AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har nettopp fått meg en ny mobil og der kommer det ofte opp reklame. Når jeg er tilkoblet nett, så kan den selv åpne nettsider med reklame (det står ad på dem), eller den åpner Play Butikk for å vise til spill som kan lastes ned. Den legger også ut spillikoner på skjermen min, og selv om jeg fjerner dem, kommer noen tilbake. Har forsøkt å endre innstillinger på nettleseren og på Play Butikk, men det ser ikke ut til å hjelpe. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe all den reklamen om at mobilen er utrygg, fare for virus og reklame om spill? Det er forøvrig en HTC One jeg har. Anonymous poster hash: 68cd9...b64
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Last ned virusapp? https://play.google.com/store/apps/details?id=org.malwarebytes.antimalware&hl=en Anonymous poster hash: 4673e...66f
Lutetium 71 Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har nettopp fått meg en ny mobil og der kommer det ofte opp reklame. Når jeg er tilkoblet nett, så kan den selv åpne nettsider med reklame (det står ad på dem), eller den åpner Play Butikk for å vise til spill som kan lastes ned. Den legger også ut spillikoner på skjermen min, og selv om jeg fjerner dem, kommer noen tilbake. Har forsøkt å endre innstillinger på nettleseren og på Play Butikk, men det ser ikke ut til å hjelpe. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe all den reklamen om at mobilen er utrygg, fare for virus og reklame om spill? Det er forøvrig en HTC One jeg har. Anonymous poster hash: 68cd9...b64 Merkelig oppførsel. Jeg ville satt den tilbake til fabrikksinnstillingene og satt den opp på nytt. Google tar vare på mailene og kontaktene dine, denne appen kan du bruke på meldingene og ringehistorikken. Vil du ta vare på bilder og musikk, kan du prøve Airdroid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå