AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Ekle kvinner med stinkende, stygge og ekle kjønnslepper, valkete pupper, ørevoks i øra, kviser under de ti lagene med sminke, skjegg på bena, de baksnakker, lager intriger, dytter andre ned i søla, stinker, er stygge og fæle, æsj ! Og kvalme menn med hengeballer, hårete rumper, navlelo, stinkende armhuler, høl i tenna, hår i nesa, kviser på lårene, bæsj i rumpa, som ser på damer som kjøttstykker, æsj ! Æsj æsj æsj' Anonymous poster hash: 5e52e...073 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Nei. Jeg bare reflekterer over hvor ufattelig stygge og ekle menn og kvinner er, sånn egentlig. Grøss og gru! Anonymous poster hash: 5e52e...073 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg vet ikke hva du har vært borti, men jeg er glad for at jeg ikke vært borti det selv. Anonymous poster hash: d1a2c...b2d
Gjest Peanut Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Ekle kvinner med stinkende, stygge og ekle kjønnslepper, valkete pupper, ørevoks i øra, kviser under de ti lagene med sminke, skjegg på bena, de baksnakker, lager intriger, dytter andre ned i søla, stinker, er stygge og fæle, æsj ! Og kvalme menn med hengeballer, hårete rumper, navlelo, stinkende armhuler, høl i tenna, hår i nesa, kviser på lårene, bæsj i rumpa, som ser på damer som kjøttstykker, æsj ! Det der høres egentlig ut som du har tilbrakt litt for mye tid på noen av de underforaene som finnes her på KG...
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Oi. Inspirert av seksualitetsforumet eller? 1
Lea2 Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Det som er enda styggere er nyfødte spebarn. I alle fall blir vi alle penere enn vi er de første to månedene vo lever.
Djungelvrål Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Det som er enda styggere er nyfødte spebarn. I alle fall blir vi alle penere enn vi er de første to månedene vo lever. Neeeida...ikke når de blir født med keisersnitt og har gulsott. Min var helt glatt og hadde gyllen hud. Helt nuuuudelig.
Lutetium 71 Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Ekle kvinner med stinkende, stygge og ekle kjønnslepper, valkete pupper, ørevoks i øra, kviser under de ti lagene med sminke, skjegg på bena, de baksnakker, lager intriger, dytter andre ned i søla, stinker, er stygge og fæle, æsj !Og kvalme menn med hengeballer, hårete rumper, navlelo, stinkende armhuler, høl i tenna, hår i nesa, kviser på lårene, bæsj i rumpa, som ser på damer som kjøttstykker, æsj !Æsj æsj æsj'Anonymous poster hash: 5e52e...073 Siden du kan skrive, er du sannsynligvis et menneske, og kommer til å bli en av delene du har beskrevet. How does that feel? 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Ekle kvinner med stinkende, stygge og ekle kjønnslepper, valkete pupper, ørevoks i øra, kviser under de ti lagene med sminke, skjegg på bena, de baksnakker, lager intriger, dytter andre ned i søla, stinker, er stygge og fæle, æsj ! Og kvalme menn med hengeballer, hårete rumper, navlelo, stinkende armhuler, høl i tenna, hår i nesa, kviser på lårene, bæsj i rumpa, som ser på damer som kjøttstykker, æsj ! Æsj æsj æsj'Anonymous poster hash: 5e52e...073 Haha, uff så fælt du har det ditt intetkjønn. Føler meg ganske fin, ung og stelt jeg, vet ikke med deg. Anonymous poster hash: 456e2...e7c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 Helt enig, mennesker er fæle stinkende skapninger. Ødelegger miljøet og naturen, torturerer dyr, mishandler barn, baksnakker, forurenser og forsøpler, dreper, lyver, stjeler og ja.....generelt grusomme skapninger. Jeg elsker dyr men hater mennesker. Anonymous poster hash: 81f96...431 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #15 Skrevet 12. desember 2013 Helt enig, mennesker er fæle stinkende skapninger. Ødelegger miljøet og naturen, Beveren torturerer dyr, Katter er flinke på sånt mishandler barn, Løvehanner dreper løveunger bare fordi mora skal bli kåt på han baksnakker, Delfiner? forurenser og forsøpler, Det gjelder alle dyr dreper, Alle dyr lyver, stjeler Sjimpanser gjør dette hele tiden og ja.....generelt grusomme skapninger. Jeg elsker dyr men hater mennesker. Vi er dyr vi også.Anonymous poster hash: 81f96...431 Anonymous poster hash: 5e176...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå