Gjest TomKrus Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet, jeg
Hr. Brunstein Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet' date=' jeg [/quote'] Det er å strekke det litt langt etter min mening....ganske så uenig der ja.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet' date=' jeg [/quote'] :enig_animasjon:
Skuffet Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet' date=' jeg [/quote'] Må nok si meg uenig i det med kvinnene da....neida det gjør nok det....
Gjest Pen jente Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 Ja det har du da så rett i Tom Krus. Du selv er sikkert også vidunderlig kjekk.(?) Men alle som har bunader faller ikke inn under kategorien "flott"! :-? Og heller ikke de ekstremt tykke (de som ikke kommer inn i heiser) :-x Og heller ikke alle de dumme som ser sport og drikker øl. :-? Men bortsett fra det er det sikkert noen fine der ute.
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 Ja det har du da så rett i Tom Krus. Du selv er sikkert også vidunderlig kjekk.(?) Men alle som har bunader faller ikke inn under kategorien "flott"! :-? Og heller ikke de ekstremt tykke (de som ikke kommer inn i heiser) :-x Og heller ikke alle de dumme som ser sport og drikker øl. :-? Men bortsett fra det er det sikkert noen fine der ute. :o :o :o Med det nicket og de holdingene må jo du selv være utrolig lekker?
Gjest Fighter Skrevet 12. mai 2004 #10 Skrevet 12. mai 2004 Ja det har du da så rett i Tom Krus. Du selv er sikkert også vidunderlig kjekk.(?) Men alle som har bunader faller ikke inn under kategorien "flott"! :-? Og heller ikke de ekstremt tykke (de som ikke kommer inn i heiser) :-x Og heller ikke alle de dumme som ser sport og drikker øl. :-? Men bortsett fra det er det sikkert noen fine der ute. Tror dette var ment å være en positiv tråd... Må forresten få tilføye at jeg kjenner masse flotte mennesker. Høye, lave, tykke, tynne, menn, kvinner, heterofile, lesbiske, bifile, nordlendinger, trøndere, søringer...
Gjest TomKrus Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Tror dette var ment å være en positiv tråd... Må forresten få tilføye at jeg kjenner masse flotte mennesker. Høye, lave, tykke, tynne, menn, kvinner, heterofile, lesbiske, bifile, nordlendinger, trøndere, søringer... Jepp, og takk
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #12 Skrevet 12. mai 2004 Tror det finnes mange flotte kvinner og menn i dette landet, jeg
Serenity Skrevet 12. mai 2004 #13 Skrevet 12. mai 2004 Tror dette var ment å være en positiv tråd... Må forresten få tilføye at jeg kjenner masse flotte mennesker. Høye, lave, tykke, tynne, menn, kvinner, heterofile, lesbiske, bifile, nordlendinger, trøndere, søringer... Kjenner til og med noen flotte med bunad jeg da... Belive it or not...
Gjest Fighter Skrevet 13. mai 2004 #14 Skrevet 13. mai 2004 Det gjør jeg også :-) Og noen flotte fotballtihengere.
Laina Skrevet 13. mai 2004 #15 Skrevet 13. mai 2004 Er det noen som kjenner noen flotte tannleger? Kanskje jeg kunne blitt kvitt tannlegeskrekken min?
Gjest GreenSky Skrevet 13. mai 2004 #16 Skrevet 13. mai 2004 Er det noen som kjenner noen flotte tannleger? Kanskje jeg kunne blitt kvitt tannlegeskrekken min? Jeg var forelska i skoletannlegen min, husker jeg. Han var flott, han.
Gjest TomKrus Skrevet 13. mai 2004 #17 Skrevet 13. mai 2004 Er det noen som kjenner noen flotte tannleger? Kanskje jeg kunne blitt kvitt tannlegeskrekken min? Jepp, 28 år, høy og mørk er han. Mest sannsnynlig vil han arve praksisen til faren etterhvert og så dette er karen å satse på. Stor egen leilighet midt i sentrum også. Men så var det hvilket sentrum da, også har han vel samboer
Gjest TomKrus Skrevet 13. mai 2004 #20 Skrevet 13. mai 2004 Lurte på det samme jeg og.Er det deg Tom Krus? Beklager, det er ikke meg. Alderen stemmer, høyden likeså, men ikke hårfargen. Men jeg ender opp som en eller annen doktor da, og jeg har ikke samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå