Gå til innhold

3CXPhone lydinnstillinger....HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann skal ringe for ett callsenter og skal bruke ovennevnte telefonsystem. Vi har satt det opp ifølge callsenteret sine systemer og han bruker Logitech G930 trådløst system. Vi har Telia i Sverige og McAfee brannmur/virusbeskyttelse.

Problemet er, når han ringer til sin kontaktperson i callsenteret så hører vi at det ringer og vi får kontakt med callsenteret. Kontaktpersonen hører min mann prate klart og tydelig, men vi hører ikke han. Kontaktpersonen mener det må ligge ett problem i lydinnstillingene, men jeg har sjekket det jeg kan sjekke og det funker helt fint når han bruker Skype så hvorfor funker det ikke da med 3CXPhone systemet?

Noen som har en ide på hva som kan være problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...