AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Først og fremst så vet jeg at jeg må ta en test for å få et korrekt svar, men jeg hadde en SA i august og håper så inderlig jeg blir gravid snart. Derfor tenkte jeg å høre om noen av dere har opplevd det samme? Jeg skal ha mensen neste uke så er såklart tidlig å teste nå, men jeg føler kroppen har vært litt "rar" i det siste. Her er noen "symptomer": - stikninger nederst i magen, mest på venstreside men også litt midt på og til høyre. - unormalt mye luft i magen - blanding mellom hard og løs i magen - blir veldig fort irritert og kvekser til lett - griner av ting jeg vanligvis ikke gråter av - bittelitt "menssmerter" men det er bare litt noen ganger - litt såre brystknopper, men ikke noe som plager meg - blir veldig kvalm hvis jeg går for lenge uten mat (går over når jeg har spist) - veeeeldig trøtt og sliten - "sommerfugler" i magen noen ganger - brekker meg lett - litt "luktende" utfold, men lukter ikke vondt - føler jeg har blitt litt "slappere" nedentil :s Søkte bare opp i går, og det var visst mange som hadde merket noe av dette mellom eggløsning og mensen når de ble gravid. Fikk litt sånn følelse på at jeg var gravid i går også, men den er borte i dag. Kan noen vær så snill komme med erfaringer? Det hadde vært super snilt!Anonymous poster hash: 4f17e...014
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Dette ligner veldig på mine PMS-symptomer. Også finner du sikkert noen som opplevde slikt da de var gravide. Umulig å si desverre, men jeg krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: 50bae...71d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Ja det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men jeg har aldri hatt det sånn før mensen før. Det har kommet nå denne måneden. Håper virkelig det kan være en graviditet men kommer sikkert til å bli skuffet denne gangen også Anonymous poster hash: 4f17e...014
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Ingen flere erfaringer?Anonymous poster hash: 4f17e...014
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 Alle disse symptomene har jeg hatt siste uka og i går kom frøken rød Anonymous poster hash: 6c9f7...34f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har nesten alle disse hver gang, rett før mensen. Du må nok bare vente og teste!Anonymous poster hash: f0f72...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå