Gjest GreenSky Skrevet 13. mai 2004 #21 Del Skrevet 13. mai 2004 Det duger det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #22 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det noen som kjenner noen flotte tannleger? Kanskje jeg kunne blitt kvitt tannlegeskrekken min? Hopper litt inn i tråden, men ser du bor i Asker, det er der tannlegen min holder til. Han heter Kåre Nilsen og er verdens snilleste. Før jobbet han på Asker Tannlegesenter, men jobber nå på et kontor like ved Trekanten. Mener det er på platået som vender mot Intermezzo, der hvor det og er eiendomsmeglerfirma. Han kurerte meg for min tannlegeskrekk. Ellers er det et senter i Drammen, som er spesialister på tannlegeskrekk. Der får du narkose nesten med en gang du entrer venterommet, , eller en kopp cappuchino. Tror det heter Bergstien Tannlegesenter. www.bergtann.no Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. juni 2004 #23 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet' date=' jeg [/quote'] jepp. eller, jeg tror ikke, jeg vet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 2. juni 2004 #24 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet' date=' jeg [/quote'] Ærlig talt, har du tenkt over mange som stemmer Frp? Hvor mange som bare spiser Grandiosa og frossenmat (vi så det under streiken)? Hvor mange som går med hvite tennissokker - i denna varmen...? Hvor mange som ikke kan prate fordi det bor så mennesker der de kommer fra mellom fjellene? :klø: Men for all del.... jeg er glad i mine landspersoner, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #25 Del Skrevet 2. juni 2004 Ærlig talt, har du tenkt over mange som stemmer Frp? Hvor mange som bare spiser Grandiosa og frossenmat (vi så det under streiken)? Hvor mange som går med hvite tennissokker - i denna varmen...? Ja, herregud, de kan vel knapt nok regnes som folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå