AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Hei, Jeg kler best bærfarger på leppene. Om jeg bruker noe med bruntoner eller en varm farge, så ser jeg gusten ut. Nå er jeg på utkikk etter en relativt mørk (ikke svart heller, liksom) , bærfarget leppestift, uten glitter og med god kvalitet. Syns utvalget i butikker her jeg bor er så dårlig, så derfor spør jeg her etter tips. Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 0c6f5...10b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Rebel leppestiften fra MAC Måtte google den, og den ser kjempefin ut! Takk for tipset Anonymous poster hash: 0c6f5...10b
agg Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Guerlain rouge i fargen gigolo, rart navn men kjempefin farge! Jeg er veldig fornøyd! http://www.feelunique.com/p/Guerlain-Rouge-G-35g
Gjest Tigress Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Wet n Wild Crest Cabernet er ein dupe for MAC Rebel, og kostar vel ein 70 kroner eller noko slikt på Ellos eller Nelly.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Hva med Clinique Chubby Stick i fargen "Voluptuous Violet"? Du kan jo se den i butikk før du bestemmer deg Anonymous poster hash: 74207...fa4
ilc Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 MAC Rebel er knallfin, og det samme er Plumful som er litt lettere å bruke. Clinique Chubby Stick Intense i Grandest Grape er innmari lik Rebel, men har en mer glossy og lett konsistens. Wet'n Wild-kopien av Rebel ser også veldig fin ut - og MAC Craving (eller Milani Plumful som er temmelig nøyaktig lik) er også knallfin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå