Gå til innhold

Hvordan er det å være vakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Ikke for anonyme brukere, bortsett fra startposten)

Hvordan er det å være vakker? Plettfri hud, pene øyne, vakkert hår, vakker figur, å stå opp om morgenen, uten sminke, se seg i speilet og se en vakker kvinne/jente? :)

Tenker på overfladisk vakkerhet, vakkert utseende.

Anonymous poster hash: 58fa1...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Bra. Men man er jo vant til eget utseende.

Vet at jeg har vært veldig heldig, med hår symmetri, figur og proporsjoner. Er ikke noe jeg har jobbet for så er ikke noe man vil cashe inn noe særlig "kreditt" på heller. Men selvsagt så er alt "vedlikehold" mye avhengig av effort. Spise riktig, ordne håret. Mesteparten av kvinnelig attraktivitet handler om tiden og ressursene man bruker på det.

Jeg derimot ikke man er lykkeligere i livet bare fordi man har et visst utseende.

Anonymous poster hash: 3898b...7ef
Skrevet

Tror ikke de fleste vakre mennesker tenker noe særlig over det? Tviler på at man føler noe spesielt, i hvert fall; man er jo så vant til det.

Anonymous poster hash: 35fcb...d89
  • Liker 1
Skrevet

(Ikke for anonyme brukere, bortsett fra startposten) ]

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor det? *poster som anonym på trass*

Anonymous poster hash: 49199...690

• Liker 3
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvorfor det? *poster som anonym på trass*

"Stalkertendenser" tenker jeg.... Reagerte på det jeg også.

Anonymous poster hash: 3c5f3...830

• Liker 2
Skrevet

Ford det er helt fullstendig uinteressant å lese hvordan det er å være vakker, for X antall anonyme brukere.

:) men tråden er jo allerede ødelagt, så drit i det.

Skrevet

Ford det er helt fullstendig uinteressant å lese hvordan det er å være vakker, for X antall anonyme brukere.

:) men tråden er jo allerede ødelagt, så drit i det. Anonymous poster hash: 58fa1...25f

På hvilken måte er det mer interessant å lese hvordan det er å være vakker for X antall brukere med brukernavn?

• Liker 1
Skrevet

På hvilken måte er det mer interessant å lese hvordan det er å være vakker for X antall brukere med brukernavn?

Alt er mer interessant å lese med brukernavn. Jeg kan lettere sette meg inn i det som skrives. anonyme brukere forsvinner bare i mengden, og er grå og kjedelige.

Og synes det er interessant å vite hvem på kvinneguiden som anser seg som vakre, og som faktisk tør å innrømme det.

Dette er det siste jeg gidder å svare i floppetråden. Takk for at dere ødela :)

TS, som er jente selv.

Skrevet

Alt er mer interessant å lese med brukernavn. Jeg kan lettere sette meg inn i det som skrives. anonyme brukere forsvinner bare i mengden, og er grå og kjedelige.

Og synes det er interessant å vite hvem på kvinneguiden som anser seg som vakre, og som faktisk tør å innrømme det.

Dette er det siste jeg gidder å svare i floppetråden. Takk for at dere ødela :)

TS, som er jente selv.

Mhhmm.........

Anonymous poster hash: b7ef9...ddd

• Liker 3
Skrevet

Mhhmm.........

Anonymous poster hash: b7ef9...ddd

Skjerp deg... Syes synd på deg om du er så paranoid som du gir uttrykk for, haha.. ;)

Skrevet

Eh folk poster kun som anonym av åpenbare grunner.

- De fleste har profilbilder som ikke er dem selv. Altså uinteressant.

- De som HAR profilbilder som er dem selv vil ikke bli stalket, eller konfrontert med å være innbilsk. Hvilket du kan banne på at KG kvinner vil bruke mot dem.

Du spurte forøvrig hvordan det ER å være vakker som om du ville ha en beskrivelse av hvordan det føles. Men jeg ser at det du egentlig mener er "synes du at du er pen".

Tullete å forvente at folk ikke svarer anonymt mens du forholder deg anonym selv.

Anonymous poster hash: 3898b...7ef
  • Liker 2
Skrevet

Det føles ganske deilig å være vakker.

Vær dag kan jeg stå opp, se meg selv i speilet og tenke: Faen heller, jeg er så jævla digg!

Smile litt, vrikke litt på hodet fra side til side, smile pent..

Hvite at gutten får rykk i snoppen når de ser på meg.

Det er dritchill, altså. Du burde prøve det.

Anonymous poster hash: 54eee...ccd
  • Liker 1
Skrevet

Mann her. Kler meg riktig og trener. Utseende er ikke fullstendig gratis, må gjerne jobbe litt for det. Jeg føler at jeg må leve med forventingene som kommer. Med et flott utgangspunkt som jeg har, så er det bare helt for jævlig å la seg forfalle. Et pent ansikt må stå i stil med kroppen også. Holder jeg meg ikke trent føler meg utilpass i offentlig sammenheng, spesielt på stranden. Det er ikke bare et image for offentligheten som er viktig jeg liker også være i god form, men liker også være tilfreds med meg selv. Det føles godt å digge seg selv iblant.

Anonymous poster hash: 8078f...8bd
Skrevet

Det føles fantastisk.

På grunn av utseendet: 30%

På grunn av selvfølelsen: 110%

Selvfølelsen kommer aldri av utseendet alene.

En ting jeg vil si til alle:
Ingenting kan måle seg med det å føle seg vakker, i forhold til det å kun være fysisk vakker.
Den fantastiske følelsen er ikke der om du ikke har det godt med deg selv: innenfra.

• Liker 1
Skrevet

Det føles ganske deilig å være vakker.

Vær dag kan jeg stå opp, se meg selv i speilet og tenke: Faen heller, jeg er så jævla digg!

Smile litt, vrikke litt på hodet fra side til side, smile pent..

Hvite at gutten får rykk i snoppen når de ser på meg.

Det er dritchill, altså. Du burde prøve det.

Anonymous poster hash: 54eee...ccd

Ja, om alle dere kvinner var født vakre :)

Anonymous poster hash: 8078f...8bd

Skrevet

Vanskelig å svare på, får nesten høre med madammen.

Skrevet

Avogtil herlig, avogtil blir du aldri fornøyd med deg selv uansett hvor flott du er.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...