Vill Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei! Eg prøver og prøver å komme på noko til besteforeldra mine. Besteforeldre har det meste, og ønsker seg ingenting.. Det er så vanskelig! Alle fire er mellom 75 og 90 år. Er det nokon der ute med lure idear?
Påfugl Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Mine besteforeldre er likedan. Har alt og vil ikke ha noen gave. Satset på spiselige ting som pølser og konfekt noen år før jeg gikk over til å gi penger på vegne av dem til Kirkens bymisjons "Gled en som gruer seg til jul"-aksjon. Da gir man vekk to julemiddager for 80 kr til noen som trenger det. Ingen av oss er kristne, men det er et godt tiltak og de ble helt overbegeistret da de fikk det første gang og har fått det hver jul siden 1
Dricka Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Abonnement til diverse magasiner. I butikken finnes det sånne gavekort de kan velge mellom mange forskjellige magasiner.
Gjest Wilhelmine Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg gir i år bort flere småting - kunne eventuelt samlet i en kurv, men jeg vet de ikke har hverken behov eller plass til en kurv, så jeg dropper kurven. Men "gavekurvkonseptet" er det samme. - Honning i fin krukke - Fine kubbelys - Snop jeg vet de elsker - Håndkrem / dusjsåpe / bodylotion etc - Pølser/spekemat - Vin - Blader - Pocketbok - Blomst - Julepynt (litt spesiell, enten av et merke de samler på, eller kanskje noe fra et julemarked) Gir selvsagt ikke alt dette til alle, men her er et lite utvalg av ting jeg har i tankene hvertfall
Fråde Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Røkelse, du finner mange pene ornament i den kategorien
Amens Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har pleid å gi vin eller fin sjokolade til min besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå