Livets datter Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 ...for fugler! Ikke så mange som vet det. Men til dere som har fulger i bur. Pass på å ikke gi fuglen din dette. Ellers er de veldig glat i annen frukt og grønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 13. mai 2004 #2 Del Skrevet 13. mai 2004 Tror ikke undulaten min har spist noe annet enn fuglefrø, jeg.... Så å gi den Avocado... blir nok ikke å skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 13. mai 2004 #3 Del Skrevet 13. mai 2004 brunost også, hvis noen skulle finne på å gi pip-pipen sin det en gang. (nå er ikke brunost frukt og grønt da, men leste en gang om en undulat som døde av brunost) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 Avocado er også giftig for ildere.. Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 14. mai 2004 #5 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva med rotter? Noen som vet om de tåler avocado? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2004 #6 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror ikke jeg ville sjangset på det, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 14. mai 2004 #7 Del Skrevet 14. mai 2004 Nei, får nok gi de andre gode ting.. Egentlig ganske flaks at de ikke har fått det før, jeg har alltid avocado i hus, og de får jo stort sett alt av grønnsaksrester etter at jeg har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå