AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Skal deigen være litt våt? Eller lik som bolledeig når man skal sette det i kjøleskapet? Eller blir deigen bedre etter å ha stått i kjøleskapet? Anonymous poster hash: cebeb...741
Antoinette Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Hva i alle dager er hjortebakkels?? Har hørt om hjortetakk.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Hjortebakkels er det bergenske navnet på hjotetakk. (Bare å google )Anonymous poster hash: 1c950...b5e
Brunhilde Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Hjortebakkels er det bergenske navnet på hjotetakk. (Bare å google )Anonymous poster hash: 1c950...b5e Hvorfor skal man behøve å google? Er det ikke bedre å bruke det navnet flertallet kjenner?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor skal man behøve å google? Er det ikke bedre å bruke det navnet flertallet kjenner? Man behøver jo ikke strengt tatt det nå da, siden jeg som ikke-bergenser i Bergen var så elskverdig å forklare ordet en annen ab brukte. Ingen årsak, forresten. Anonymous poster hash: 1c950...b5e
Brunhilde Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Man behøver jo ikke strengt tatt det nå da, siden jeg som ikke-bergenser i Bergen var så elskverdig å forklare ordet en annen ab brukte. Ingen årsak, forresten. Anonymous poster hash: 1c950...b5e Ingen årsak for hva? Jeg lurte ikke på hva det betydde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå