AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Har nå vært singel i 4 mnd ca og begynte datingen for 2 mnd siden. Første gutten jeg møtte, møtte jeg to ganger. Men han var litt hard to get og care og sånne ting, så det var ikke alltid rosenrødt. Etter det andre møtet vårt ble det bare stillere for hver dag, så jeg gikk videre og møtte en annen fyr. Som jeg nå også har møtt to ganger. Liker han mye bedre, men jeg venter på at han skal spørre om når vi skal møtes neste gang. Men jeg hører ihvertfall fra han hver dag osv, så har en litt bedre feelings med denne fyren. Uansett... jeg har jo han forrige fyren på facebook (eller hadde, sletta han nettopp) og der får jeg se, på veggen, at han snakker med en annen jente. Hun skriver "Kino på lørdag?" og så sier han "Når?" og de snakker litt, så sier hun tilslutt "Passer 2030?" Og da svarer han med "Da er det en date ^^" Og jeg trodde ikke jeg skulle bry meg, men akk... den stakk gitt :S Ble helt varm/kokende i topplokket og fikk en vond magefølelse. Hva er det for noe? Jeg er ikke lei meg eller noe. Kanskje skuffa? Og litt sint. Jeg sletta han ihvertfall fra facebook, sms/kontaktlista OG snapchat. Orker ikke å ha eller høre fra han mer. Men hvorfor reagerer jeg slikt? Er det normalt? Men samtidig, når jeg leste dette så fikk jeg litt kalde føtter angående nåværende fyr. Jeg er ikke 100% sikker på om han vil møte meg igjen, selv om han har sagt det. Så jeg venter jo bare på en invitasjon (jeg spurte sist). Lurer på hvor lang tid det vil ta eller hvor lenge jeg skal vente før jeg kan ta hintet om at han aldri kommer til å spørre. Men jeg liker han her mye bedre, så tenk hvordan det vil føltes hvis jeg finner ut at han heller er mer interessert i en annen? Jeg blir vel enda mer skuffa Å være i et forhold er mye bedre syns jeg... slipper all denne usikkerheten og sånt :/ Anonymous poster hash: 89618...46d
Gancider Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Spør han bare du. Så får du svaret hvem som spør og ikke kan da ikke spille store rollen, så lenge du ikke er overdesperat.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Spør han bare du. Så får du svaret hvem som spør og ikke kan da ikke spille store rollen, så lenge du ikke er overdesperat. Kan du forklare litt nærmere? Spørre hvem om hva? Anonymous poster hash: 89618...46d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Skjønner ingenting jeg. Jeg sletta han fra face og sendte han en mld og sa ifra om det (før jeg sletta nr hans) og fikk svar at han syns det var synd. Så skrev jeg at jeg beholder nr hans da (selv om jeg sletta det, men lagra det igjen... patetisk) og da ble han glad og begynte å prate... wtf? Så sier han at jeg er fin? Så spør jeg hvorfor han sier det plutselig og da sier han "bare kom til å tenke på det". Er jeg helt lost her eller? Fy faen så forvirrende signaler disse mennene gir. Jeg må helt garantert mangle noen sosiale antenner her eller noe Utrolig fersk på dating er jeg ihvertfall. Eller så er jeg bare for dum. Han leker sikkert med meg... holder meg på gress eller noe. Og hva med den jenta som han tydeligvis skal på "date" med? Er hun kanskje bare en venninne da, eller? Tviler på det... Anonymous poster hash: 89618...46d
Solbærsaft Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Hva så om han skal på date med en annen jente? Jeg ble litt forvirret av innlegget ditt, men slik jeg forstår deg, så har dere bare møttes to ganger? Skal han forholde seg monogamt til deg etter to møter? Det kan jo også hende at dette bare er en venninne. Hvorfor i alle dager skal man avtale en date åpent på facebook så alle kan se? Uansett; Hvis du vil treffe han igjen, hvorfor venter du på at han skal kontakte deg? Kan ikke du kontakte han? Hva har du å tape på å vise at du er interessert? Og prøv å pust litt mer med magen. Det går jo an å finne ut av hva som skjer før du sletter fyren fra alle mulige kanaler. Når du plutselig sletter fyren fra face/snap++, og deretter forteller han om at du sletter han (men samtidig er interessert), så fremstår du ganske umoden og oppmerksomhetssyk. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Skjønner ingenting jeg. Jeg sletta han fra face og sendte han en mld og sa ifra om det (før jeg sletta nr hans) og fikk svar at han syns det var synd. Så skrev jeg at jeg beholder nr hans da (selv om jeg sletta det, men lagra det igjen... patetisk) og da ble han glad og begynte å prate... wtf? Så sier han at jeg er fin? Så spør jeg hvorfor han sier det plutselig og da sier han "bare kom til å tenke på det". Er jeg helt lost her eller? Fy faen så forvirrende signaler disse mennene gir. Jeg må helt garantert mangle noen sosiale antenner her eller noe Utrolig fersk på dating er jeg ihvertfall. Eller så er jeg bare for dum. Han leker sikkert med meg... holder meg på gress eller noe. Og hva med den jenta som han tydeligvis skal på "date" med? Er hun kanskje bare en venninne da, eller? Tviler på det... Anonymous poster hash: 89618...46d Jeg hadde skrevet at du har lest at han skal på date med en annen jente, og at du ikke gidder å være en av mange. Også hadde jeg skrevet lykke til videre. Anonymous poster hash: 2b0a0...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Jeg hadde skrevet at du har lest at han skal på date med en annen jente, og at du ikke gidder å være en av mange. Også hadde jeg skrevet lykke til videre. Anonymous poster hash: 2b0a0...8a9 helt enig. han liker mange samtidig. skjønner ikke hvorfor hun jenta publiserer det på veggen hans, kunne de ikke meldes på messenger istedenfor?? Anonymous poster hash: 4ce5c...28d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 Sier ikke at han ikke kan date andre, var ikke det jeg mente. Men det stakk likevel... likte han vel da, så hadde litt forhåpninger osv. Men så klart kan han gjøre hva han vil! Vi har jo ikke snakket på en god stund og jeg har jo truffet en annen fyr nå. Jeg ble bare litt overrasket over at jeg faktisk reagerte litt når jeg så den samtalen mellom de to. Men det viser seg at den jenta er i et forhold fra før, så kan hende de bare er venner, ja Jo, jeg tar jo kontakt med han. Vi snakker som sagt litt hver dag og det skjer en god del ganger at jeg tar kontakt først. Er god balanse der sånn. Men når det gjelder å spørre om å møtes, det er DET jeg venter på. Siden jeg spurte sist gang så vil jeg jo at han spør denne gangen. Vil ikke presse meg på, virke for masete osv. Men kanskje jeg tenker annerledes om 2 uker, hvis han fortsatt ikke har spurt. Men når en mann ikke spør om å møtes, så er han vel ikke så interessert da? Eller? Syns ikke jeg framsto som umoden og oppmerksomhetssyk for det. Jeg sa at jeg drev å sletta folk på face som jeg ikke snakker med og at han var en av de, men at det ikke var noe dumt ment. Så mente han at det var synd at jeg gjorde det, så sa jeg at jeg ikke hadde tenkt å slette nr, så altså mener jeg ikke å slette han helt, men bare fra face siden vi aldri snakkes der uansett og fordi jeg bare vil ha nærmeste venner/folk jeg prater med der. Var litt opprørt i stad, så fikk ikke skrevet helt tydelig hva jeg mente. Og for dere som ikke fikk det med dere: Jeg snakker om to forskjellige fyrer her altså. Han jeg treffer nå og han jeg flørta med før. Anonymous poster hash: 89618...46d
Solbærsaft Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Sier ikke at han ikke kan date andre, var ikke det jeg mente. Men det stakk likevel... likte han vel da, så hadde litt forhåpninger osv. Men så klart kan han gjøre hva han vil! Vi har jo ikke snakket på en god stund og jeg har jo truffet en annen fyr nå. Jeg ble bare litt overrasket over at jeg faktisk reagerte litt når jeg så den samtalen mellom de to. Men det viser seg at den jenta er i et forhold fra før, så kan hende de bare er venner, ja Jo, jeg tar jo kontakt med han. Vi snakker som sagt litt hver dag og det skjer en god del ganger at jeg tar kontakt først. Er god balanse der sånn. Men når det gjelder å spørre om å møtes, det er DET jeg venter på. Siden jeg spurte sist gang så vil jeg jo at han spør denne gangen. Vil ikke presse meg på, virke for masete osv. Men kanskje jeg tenker annerledes om 2 uker, hvis han fortsatt ikke har spurt. Men når en mann ikke spør om å møtes, så er han vel ikke så interessert da? Eller? Syns ikke jeg framsto som umoden og oppmerksomhetssyk for det. Jeg sa at jeg drev å sletta folk på face som jeg ikke snakker med og at han var en av de, men at det ikke var noe dumt ment. Så mente han at det var synd at jeg gjorde det, så sa jeg at jeg ikke hadde tenkt å slette nr, så altså mener jeg ikke å slette han helt, men bare fra face siden vi aldri snakkes der uansett og fordi jeg bare vil ha nærmeste venner/folk jeg prater med der. Var litt opprørt i stad, så fikk ikke skrevet helt tydelig hva jeg mente. Og for dere som ikke fikk det med dere: Jeg snakker om to forskjellige fyrer her altså. Han jeg treffer nå og han jeg flørta med før. Anonymous poster hash: 89618...46d Etter å ha lest gjennom alt du har skrevet en gang til så forstår jeg mer av hva du mente tidligere, og jeg vil ta tilbake et par av de tingene jeg skrev i det forrige innlegget mitt. For meg så virker det som om denne fyren holder deg på gress. Det får meg til å tenke - hva er det DU vil? Vil du ha en fyr som "tar til takke" med deg, eller vil du ha en fyr som er gira på å treffe deg? Jeg regner med at du vil ha han som er gira på å treffe deg igjen - og det er akkurat det du fortjener også, men det er nok neppe noen av de gutta du snakker om her.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Etter å ha lest gjennom alt du har skrevet en gang til så forstår jeg mer av hva du mente tidligere, og jeg vil ta tilbake et par av de tingene jeg skrev i det forrige innlegget mitt. For meg så virker det som om denne fyren holder deg på gress. Det får meg til å tenke - hva er det DU vil? Vil du ha en fyr som "tar til takke" med deg, eller vil du ha en fyr som er gira på å treffe deg? Jeg regner med at du vil ha han som er gira på å treffe deg igjen - og det er akkurat det du fortjener også, men det er nok neppe noen av de gutta du snakker om her. Hm ja, har tenkt på det selv. At de som ikke er så gira på å møtes er bare ikke interessert nok. Men jeg holder fortsatt litt fast på nåværende flørt ennå. Må ikke gi opp så lett. Vi så jo hverandre sist helg, så det er jo ikke lenge siden. Og dessuten sa han klart og tydelig at han ville bli godt kjent først og ta ting sakte, da han ikke ville hoppe inn i nytt forhold med en gang. Så det respekterer jeg jo fullt og helt Jeg får gi det litt tid og se an. Men når det gjelder han andre, han forrige flørten, så har jeg nok gitt opp for lengst. Han holder meg på gress, det gjør han sikkert, og uansett så klaffa vi ikke helt heller. Ble bare litt overrasket over at jeg fikk en vond magefølelse når jeg så den samtalen mellom han og en venninne/hun jenta. Trodde jo jeg ikke brydde meg i det hele tatt. Men det er ingen sak nå da Håper jo nåværende flørt spør etter hvert om å møtes. Før jeg dro hjem sist, så kysset han meg masse og sa at han ville møtes igjen. Og noen timer etter at jeg dro så fikk jeg en melding av han om at han koste seg. Med et kyssesmiley. Og det var første gang han sendte et kyss også liksom.. så det må jo bety noe? Anonymous poster hash: 89618...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå