AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Siden vinteren har kommet så har jeg fått veldig tørr hud, tørrere enn vanlig. Fuktighetskremen jeg brukte var utrolig dyr og den var ikke drøy engang. Så googlet jeg etter forskjellige masker man kunne bruke for at huden skulle bli myk og fin. Ene jeg kom over var olivenolje maske, man masserer det inn i huden og lar den vente i 5 min før man vasker av. Jeg bestemte meg for å prøve det, men i stedet for å vaske av så ventet jeg 30 min med den og etter det tok litt papir og presset det mykt på huden for å få vekk det som ble for mye slik at huden ikke glinser. Har gjort dette kanskje to uker nå og merker allerede forbedring. De røde merkene som jeg fikk fra tidligere kviser har blitt mye jevnere og mindre synlige. Huden min er mykt og ser ut som den stråler på en måte haha. Jeg har ikke fått noen utbrudd (enda?), og dette funker fett altså. Har ikke brukt fuktighetskrem i det hele tatt, men kun olje. Også kan det hende at flere har prøvd det ut allerede og sånt, men har fått inntrykk av at det å bruke olje er liksom det verste man kan gjøre mot ansiktet og at man ber om kviser da. Men det var ikke slik i det hele tatt Håper dere kan teste det ut og se at det hjelper på deres tørre hud! Anonymous poster hash: 5cb0b...e29
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Det er selvfølgelig snakk om Extra Virgin Oliven olje, glemte å nevne det. Anonymous poster hash: 5cb0b...e29
miramis Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har prøvd å bruke kokosnøttolje og huden min ble et helvette av det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Bruker Argan-olje og får samme effekt Må bare lære meg å ikke plukke
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 å, dette må jeg prøve ut ! har hatt så tørr hud nå, men har fortsatt en del arr etter kviser! tusentakk :) Anonymous poster hash: e6693...f88
Amarone Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Har begynt å bruke olivenolje som ertstatning for krem nå, og det fungerer veldig bra. Har vært plaget av miler, og antallet er redusert. Jeg lager også skrubbemaske av olje, kanel og flytende honning, og det fungerer kjempebra. Lurer på hvor mye penger jeg har kastet bort på Dermalogica og parabenene deres de 10 siste årene, når svaret bare var å bruke en god olivenolje... 1
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Det er selvfølgelig snakk om Extra Virgin Oliven olje, glemte å nevne det. Anonymous poster hash: 5cb0b...e29 Det skal ikke på huden min, nei.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Jeg bruker sinksalve som førstehjelp til huden min, jeg. Kliner på et tjukt lag, sover med det, og når jeg våkner er det nesten trukket helt inn i huden og den er mye jevnere og friskere. Med vanlig fuktkrem blir jeg bare oljete og ekkel om morgenen. Anonymous poster hash: d34a0...d6b 1
Gjest Peanut Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Jeg bruker bare Nivea Creme på huden jeg. ^^,
Djungelvrål Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Jeg bruker sinksalve som førstehjelp til huden min, jeg. Kliner på et tjukt lag, sover med det, og når jeg våkner er det nesten trukket helt inn i huden og den er mye jevnere og friskere. Med vanlig fuktkrem blir jeg bare oljete og ekkel om morgenen. Anonymous poster hash: d34a0...d6b Zink er jo helt hvitt! Setter ikke det seg veldig i porer? Og hvordan får du vasket den bort? Zink er i tillegg veldig uttørkende så jeg ville ikke brukt det for mange netter i strekk var jeg deg..... 2
Gjest BabyBlue Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Om man har tørr hud kan dette være en ypperlig løsning da kremer flest er beregnet på fukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå