant, som noen andre har nevnt her oppe.

Enn om jeg spanderer en kveld på restaurant? Kino? Konsert/ show eller noe i den duren kanskje. .?

TS

Skrevet

Ville også gi noe til min flørt til jul, så spurte rett og slett om det var noe han ønsket seg.

Fikk raskt beskjed om at det fikk jeg ikke lov til. Fordi jeg hadde dårlig råd og han ville ikke at jeg skulle bruke det jeg hadde på han.

Anonymous poster hash: d2548...212

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en liten ting til han jeg. Og si jeg " har kjøpt en liten ting, men ikke noe stort. Ville bare gi deg en liten ting til jul fordi jeg liker deg så godt ;) ) Og hadde tilføyd på en eller anna måte at jeg ikke kjøpte fordi han skulle kjøpe, at det er bare en liten ting og ikke noe stor greie. Så han ikke følte presset.

Anonymous poster hash: ad20c...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...