Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #1 Skrevet 11. desember 2013 Erfaringer mottas med takk. Si gjerne litt om leveringstid også.
ekkoet Skrevet 11. desember 2013 #2 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har pleid å fremkalle julekortet som et vanlig fotografi. Finner bildet jeg vil bruke, legger julegrafikken og teksten på selv og fremkaller hos japanphoto/elkjøp/elitefoto etc. som vanlig bilde. Langt billigere enn julekort og jeg vil tro leveringstiden er kortere. Jeg bestilte på søndag kveld, fikk hentemelding i går kveld.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #3 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har pleid å fremkalle julekortet som et vanlig fotografi. Finner bildet jeg vil bruke, legger julegrafikken og teksten på selv og fremkaller hos japanphoto/elkjøp/elitefoto etc. som vanlig bilde. Langt billigere enn julekort og jeg vil tro leveringstiden er kortere. Jeg bestilte på søndag kveld, fikk hentemelding i går kveld. Oj. Tusen takk for tipset! Jeg skal sjekke det ut ASAP! :)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #4 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har pleid å fremkalle julekortet som et vanlig fotografi. Finner bildet jeg vil bruke, legger julegrafikken og teksten på selv og fremkaller hos japanphoto/elkjøp/elitefoto etc. som vanlig bilde. Langt billigere enn julekort og jeg vil tro leveringstiden er kortere. Jeg bestilte på søndag kveld, fikk hentemelding i går kveld. Hvor på Japan Photo sin side er det du finner julegrafikk og tekstmuligheter? Jeg har lastet opp bilde nå.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #5 Skrevet 11. desember 2013 De siste årene har jeg bestilt både julekort og takkekort hos Vistaprint, Post Foto, Foto Knudsen og Japan Photo. Vært fornøyd med alle bortsett fra Japan Photo, på det kortet ble bildet utrolig mørkt. Foto Knudsen har litt lang leveringstid om man bestiller etter 1. desember. Vistaprint har hatt veldig rask levering(men da før 1. des) På Foto Knudsen kan man på mange måter sette sammen kortet selv med deres bakgrunner og clip arts, men utvalget deres kunne vært noe bedre. Anonymous poster hash: a84db...b2c
ekkoet Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Hvor på Japan Photo sin side er det du finner julegrafikk og tekstmuligheter? Jeg har lastet opp bilde nå. Beklager, da tror jeg ikke at jeg uttrykte meg tydelig nok. Jeg gjør all redigeringen på egen PC, før jeg laster opp bildet og fremkaller det som et vanlig fotografi. Dvs, jeg gjorde ting i dette "programmet" http://www.sumopaint.com/app/
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Beklager, da tror jeg ikke at jeg uttrykte meg tydelig nok. Jeg gjør all redigeringen på egen PC, før jeg laster opp bildet og fremkaller det som et vanlig fotografi. Dvs, jeg gjorde ting i dette "programmet" http://www.sumopaint.com/app/ Interessant! Jeg skal sjekke det ut!
Arnt Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Fotoknudsen! Her lager du kortet inne på hjemmesiden. Leveringstid ca. en uke. Andre året jeg bruker dem nå, er 100% fornøyd! Endret 11. desember 2013 av Arnt
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #9 Skrevet 11. desember 2013 De siste årene har jeg bestilt både julekort og takkekort hos Vistaprint, Post Foto, Foto Knudsen og Japan Photo. Vært fornøyd med alle bortsett fra Japan Photo, på det kortet ble bildet utrolig mørkt. Foto Knudsen har litt lang leveringstid om man bestiller etter 1. desember. Vistaprint har hatt veldig rask levering(men da før 1. des) På Foto Knudsen kan man på mange måter sette sammen kortet selv med deres bakgrunner og clip arts, men utvalget deres kunne vært noe bedre. Anonymous poster hash: a84db...b2c Jeg har ikke så gode erfaringer med FotoKnudsen fra andre områder, så de ønsker jeg ikke å bruke. Vista Print har jeg vært borti før, men jeg kan sjekke ut Post Foto. Takk for tipset!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Beklager, da tror jeg ikke at jeg uttrykte meg tydelig nok. Jeg gjør all redigeringen på egen PC, før jeg laster opp bildet og fremkaller det som et vanlig fotografi. Dvs, jeg gjorde ting i dette "programmet" http://www.sumopaint.com/app/ Synes det var litt vanskelig å finne noe juleting i dette programmet. Programmet ser veldig ålreit ut egentlig, jeg bare så ikke noen juleting så veldig fort akkurat..
ekkoet Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Nei, finnes ingen direkte juleting. Det jeg gjorde var å lage en rød ramme på ene siden. Her skrev jeg teksten med hvitt og laget noen snøfnugg/stjerne rundtom. Man må kanskje være litt kjent med typen programmer for at man skal kunne rettferdiggjøre besparelsen, eller blir det fort til at man bare irriterer seg. Endret 11. desember 2013 av ekkoet
missdior Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Fikset alt på fotoknudsen jeg Veldig fornøyd. Tok 6 dager 1
Lovebird Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 (endret) Brukte Optimalprint.no for første gang, kjapp levering (3 dager) og bra kvalitet på kortene. Endret 11. desember 2013 av Lovebird
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. desember 2013 #14 Skrevet 11. desember 2013 Brukte Optimalprint.no for første gang, kjapp levering (3 dager) og bra kvalitet på kortene. Jeg skal sjekke ut dette! Takk for tipset!
JanneBJ Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er utrolig misfornøyd med Vistaprint. Bestilte julekort derfra. Ikke noe galt med kortene, men siden nettsiden var norsk, gikk jeg ut fra at det var i Norge. Jeg syntes riktig nok det var dyrt med 199 kr i frakt for å sikre med at bildene kom innen fire dager. Men jeg fikk SJOKK da jeg også fikk en tilleggsregning for toll og tollbehandling på kr 264. Det ble altså kr 463 i frakt for 30 små kort. Etterpå forsvarte de seg med at det sto med liten skrift at tollbehandling kunne komme i tillegg, men ærlig talt, når man handler fra noe man tror er Norge, antar man jo at det ikke gjelder ens egen bestilling. Tvert i mot sto det hva som var totalprisen, og det var kun frakten og bildeprisen. Ingenting om tollrpisen. Jeg føler meg lurt og vil aldri bruke dem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå